Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Gość

Czy to wstyd ze kobieta w wieku 32 lat nie ma prawa jazdy i samochodu ?

Polecane posty

Gość Kobieta

Wstydem to nie jest, ale dla własnej wygody powinna miec. Jednak jak świat światem sa ludzie bardziej i mniej ambitni. Nie ma co roztrzasac. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Mam prawko i nie jeżdże, bo nie jestem dobrym kierowcą i jazda mnie stresuje. To chyba lepsze, niż stwarzanie zagrożenia na drodze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy od przyczyny - jeśli prawo i auto zwyczajnie nie są potrzebne, to w porządku. Ale jeśli chodzi o obawy i strach przed kursem / prowadzeniem, to jednak warto nad sobą popracować, w ramach indywidualnych możliwości. Szczególnie, jeśli zaczyna się rozpatrywać braki w kategoriach 'wstydu', co na dłuższą metę może negatywnie wpłynąć na samoocenę i wywołać inne związane z nią konsekwencje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Najlepiej mieć prywatnego szofera 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Truuuut

Jesli ktos nie czuje sie pewnie za kierownica, to lepiej, zeby ani prawka, ani samochodu nie mial. Bo znam osobe, która miala, a miec nie pownna. Pomimo zdanych egzaminow tak sie stresowala, ze czesto stwarzala niebezpieczenstwo na drodze i zaliczyla pare wypadkow. Wiec jesli prawko ma byc zdobyte tylko pod presja innych, a samemu sie tego noe czuje, to lepiej go nie mieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość