Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Hania

CV - CO WPISAĆ

Polecane posty

Gość Hania

Hej, niedługo kończę szkołę i zanim pójdę na studia chciałabym mieć trochę odłożonych pieniędzy. Wcześniej na wakacje miałam pracę, która głównie polegała na jakichś pomocach w ogrodzie, wyprowadzaniu psów czy sprzątaniu domów sąsiadom. Po maturze chciałabym pójść do raczej "poważniejszej" pracy (chodzi mi tu o pracę jakiejś kelnerki/barmanki/sprzedawczyni) i wiem, że pracodawcy w takich firmach wymagają CV. Tylko co ja mam do niego wpisać, skoro nie mam doświadczenia? Wyprowadzanie psów przez jedne wakacje, a w drugie sprzątanie domów? Czy mogę to wszystko napisać jako praca sezonowa, która brzmi zdecydowanie lepiej i po prostu do niej dopisać datę pracowania? 
Pomocy 😞

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Nie ten wątek kochana. Idź na "praca" lubv ogólny. Napiszę tylko, że do bycia sprzedawczynią czy kelnerką nie trzeba mieć żadnego doświadczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Koko

I do bycia prostytutka tez nie trzeba takze luuuuuz kochana  ! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Jeśli wiesz gdzie chcesz pracować to szukaj staży, nawet za darmo, aby się tylko coś nauczyć i wiadomo nie daj się wykorzystać jako nosiciela kawy i do ksera. Później będziesz mogła sobie coś wpisać cv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosia
12 minut temu, Gość gosc napisał:

Nie ten wątek kochana. Idź na "praca" lubv ogólny. Napiszę tylko, że do bycia sprzedawczynią czy kelnerką nie trzeba mieć żadnego doświadczenia.

Niestety trzeba  mieć doświadczenie. Ja go nie posiadam i znalezienie pracy nawet jako sprzedawca graniczy z cudem.

Udostępnij ten post


Link to postu