Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Koranka

Dziecko z poważnymi problemami emocjonalnymi. Co zrobić?

Polecane posty

Dziecko ma 11 lat. Pomimo udzielania pomocy jej zachowanie się nie zmieniło ciągle ma duże problemy. Nie pomagają leki przepisane od psychiatry. Jeśli chodzi o wyniki w nauce to są coraz gorsze ale z niczego nie ma mniej niż 3. Posiada opinię z ppp której nie mogę znaleźć więc napiszę to co zapamiętałam. Rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna. Rozwój funkcji poznawczych jest nieharmonijny. Bardzo wysoki poziom rozwoju umysłowego przyjęła synteza danych spostrzeżeniowych (ujmiwanie relacji część całość). Wynik przeciętny przyjmuje pamięć słuchowa krótko terminowa mechaniczna. W dolnym progu przedziału wyników przeciętnych znajduje się myślenie przyczynowo skutkowe w oparciu o materiał graficzny rozumowanie arytmetyczne oraz ucznie się wzrokowo - ruchowe. Bardzo niski poziom rozwoju przyjmują natomiast orientacja wyobraźnia i wizualizacja przestrzenna oraz spostrzegawczość. Niski poziom rozwoju przyjmują trwałość pamięci werbalnej długoterminowej oraz zdolność językowe (werbalizowanie definiowanie). Uczennica bardzo nieśmiała wrażliwa emocjonlanie o obniżonej samoocenie zahamowana psychoruchowo. Wycofuje się z sytuacji ocenianych przez nią jako trudne (czyli wymagające wypowiedzi ustnych). Zdecydowanie lepiej funkcjionuje w sytuacjiach niewerbalnych. Jednak nie jest to zachowanie swobodne ponieważ jest nacechowane objawami spowolnienia psychoruchowego. Chętniej czyta zadany tekst niż wypowiada się na jego temat. Ponadto stwierdza się zakłócenia w rozwoju umiejętności folonigicznych, pamięci wzrokowej i słuchowej. Próby badania pedagogicznego wykazały spowolnione tempo czytania głośnego, częściowe rozumienie czytanego tekstu, umiejętność rozwiązywania działań pisemnych, znajomość działań na ułamkach zwykłych i dziesiętnych.Pisze starannie popełniając błędy typowe dla zaburzeń funkcji wzrokowej i słuchwoej.
Stanowisko w sprawie.... (czy coś takiego)
Uczennica została skierowana na badania z powodu trudności emocjonalnych. Zaleca się dostosowanie wymagań edukacyjnych do inwidualnych potrzeb i możliwości psychofizycznych uczennicy ze względu na obniżony rozwój umysłowy, obniżony rozwój funkcji poznawczych zaburzony rozwój emocjonalny i rozwój niektórych zdolności percepcyjnych oraz zaległości edukacyjne. Potem są zalecania jak pomóc dziecku. Jednak nie przynosi to efektów. Martwię się o nią. Nie pomaga zainteresowanie nauczycieli. Nie pomaga psychiatra. Nie pomaga inne postępowania wobec niej. Co robić? 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×