Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Gosc

Czy są tu rodzice dzieci które mają nauczanie tzw.Włączajace?

Polecane posty

Gość Gosc

Jestem mamą dziecka z autyzmem które rozpoczęło właśnie pierwszą klasę.mamy orzeczenie o kształceniu specjalnym i Pan Dyrektor zaproponował właśnie takie rozwiązanie dla syna z uwagi na to że może sobie nie poradzić w licznej klasie.ktos może się wypowiedzieć?zależy mi na tym żeby dziecko miało kontakt z rówieśnikami ale z drugiej strony wiem że będzie mu ciężko nadążyć za klasa...czy to dobre rozwiązanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aaa

Jestem nauczycielka i szczerze mowiac to pierwszy raz slysze o takim nauczaniu. W mojej szkole mamy autystyka i od poczatku chodzil z klasa, ale ma nauczyciela wspierajacego, ktory na wszystkich lekcjach siedzi z nim w lawca. Obecnie jest w 5 klasie. Poczatki byly trudne i zdarzalo sie ze nauczyciel wychodzil z nim na korytarz w czasie lekcji gdy byla taka potrzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gggg
3 godziny temu, Gość Aaa napisał:

Jestem nauczycielka i szczerze mowiac to pierwszy raz slysze o takim nauczaniu. W mojej szkole mamy autystyka i od poczatku chodzil z klasa, ale ma nauczyciela wspierajacego, ktory na wszystkich lekcjach siedzi z nim w lawca. Obecnie jest w 5 klasie. Poczatki byly trudne i zdarzalo sie ze nauczyciel wychodzil z nim na korytarz w czasie lekcji gdy byla taka potrzeba

Chyba raczej pedagoga  specjalnego.  Z tego co wiem nie ma już ncieli  wspierających. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ania