Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Sylwia76682

Gosia sacała i jej piosenka

Polecane posty

Siemano, co myslicie o piosence Gośki? Czy faktycznie uwazacie ze jest taka zla, czy moze to kwestia oczekiwan wobec jej osoby (Trener wokalny = wszyscy mysleli, ze bedzie divą i pokaze 1001 technik?) Mi piosenka "weszla", ale nie od razu i nie uwazam jej za hit. Teledysk jest fatalny poza scenami z posciela 😞

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie tragedia. Nie oczekiwałam cudów, bo to,.że zna się na śpiewie nie musi oznaczać, ze będzie świetnie śpiewać. Ale przecież śpiewa nieźle, albo i bardzo dobrze, nie znam się. No na pewno nie jak Karyna na karaoke. Piosenka sama w sobie jest tragiczna, ma banalny tekst, teledysk to takie pomieszanie wczesnej Kozidrak z wczesna Kukulska. Z mega szacunkiem dla obu pań, bo śpiewają kapitalnie. I właśnie, totalne pomieszanie. Te tańce w stylu właśnie Bollywood. Te białe sceny to z kolei mi się kojarzyły z Górniak i jej Anything. Głos Gosi jest mega płaski, nieciekawy, zadnego Wow. No nie, po prostu nie. Dałam lajka bo ja lubię ale to wsio. I nie przemawia do mnie jej tłumaczenie na insta, że chciała przełamać ten wizerunek poprawnej trenerki, że właśnie ona uwielbia pop itp. Ja też lubię pop ale dobry do cholewki:) oby następne muzyczne jej działania były dużo zreczniejsze, życzę jej jak najlepiej

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czego sie spodziewaliscie po osobie ktorej praktycznie caly kontent na youtube sklada sie z wystepow innych osob robiacych cala robote z jej “o tak, super, yeeees” w tle. Az dziwne, ze to sie jeszcze na prawo cytatu lapie

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Etażerka