Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Piotr9797

WROCŁAW - Młody chłopak szuka dojrzałej koleżanki, nauczycielki, kochanki

Polecane posty

Jestem młodym studentem medycyny. Mam 21 lat. Chciałbym nawiązać relację "koleżenską" z atrakcyjną, dojrzałą kobietą. Szukam nauczycielki, koleżanki, aby móc w czwartki, lub piątki spędzić wspólnie miło czas. Mam wolne całe piątki i czwartki popołudniu. Mogę spędzić czas u ciebie w domu, oglądanie telewizji, alkohol, papierosy, taniec - wyjścia do baru, klubu a potem.... Chciałbym, aby nasza relacja była na zasadzie kolegi i koleżanki. Nie mieszamy się w nasze życie prywatne. Miło ze sobą spędzamy czas. Mam duże fantazje, potrzeby, Ty pewnie też. Jeśli jesteś samotną, zadbaną kobietą, która szuka kolegi napisz. Spotkajmy się na żywo na kawie na mieści, poznajmy się, może potem, drink, a potem...Jestem niedoświadczonym chłopcem. Chcę aby nasza relacja pozostała ścisłą tajemnicą, na zasadzie szacunku. Nie chodzi mi o relację sponsorską. Możliwy dłuższy układ. Chciałbym, abyś była singielką. Wyslij mi swoje zdjęcie, ja wyśle swoje i umówimy się na żywo na kawie. Mam 175 cm wzrostu, bujne blond włosy, jestem eleganckim chłopakiem, pachnącym, zielone oczy, podobno śliczne mam usta. Napisz emaila na adres piotr.kochanek@opoczta.pl Może jest tu jakaś samotna biznsewoman, pani doktor, pani prawnik, pani mająca własną firmę, która chce spędzić miło czas z inteligentnym, fajnym facetem. Napisz. Interesuje mnie miasto WROCŁAW. Realne i prawdziwe ogłoszenie, jestem porządnym chłopocem i szukam tez takiej kobiety. Spotkajmy się na żywo najpierw, na przysłowiową kawę, która może trwac do rana. Całuje, Piotruś 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

też poznam jakąś fajną dziewczyne, koleżanke z Wrocławia, mam 31 lat 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu