Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Mili92

Czy to możliwe żeby pracownik/pracownicy sklepu internetowego tak się pomylili że wysłałi zamówienie którego moja siostra nie opłacila??

Polecane posty

Otóż jest to sklep zagraniczny Chinski nie pamiętam nazwy ja pomagałam siostrzyczce pisać żeby się dogadać po angielsku i nie mogę uwierzyć że gość wysłał jej zamówienie które złożyła ale nie opłacila. Płatność miala być przelewem albo bitcoinem. Akurat siostra chciała zapłacić za zamowienie które składała parę dni temu ale jak weszła na meila okazuje się że tA nie opłacona paczka już wyleciała...tracking jest teraz nie wie co robić czy powiedzieć czy olac to błąd sprzedawcy w sumie jest bogaty kilka tyś opini raczej pozytywne.....kilka negatywnych że ktoś dostał za mało albo jeszcze nie dostal itp zazwyczaj właściciel odpisywał jak ktoś niezadowolony....czy jest mozliwe sprzedawca sie nie dowie że zamówienie nie było opłacone??czy raczej się dowie i wtedy siostrzyvzka zakupów tam nie powinna robić??co wy byście zrobili???jeszcze pytanie odnośnie formy wysyłki to gość powiedział że moze na adres jaki chce to wybrała Paczkomat ale oni wysłał jej nie in postem tylko UPS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Mili92 napisał:

Otóż jest to sklep zagraniczny Chinski nie pamiętam nazwy ja pomagałam siostrzyczce pisać żeby się dogadać po angielsku i nie mogę uwierzyć że gość wysłał jej zamówienie które złożyła ale nie opłacila. Płatność miala być przelewem albo bitcoinem. Akurat siostra chciała zapłacić za zamowienie które składała parę dni temu ale jak weszła na meila okazuje się że tA nie opłacona paczka już wyleciała...tracking jest teraz nie wie co robić czy powiedzieć czy olac to błąd sprzedawcy w sumie jest bogaty kilka tyś opini raczej pozytywne.....kilka negatywnych że ktoś dostał za mało albo jeszcze nie dostal itp zazwyczaj właściciel odpisywał jak ktoś niezadowolony....czy jest mozliwe sprzedawca sie nie dowie że zamówienie nie było opłacone??czy raczej się dowie i wtedy siostrzyvzka zakupów tam nie powinna robić??co wy byście zrobili???jeszcze pytanie odnośnie formy wysyłki to gość powiedział że moze na adres jaki chce to wybrała Paczkomat ale oni wysłał jej nie in postem tylko UPS

Co do zasady, jeśli coś zamówiliśmy, to za to płacimy! To się nazywa bycie uczciwym. A Ty już kombinujesz i krecisz. Nieładnie! To jest właśnie ta polska mentalności, że zrobimy gościa w h/ui/@ i niech się martwi. Zachowaj się jak człowiek.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem zdecydowanie zapłacić. Przynajmniej próbować. Ile się da tyle próbujcie uregulować należność. 

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prostu napisz, że nie było płatności i zapłać. Proste. Przecież tak włąśnie miało być.

Teraz to będzie nawet miłe,  że to napiszesz. Jak on się zorientuje w rozliczeniu, że mu się nie zgadza, a siostrza się zaprze to może już miło nie być. A to taki drogi zakup? Może to kilka czy kilkanaście dolarów a zostać oszustką to niefajnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×