Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

angelaa12595

Poczucie własnej skuteczności wśród samotnych matek

Polecane posty

Witam serdecznie,
Szykuję się do pisania pracy licencjackiej i tematem, który mnie najbardziej zainteresował jest -Poczucie własnej skuteczności wśród samotnych matek. Moja promotor dała mi do zrozumienia, że ten temat jest dobry tylko mogę mieć problemy z dotarciem do grupy badanych osób. Dodając ten wpis proszę o pomoc. Szukam samotnych matek, które będę mogła zbadać anonimowo narzędziem wystandaryzowanym. Nie wiem czy porywać się na ten temat bo nie chcę mieć kłopotu z odnalezieniem kobiet, które mogę zbada.Staram się uporządkować sprawę więc proszę o pomoc w dotarci do samotnych matek. Studiuję pedagogikę i jestem na drugim roku, ale już muszę zdecydować jaki temat będę chciała poruszyć i zacząć pisać pierwsze strony pracy. Dziękuję za poświęcony czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim przeredagowałabym temat, bo kompletnie nie rozumiem "co poeta ma na myśli" pisząc o skuteczności.

Skuteczność w czym? codziennym życiu? pracy zawodowej?  

czemu własna? skuteczność danej osoby z definicji jest własna :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam temat jest ogólnikowy jak najbardziej. W dalszych etapach pracy będzie on rozwijany. Badałabym gotowym narzędziem wystandaryzowanym poczucie skuteczności właśnie samotnych matek po czym wyciągnięte by  były wnioski. Chcę się zorientować czy byłaby trudność w wykonaniu tego tematu w postaci odnalezienia samotnych mam. Nie mam wiele czasu, jeśli temat okaże się trudny w dotarciu do grupy badanych zmienię go na inny, który wcześniej już wymyśliłam i też mnie ciekawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach