Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nowy

Szantaż wysłany na maila

Polecane posty

Gość nowy

Witam, poniżej wklejam list jaki otrzymałem na maila proszę o radę co z tym zrobić 

 

 

 

 

Cześć, jestem hakerem i programistą, mam dostęp do twojego konta aaaa @ tlen.pl.

Twoje urządzenie zostało zainfekowane moim prywatnym złośliwym oprogramowaniem, ponieważ przeglądarka nie została zaktualizowana / naprawiona.
W twoim przypadku wystarczy odwiedzić witrynę, na której znajduje się mój iframe, aby automatycznie zostać zainfekowanym.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - Google: „Drive-by exploitH”.

Moje złośliwe oprogramowanie dało mi pełny dostęp do wszystkich kont, pełną kontrolę nad systemem operacyjnym, a ja byłem w stanie szpiegować cię za pośrednictwem kamery internetowej.

Zebrałem wszystkie twoje dane osobowe, nagrałem niektóre z twoich filmów (przez kamerę internetową) i PISEMO, JAK SIĘ ZADOWOLASIŁEŚ !!!
Mogę opublikować wszystkie twoje dane osobowe wszędzie, w tym w Darknet, gdzie są bardzo chorzy ludzie.
Mogę wysyłać twoje filmy do wszystkich twoich kontaktów, publikować je w sieciach społecznościowych i wszędzie!

Nie zostawiłem żadnych śladów: usunąłem złośliwe oprogramowanie po zakończeniu pracy, a ten e-mail został wysłany z zaatakowanego serwera ...

Jedynym sposobem, aby mnie zatrzymać, jest zapłacenie dokładnie 248€ w Bitcoinach (BTC).

To bardzo dobra oferta w porównaniu do wszystkich tych NIESAMOWITYCH badziewi, które pojawią się, jeśli nie zapłacisz!

Możesz łatwo kupić bitcoiny w następujących serwisach: paxful, coinbase lub sprawdzić bankomat bitcoin w pobliżu, lub Google na inny wymiennik.
Możesz wysłać bitcoiny bezpośrednio do mojego portfela lub najpierw stworzyć własny portfel: blockchain com, a następnie odebrać i wysłać do mojego.