Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość To tylko Ja

Facet z internetu

Polecane posty

Gość To tylko Ja

Poznałam faceta przez internet piszemy sobie razem ( tylko piszemy nic więcej nie było). Przyznam ze ma ciężki charakter. za kazdym razem kiedy mowie mu nie odzywaj sie tak do mnie,nie podobało mi sie to co napisałes. Odpowiada juz taki jestem wiedziałaś na co się piszesz jak ci nie pasuje to do widzenia, jak ci nie pasuje to po co zawracasz sobie mną głowę - chcesz żebym odeszła?? zrobisz co będziesz chciała. 

 Czy facetowi któremu zależy na drugiej osobie tak pisze?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Skoro znacie się z internetu, to się nie znacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość To tylko Ja

No pewnie masz racje ale dlaczego tak pisze ? Nie zależy mu,bo ja bym tak nikomu nie napisała gdyby było inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Betty Blue

On jest jakimś nawiedzonym oszołomem. Daj sobie z nim spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość B

Miałam identycznie, tylko ja spotkałam się z nim ze 3 razy, po kolejnym takim sms zablokowałam jego numer i możliwość kontaktu przez neta. Urwałam kontakt bez słowa wyjaśnień, ale dokładnie po takim smsie "jak Ci nie pasuje to nie musisz mnie znac", no to go nie znam. :classic_biggrin:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość To tylko Ja

Dlaczego my mamy się dostosowywać i tolerować czyjeś głupie zachowanie. Dlaczego ta osoba nie może się zmienić??  Macho z internetu a wrealu pewnie ... wołowa jestem tak wściekła ze szok!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
23 minuty temu, Gość To tylko Ja napisał:

Poznałam faceta przez internet piszemy sobie razem ( tylko piszemy nic więcej nie było). Przyznam ze ma ciężki charakter. za kazdym razem kiedy mowie mu nie odzywaj sie tak do mnie,nie podobało mi sie to co napisałes. Odpowiada juz taki jestem wiedziałaś na co się piszesz jak ci nie pasuje to do widzenia, jak ci nie pasuje to po co zawracasz sobie mną głowę - chcesz żebym odeszła?? zrobisz co będziesz chciała. 

 Czy facetowi któremu zależy na drugiej osobie tak pisze?? 

Jak będzie cię bił tez powie, wiedziałaś jaki.jestem, niczego nie ukrywalem, mogłaś odejść. To jak zabawa z wilkiem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
33 minuty temu, Gość To tylko Ja napisał:

Poznałam faceta przez internet piszemy sobie razem ( tylko piszemy nic więcej nie było). Przyznam ze ma ciężki charakter. za kazdym razem kiedy mowie mu nie odzywaj sie tak do mnie,nie podobało mi sie to co napisałes. Odpowiada juz taki jestem wiedziałaś na co się piszesz jak ci nie pasuje to do widzenia, jak ci nie pasuje to po co zawracasz sobie mną głowę - chcesz żebym odeszła?? zrobisz co będziesz chciała. 

 Czy facetowi któremu zależy na drugiej osobie tak pisze?? 

Masz 5 lat? Bo 10latka juz zrozumiałaby, że mu nie zalezy na niej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kiss

Jasne, że mu nie zależy plus jest chamem i bucem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Facet jest po prostu męski i z charakterem, nie płaszczy się przed babami. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość To tylko Ja

Myślałam ze fajnie tak z kimś pogadać przez neta ale okazuje sie ze tylko myślałam. Po za tym jak widać życie nie rozpieszcza mnie ani w realu ani w necie mam dar przyciaga  d.....ków. Tak zawsze było chyba bede samowystarczalna 🙂 bo na chłopa nie ma co liczyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gostika

A co to za różnica czy mu zależy czy nie? Jak ktoś Cię kopię w tyłek albo daje Ci z liścia, ale mu na Tobie zależy - to wtedy mniej boli?😉 Ty sama siebie zapytaj czy takie zachowanie Ci pasuje czy nie; jak jest Ci dobrze w takiej relacji - to ok, jak nie - to nie ok... To tylko koleś z sieci, jak lubisz takie gry i zabawy - to się w to baw, jak nie lubisz - to nie 😉 po prostu on jakoś tam Cię kręci, ale martwisz się tym, że wkrótce może Cię olać, a jakoś nie za bardzo tym że dość nieładnie się do Ciebie odnosi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rossi
1 godzinę temu, Gość To tylko Ja napisał:

