Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Skandal

Warszawa: Edukacja seksualna LGBT+ ma objąć dzieci w przedszkolu.

Polecane posty

Gość Skandal

Trzaskowski i homo Rabiej traktują Warszawę jak prywatny folwark , chcą stworzyć gejowsko-pedalskie miasto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość oona

Najwyzszy czas wprowadzic edukacje seksualny w ciemnogrodzie. Jej brak widac na kazdym kroku, zenada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość POgratulować szamba

Trzaskowski może sobie wprowadzić co chce i gdzie chce, w swoją dupę! A od dzieci wara, to jest zadanie MEN i rodziców!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie jestem z zawodu 'medykiem' lub lekarzem lub nawet sanitariuszem lub windziarzem w szpitalu 

ale jako rodowity Warszawiak próbuję i staram się zrozumieć słowa Trzaskowskiego ,

podobno Trzaskowski jest rodowitym warszawiakiem, więc chyba rozumie słowa 'cegłówka w łeb za stówkę' 

i jedziem na Bielany, cała paka rusza już 

ale generalnie, jak to ma być  Trzaskowski ?

czy medycznie poddasz dzieci w wieku 0 - 4 lat aby zostały przebadane medycznie i klinicznie, 

czy nadają się na warszawiankę lub warszawiaka ?

przez dwa tygodnie trzeba będzie niemowlę kijem przewracać na białej pościeli aby sprawdzić , czy posiada ogonek z tyłu lub z przodu 

i czy oprócz vaginy posiada również kindybała jak hermafrodyta , 

Trzaskowski , weź wyluzuj !

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach