Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Kasia 45

Widzę że nikomu nie chcę czytać się tak długiego tematu może go podziele na 2 części

Polecane posty

Więc tak to są moje 2 wynik badań pedagogicznych. Myślicie że są one dobre złe czy przeciętne. Czyta w przeciętnym tempie w sposób wyrazowy z nielicznymi błędami typu przekręcanie wyrazów zmiana litery lub zmiana brzmienia końcówek wyrazów domysły. Uczennica wykazuje słabe rozumienie czytanych treści na głos. Przeciętne rozumienie stwierdza się w sytuacji czytania po cichu. Pisząc ze słuchu zauważa się występowanie błędów o zróżnicowanym charakterze typowo ortografiiczne - typowa osłabiona percepcjia słuchowa i umiejętności fonologiczne (słuch fonemenowy analiza i synteza głoskowa pamięć fonologiczna) - typowo słuchowo - wzrokowo zaburzenie integracji tychże funkcji. Poziom graficzny pisma jest obniżeny (litery niekształtne pismo niepłynne) tempo pisania przeciętne. Wypowiedzi pisemne i ustne uczennicy są na niskim poziomie pod względem słownictwa i konstrukcji językowej. Z matematyki obsewuje się braki z lat wcześniszych dotyczących min. działań na ulamkach zwykłych i dziesietnych mnożenia i dzielenia pisemnego oraz podstaw geometrii. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×