Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Anastazja24

Żonaty facet.

Polecane posty

 

Powiedz , że nie życzysz sobie by Cię nachodził. Postaw granice.

Ta relacja działa na Ciebie destrukcyjnie.

Wiem. W weekend wszystko przemyslalam. To wszystko mnie wykańcza, niech sobie znajdzie inna do układu. Mniej bólu, zero zmartwień. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Napisałam mu ze to koniec. Chcę się spotkać... Już widzę po pisaniu ze jest wkur****

Ale gdybyś to Ty mu zaczęła truć, że się zakochałaś i chcesz wyłączności, to zniknąłby w sekundzie mając gdzieś Twoje uczucia. W tego typu układach mężczyźni nienawidzą, kiedy kobieta przejmuje kontrolę nad biegiem wydarzeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Ale gdybyś to Ty mu zaczęła truć, że się zakochałaś i chcesz wyłączności, to zniknąłby w sekundzie mając gdzieś Twoje uczucia. W tego typu układach mężczyźni nienawidzą, kiedy kobieta przejmuje kontrolę nad biegiem wydarzeń.

Pewnie tak. Od razu by spieprzył, ale komuś ryc banie to potrafią. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wiesz co jest najgorsze, że będę znowu cierpieć te parę dni, tygodni. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

A wiesz co jest najgorsze, że będę znowu cierpieć te parę dni, tygodni. 

Ale będziesz cierpieć nie za nim, tylko za emocjami których Ci dostarcza, a to różnica. Pamiętaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Ale będziesz cierpieć nie za nim, tylko za emocjami których Ci dostarcza, a to różnica. Pamiętaj.

Tak, wiem  za nim nie będę tylko za tymi emocjami. Ostatni raz jutri się z nim widzę bez sexu, będę musiała być chlodna chociaż udawać taka. Uda się? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Tak, wiem  za nim nie będę tylko za tymi emocjami. Ostatni raz jutri się z nim widzę bez sexu, będę musiała być chlodna chociaż udawać taka. Uda się? 

Trzymam kciuki  🙂Dasz radę.🙂🙂🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja to już kiepsko widzę... Już po jego głosie przed telefon słyszę, że nie tak łatwo odpuści. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
 

Ja to już kiepsko widzę... Już po jego głosie przed telefon słyszę, że nie tak łatwo odpuści. 

Najlepiej nie odbieraj od niego telefonów.

Nie myśl co on chce,pomyśl co Ty chcesz.

Edytowano przez Kinia1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Najlepiej nie odbieraj od niego telefonów.

Nie myśl co on chce,pomyśl co Ty chcesz.

Kinia, ja tego nie widze ze ona tak latwo to skonczy. Jest uzalezniona, wiesz jak to dziala. W tym wypadku ja radzilabym autorce zeby uzyla jego wlasna bron. Probowala zrywac pare razy I konczylo sie jak sie konczylo..No to teraz inaczej. Wyznania milosci i chec bycia razem do konca zycia - 10razy dziennie. Dociskanie  I wymuszanie obietnic. Planowanie wspolnego zycia. Planowanie wcielania sie w weekendowa mame dla jego dzieci I jak bedzie mu pomagala je wychowywac..no wszystko to od czego faceci uciekaja..niech pozwoli mu po prostu uciec a sama znajdzie sobie fajnego wolnego faceta..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lola... Właśnie ... jest tak jak mówiłaś. Tak tego latwo nie skończę, marnuje swoje najlepsze lata na takie coś. Jest gorzej niż myślałam.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Najlepiej nie odbieraj od niego telefonów.

Nie myśl co on chce,pomyśl co Ty chcesz.

Nie będzie tak łatwo.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobre rady zawsze w cenie. Co to znaczy, że się zdenerwował, kiedy mu napisalas/ powiedziałaś, że to koniec? To dla kogo są korzyści z tego bujania? Zostaw dziadka, niech wraca do babki. Wiadomka, że on od niej nie odejdzie, bo przy niej ma cichy kąt, ciepły piec  i pojedzone i popite. Wspólny majątek, teściów, psa, kota i córkę tudzież syna. Może Cie mami obietnicami wspólnej świetlanej przyszłości, a może już przestał.. Nie trwaj w tym związku jak cierpietnica, zawalcz o siebie, swoje dobre imię, o swoje szczęście, o swoją głowę, w której jest bałagan. Zabierze Ci najlepsze lata , a  kiedy mu się znudzisz to Cie wywali na śmietnik historii, bez mrugnięcia okiem.szkoda życia na takiego kombinatora. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Kinia, ja tego nie widze ze ona tak latwo to skonczy. Jest uzalezniona, wiesz jak to dziala. W tym wypadku ja radzilabym autorce zeby uzyla jego wlasna bron. Probowala zrywac pare razy I konczylo sie jak sie konczylo..No to teraz inaczej. Wyznania milosci i chec bycia razem do konca zycia - 10razy dziennie. Dociskanie  I wymuszanie obietnic. Planowanie wspolnego zycia. Planowanie wcielania sie w weekendowa mame dla jego dzieci I jak bedzie mu pomagala je wychowywac..no wszystko to od czego faceci uciekaja..niech pozwoli mu po prostu uciec a sama znajdzie sobie fajnego wolnego faceta..

O witam 🙂

O tak ,znam ten schemat.

Co tu dużo mówić. Anastazja musi się wykazać dużą siłą woli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam dziewczyny, pogadałabym z Wami ( Kinia) na priv bo to nawet nie temat na forum 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Powiem Wam dziewczyny, pogadałabym z Wami ( Kinia) na priv bo to nawet nie temat na forum 

Nie  ma problemu. Pisz. Może uda mi się jakoś pomóc,chociaż ja byłam po tej drugiej stronie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×