Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Aniaaad

Jestem nauczycielką w przedszkolu i

Polecane posty

Gość Aniaaad

Mam pewnie kłopot... Od dwóch tygodni pracuję jako nauczycielka w prywatnym przedszkolu... Już w pierwszym tygodniu pracy zaraziłam się od dzieci (dosłownie wszystkie z katarami,niektóre z bolącymi gardłami,zapaleniami spojówek itp.).

Początkowo bolało mnie gardło i katar więc zaczęłam brać witaminę c i d w dużej ilości,piłam.mleko z miodem i lekarstwa bez recepty z apteki.

Niestety ale skończyło się na tym,że mam już zapalenie oskrzeli i ciężko mi się oddycha... Biorę antybiotyk.

Rano ledwo wstaje z łóżka,jestem zmęczona choroba i nie mam sił...

Gorączki nie mam na szczęście.

Najchętniej wzięłabym wolnych kilka dni (L4) ale obawiam się,że wszyscy będą na mnie źle patrzyli i nawet dyrektorka pomyśli że pracuje tylko dwa tygodnie i już coś wydziwiam...?

Mówiłam jej dzisiaj w pracy że się źle czuje i biorę antybiotyk ale nie zaproponowała bym wzięła kilka dni wolnego... Dla mnie to męczące 8h poza domem i jeszcze spacery z dziećmi podczas gdy mówię jestem chora... Dobro dzieci też jest dla mnie ważne i uważam że szkodzę im chodząc do nich chora...

Nie wiem co robić?ryzykować i pracować mimo ciężkiej choroby ?czy może jutro zadzwonić rano do dyrektorki o powiem że wezmę od lekarza L4 i że muszę odpocząć w domu? Boje się że mnie zwolni bo jestem na okresie próbnym....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

jak jestes chora to idz do lekarza po zwolnienie.Ale moja tesciowa juz 30 lat pracuje w przedszkolu, choroby lapie z dziecmi i rzadko jest na chorobowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

A to Twoja pierwsza praca w przedszkolu? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aniaaad