Hhhhhh9 0 Napisano Grudzień 31, 2021 (edytowany) 16 grudnia zlozylem wniosek o urlop. Przelozony nie dawal mi odpowiedzi. 27 grudnia telefonicznie kontaktujac sie z nim, powiedzial mi, ze nie moge dostac urlopu pod pretekstem, ze inni nie dostali i beda inni zli, poza tym nigdy w tym terminie nie udzielaja urlopow, bo tak sobie wymyslili. Czy nalezy mi sie zwrot kosztow rezerwacji? Od 27 juz nie jestem w stanie tego anulowac Edytowano Grudzień 31, 2021 przez Hhhhhh9 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Foko Loko 1975 Napisano Grudzień 31, 2021 1 godzinę temu, Hhhhhh9 napisał: 16 grudnia zlozylem wniosek o urlop. Przelozony nie dawal mi odpowiedzi. 27 grudnia telefonicznie kontaktujac sie z nim, powiedzial mi, ze nie moge dostac urlopu pod pretekstem, ze inni nie dostali i beda inni zli, poza tym nigdy w tym terminie nie udzielaja urlopow, bo tak sobie wymyslili. Czy nalezy mi sie zwrot kosztow rezerwacji? Od 27 juz nie jestem w stanie tego anulowac A powiedziałeś mu, że już nie możesz anulowac rezerwacji? Zobacz czy w regulaminie zakładu pracy faktycznie jest wzmianka o nieudzielaniu urlopów w tym terminie. Jeżeli nie ma, a Twoje obowiązki spokojnie mogą zrobić inni, nie ma zwiększonego obłożenia ze wzgledu na rozliczenia końcoworoczne, to ja bym się kłóciła. Plus,na przyszłość uzgadniaj urlop przed złożeniem wniosku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach