Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość dlugowlosy

czy dla kobiecej kobiety facet w długich włosach może się podobać?

Polecane posty

Gość dlugowlosy

mam dlugie wlosy takie za ramiona, są zawsze spięte i z przodu mi się fajnie ukladaja jakby staly na żel. Nie narzekam na brak powodzenia, lecz myślę nad tym by się ostrzyc jak uważacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

To zależy jaka fryzura ci pasuje. Ale nie radziłabym strzyc się na zapałkę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Może jakaś metalówa się skusi. Na inne dziewczyny bym nie liczył na Twoim miejscu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Bosze... Podlasie... człowieku.

Kobieca kobieta- masło maślane.

Podobać dla... nie można się podobać dla kogoś. Można się podobać komuś. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość długowlosy
Przed chwilą, Gość Gość napisał:

Może jakaś metalówa się skusi. Na inne dziewczyny bym nie liczył na Twoim miejscu. 

właśnie zazwyczaj te którym się podobam to zwykłe dziewczyny, można powiedzieć damy :classic_smile: nie ubieram się jak metal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
1 minutę temu, Gość długowlosy napisał:

nie ubieram się jak metal

A, to co innego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Gość długowlosy napisał:

właśnie zazwyczaj te którym się podobam to zwykłe dziewczyny, można powiedzieć damy :classic_smile: nie ubieram się jak metal

"damy". zacznijmy od tego ze tobie nie damy ty brudzie. po co zapuszczasz klaki jak i tak je masz zawsze zwiazane. co to znaczy ze ci sie ukladaja jak na zel. mam okropna projekcje twojego wygladu w glowie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
9 minut temu, Gość długowlosy napisał:

właśnie zazwyczaj te którym się podobam to zwykłe dziewczyny, można powiedzieć damy :classic_smile: nie ubieram się jak metal

Zadajesz pytanie, czy Kobiety mogą interesować się facetami z długim i włosami. Potem piszesz, że podobasz się damom. To po co założyłeś ten temat? Walisz konia do tego, co piszemy czy jak?

Pomijam fakt, że chyba liche te Twoje „damy” skoro interesują się kimś, kto nie ogarnia podstaw języka polskiego. Słownik sobie kup, a nie włosy zapuszczaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc.

ludzie to są jednak nienormalni, pełno jadu tylko dlatego bo ktoś ma inną fryzure, żałosne społeczeństwo xDd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Gość Gosc napisał:

Zadajesz pytanie, czy Kobiety mogą interesować się facetami z długim i włosami. Potem piszesz, że podobasz się damom. To po co założyłeś ten temat? Walisz konia do tego, co piszemy czy jak?

Pomijam fakt, że chyba liche te Twoje „damy” skoro interesują się kimś, kto nie ogarnia podstaw języka polskiego. Słownik sobie kup, a nie włosy zapuszczaj.

nie sposob sie nie zgodzic. won zboczenu z forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Wbrew pozorom mężczyzna z długimi włosami jest męski, wiec TAK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Uspokójcie się i już go tak nie atakujcie. 

To już  zapytać o nic nie wolno. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
1 minutę temu, Gość Gość napisał:

Wbrew pozorom mężczyzna z długimi włosami jest męski, wiec TAK.

Długie włosy to atrybut zdrowia i witalności u mężczyzny, może to wpływ wygladu Samsona na naszą świadomość? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
1 minutę temu, Gość Gość napisał:

Wbrew pozorom mężczyzna z długimi włosami jest męski, wiec TAK.

To zależy od jego ogólnej urody i kondycji włosów.  O długie włosy trzeba bardziej dbać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
9 minut temu, Gość gosc. napisał:

ludzie to są jednak nienormalni, pełno jadu tylko dlatego bo ktoś ma inną fryzure, żałosne społeczeństwo xDd

To chyba nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. Nie obchodzi mnie, jakie gość ma włosy. Może sobie mieć różowego irokeza jego sprawa. Tylko, robi sobie z nas żarty, zadając pytanie, na które zna odpowiedź- to jest raz.
Dwa- Skoro już robi sobie z nas żarty, to mógłby to, chociaż robić po polsku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Hmm.

Moj facet ma dluzsze wlosy i brode. Nie jestesmy metalami, chociaz jako nastolatka lubilam styl goth. On ubiera sie elegancko, ja roznie czasem ...enka i szpilki, czasem dzinsy, sweter i trampki. Faceci z krotkimi wlosami w ogole mi sie nie podobaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Dla mnie nie. Facet z dlugimi wlosami jest aseksualny i nigdy mi sie taki nie spodoba, chocby nie wiem jak przystojna twarz mial. Odrzucaja mnie dlugie wlosy u mezczyzny, i juz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
1 godzinę temu, Gość Gosc napisał:

Bosze... Podlasie... człowieku.

Kobieca kobieta- masło maślane.

Podobać dla... nie można się podobać dla kogoś. Można się podobać komuś. 

Podlasie, bo? Jestem z zachodniopomorskiego, i tutaj też mówimy "dla mnie" albo dać coś dla kogoś, a nie komuś. Nie bądź taka czepliwa, bo bosze też się nie mówi, i tylu trzech kropek również w języku polskim nie stawiamy w środku zdania, panno polonistko.

Długie włosy - DLA MNIE absolutnie. Wygląda to niemęsko według mnie, ale każdy ma swój gust.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
1 godzinę temu, uległy_pies napisał:

"damy". zacznijmy od tego ze tobie nie damy ty brudzie. po co zapuszczasz klaki jak i tak je masz zawsze zwiazane. co to znaczy ze ci sie ukladaja jak na zel. mam okropna projekcje twojego wygladu w glowie!

Brudna to była twoja stara, ..., gdy ją żule w krzakach obracali - w sześciu 😄

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Haha
2 godziny temu, Gość Gosc napisał:

Bosze... Podlasie... człowieku.

Kobieca kobieta- masło maślane.

Podobać dla... nie można się podobać dla kogoś. Można się podobać komuś. 

Bosze... Podlasie... człowieku.

Na j.polski jakby przełożyć, to o co chodzi w tym zdaniu? Kali jeść, kali pić, polska język trudna język, co?

Twoja składnia jest porażająca. To już wolę 'dla mnie', które swoją drogą używa prawie każdy, tylko nieświadom. Wystarczy pójść do pierwszej lepszej restauracji niezależnie od województwa i przysłuchać się, ile osób przy zamawianiu mówi "dla mnie... (tu wstaw dowolne danie/napój/deser). Tysiące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ech
3 godziny temu, Gość Haha napisał:

Bosze... Podlasie... człowieku.

Na j.polski jakby przełożyć, to o co chodzi w tym zdaniu? Kali jeść, kali pić, polska język trudna język, co?

Twoja składnia jest porażająca. To już wolę 'dla mnie', które swoją drogą używa prawie każdy, tylko nieświadom. Wystarczy pójść do pierwszej lepszej restauracji niezależnie od województwa i przysłuchać się, ile osób przy zamawianiu mówi "dla mnie... (tu wstaw dowolne danie/napój/deser). Tysiące.

Ale "dla mnie (danie/napój)" jest poprawną konstrukcją językową, natomiast "podobać się dla kogoś" już nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ...
45 minut temu, Gość ... napisał:

ahahahah

Won, podszywie, zmień se nick.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dziewczyna samuraja

To zależy czy coś więcej Ci się w nim podoba.

Mój ma długie włosy, nie lubię jak nosi rozpuszczone, Ale jak w kucyk zepnie albo zrobi koka jak samuraj to dopiero jest sexi dla mnie. Dodatkowo ma wygolone boki nad uszami.

Ehh rozmarzylam się. 

Ale ogolni E mi się podoba, więc włosy to dodatek wg mnie. Zawsze może zmienić długość. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Zetnij się tylko normalnie, a nie na modną teraz fryzurę na cebulę aka niemieckiego żołnierza 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×