Poznałam faceta przez internet piszemy sobie razem ( tylko piszemy nic więcej nie było). Przyznam ze ma ciężki charakter. za kazdym razem kiedy mowie mu nie odzywaj sie tak do mnie,nie podobało mi sie to co napisałes. Odpowiada juz taki jestem wiedziałaś na co się piszesz jak ci nie pasuje to do widzenia, jak ci nie pasuje to po co zawracasz sobie mną głowę - chcesz żebym odeszła?? zrobisz co będziesz chciała. 

 Czy facetowi któremu zależy na drugiej osobie tak pisze?? 

 W jakim wieku jesteście? Dąży do seksu wirtualnego, jak długo piszecie?

Tak mówią, Zawsze możesz wyjść z rozmowy,  zrobisz co będziesz chciała i takie tam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Detektyw
35 minut temu, Gość To tylko Ja napisał:

Myślałam ze fajnie tak z kimś pogadać przez neta ale okazuje sie ze tylko myślałam. Po za tym jak widać życie nie rozpieszcza mnie ani w realu ani w necie mam dar przyciaga  d.....ków. Tak zawsze było chyba bede samowystarczalna 🙂 bo na chłopa nie ma co liczyc.

To nie jest dar przyciągania d...ków, sama ich podświadomie wybierasz. Jakieś problemy z poczuciem własnej wartości..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sylka

Autorko, jest niegrzeczny i pisze Ci, ze taki po prostu jest itp - to zwykły cham i prostak.

w necie tez jest dużo cudownych wrażliwych ludzi, którzy szukają bratniej duszy.

proponuje uciąć ten kontakt i tyle.

Jezeli szukasz miłości to ten nie ta osoba z pewnością, bo gdyby zaiskrzyło to chciałby się szybko spotkać a nie być tylko facetem z internetu z muchami w nosie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Gość To tylko Ja napisał:

Czy facetowi któremu zależy na drugiej osobie tak pisze?? 

To raczej pytanie, czy mając świeżą znajomość stricte wirtualną jest się w stanie zweryfikować własne zaangażowanie, bądź czy warto je wykazywać i podsycać emocje w kontekście osoby, która z dnia na dzień może zwyczajnie zmilknąć, jak to nierzadko w sieci bywa... Jeśli ktoś nie zważa na uwagi i uczucia drugiej strony, to być może podświadomie testuje  jej zaangażowanie właśnie. Powiedzieć 'nie zależy mi', kiedy drugiej stronie już zależy - przy odpowiednim uwarunkowaniu - może wywołać większe zaangażowanie i uzależnienie emocjonalne... Być może też szuka osoby optymalnie dopasowanej, by nie musieć się zmieniać. Być może brakuje mu kultury osobistej. Możliwe, że ma naturę dominującą i sprawdza reakcję rozmówcy. Manipuluje. Bądź po prostu faktycznie, zorientował się już pobieżnie co do rozmówcy i stwierdził, że nie tego szuka, więc jest mu obojętne, czy będzie znajomość kontynuował, czy nie. Praktycznie żadna z możliwych opcji, żadne wyjaśnienie, które odnajduję, nie rokuje dobrze w przedstawionej sytuacji. Także, myślę, jeśli ktoś poważnie twierdzi, że ''jak ci nie pasuje to do widzenia'', najlepiej po prostu uszanować jego wolę i się pożegnać.

Edytowano przez Nenesh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
51 minut temu, Gość Rossi napisał:

 W jakim wieku jesteście? Dąży do seksu wirtualnego, jak długo piszecie?

 

Dobrze się czujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
1 minutę temu, Gość gość napisał:

Dobrze się czujesz?

Ofkors👍🤣🤣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rossi
6 minut temu, Gość gość napisał:

Dobrze się czujesz?

Jak najbardziej. Normalne pytania ci zadałam.Można mówić o wszystkim co realne, firtować a i poplotkować o forum przy okazji. Wiek też ma znaczenie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×