Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Elwira

Makijaż permanentny Jagoda Cyganik Tychy

Polecane posty

Gość Elwira

Witam. Chciałam prosić o opinie nt makijażu permanentnego brwi i ust u Pani Jagody Cyganik z Tychów, Gabinet kosmetyczny FrouFrou. Chciałabym zrobić- interesuje mnie makijaż wyglądający naturalnie, który nie wygląda jak tatuaż  - głownie jeśli chodzi o brwi i nieco skorygować kształt ust ( górną wargę mam nieco niesymetryczną) , czytałam że ta Pani właśnie taki naturalny robi. Ktos może mi napisać, kto w tym gabinecie robił - czy warto?  czy naptawdę jest taka dobra? czy  szukać kogoś innego?   Z opisu na stronie wygląda to bardzo profesjonalnie, zdjęcia też ogladałam makijazy tej Pani i dla mnie super ale to mój pierwszy, nie znam się , a chciałabym mieć dobrze zrobiony - dlatego baaardzo prosze o opinie

Ps. ewentualnie polećcie kogos innego ze Śląska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zyta

Taki makijaż najlepiej robić u profesjonalistki, dobrze sprawdź doświadczenie tej osoby i jakie szkolenia ma zrobione. Nie rób u początkujących, mają niższe ceny ale nie umieją robić. Ja też szukam kogoś kto mi poprawi źle zrobione brwi. Skusiłam się niską ceną w jednym gabinecie w Bytomiu i baaardzo żałuje bo mam ... krzywe brwi :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Elwira