Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Polecane posty

Zrobiłam zakup pewnej usługi przez internet. Płatność była za pomocą PayU. Ja nie posiadam tam konta, ale automatycznie przekierowało mnie na stronę banku i płatność przeszła. Po paru dniach jednak zdecydowałam się na zwrot produktu, sprzedawca odpisał mi, że zwrot został wysłany za pomocą tej samej metody, czyli chyba PayU. Ale nie dostałam żadnego maila o statusie płatności, numerze itp. I tutaj moje pytanie. Skoro nie posiadam tam konta to pieniądze przepadły czy przejdą automatycznie na moje konto bankowe? Jestem w tym temacie totalnie zielona dlatego proszę o odpowiedź, bo nie wiem co robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, cyfrowa3 napisał:

proszę o odpowiedź, bo nie wiem co robić.

Wrócą na Twoje konto po kilku dniach.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×