Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Pochwa w pochwie 8

Masakrycznie niektóre gry ps3 się zestarzaly

Polecane posty

GTA 4 i Skyrim wyglądają na ps3 jak goowno w porównaniu do x360...

gorszy framerate i rozdzielczość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Rym Cym + napisał:

GTA 4 i Skyrim wyglądają na ps3 jak goowno w porównaniu do x360...

gorszy framerate i rozdzielczość.

Gta4 jest niegrywalne z ps3 na 85 to wygląda na 640p20

Xsx ma 4k60 z x360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

programowanie na cell'a było niepotrzebnie skomplikowane, marnowało czas developerom, niewielu miało czas i ochotę bawić się w rozkładanie procesów na wyspecjalizowane rdzenie cell'a, które były mało przydatne, bez optymalizacji kodu pod nie.

xbox 360  z kolei miał standardowy procesor trzy rdzeniowy z uniwersalnymi rdzeniami na które można było pisać kod tak jak pisze się kod pod pecety, co znacznie ułatwiało pracę developerom, poza tym układ graficzny na xboxie był mocniejszy i współdzielił pamięć z procesorem, dzięki czemu devsi mieli wolność w przydzielaniu pamięci, gdy w ps3 alokacja pamięci do gpu była sztywna i nie mogła być większa niż 256 mb vs  max 512 xbox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Rym Cym + napisał:

programowanie na cell'a było niepotrzebnie skomplikowane, marnowało czas developerom, niewielu miało czas i ochotę bawić się w rozkładanie procesów na wyspecjalizowane rdzenie cell'a, które były mało przydatne, bez optymalizacji kodu pod nie.

xbox 360  z kolei miał standardowy procesor trzy rdzeniowy z uniwersalnymi rdzeniami na które można było pisać kod tak jak pisze się kod pod pecety, co znacznie ułatwiało pracę developerom, poza tym układ graficzny na xboxie był mocniejszy i współdzielił pamięć z procesorem, dzięki czemu devsi mieli wolność w przydzielaniu pamięci, gdy w ps3 alokacja pamięci do gpu była sztywna i nie mogła być większa niż 256 mb vs  max 512 xbox

Ja prawie dzisiaj konsole z dymem puscilem próbując dograc boot game logo z ofw 2.80 wlanczasz gre prąd odcina nie wiem co oni za zabezpieczenia zrobili ale grubo tam jest 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Rym Cym + napisał:

programowanie na cell'a było niepotrzebnie skomplikowane, marnowało czas developerom, niewielu miało czas i ochotę bawić się w rozkładanie procesów na wyspecjalizowane rdzenie cell'a, które były mało przydatne, bez optymalizacji kodu pod nie.

To jest taki śmietnik ten system operacyjny ps3 cokolwiek tam ruszyć to może się wszystko wykrzaczyc na cegłę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja bym wyciął tło w gimpie by logo było przeźroczyste a nie kwadrat, no ale może i  ma to swój czar tak jak zrobiłeś... taki bootlegowy zamiast professional.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Rym Cym + napisał:

ja bym wyciął tło w gimpie by logo było przeźroczyste a nie kwadrat, no ale może i  ma to swój czar tak jak zrobiłeś... taki bootlegowy zamiast professional.

Ale tło pendrive jest przezroczyste 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Pochwa w pochwie 8 napisał:

Ja już 5x stawialem przeróbke od początku xD 

to był pierwszy poważny system operacyjny sony... wcześniej polegali na zwyczajnych prostych biosach. owszem był dość siermiężny, dlatego do ps4 postanowili kupić licencję free bsd 9 i na jego bazie coś budować, bo unixy i linuxy to jednak poważne systemy i bardzo stabilne.

xbox miał łatwiej, wystarczyło skorzystać z kodu windowsa xp i już był system do 360tki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Rym Cym + napisał:

to był pierwszy poważny system operacyjny sony... wcześniej polegali na zwyczajnych prostych biosach. owszem był dość siermiężny, dlatego do ps4 postanowili kupić licencję free bsd 9 i na jego bazie coś budować, bo unixy i linuxy to jednak poważne systemy i bardzo stabilne.

xbox miał łatwiej, wystarczyło skorzystać z kodu windowsa xp i już był system do 360tki

On jest mocno w ps2 taka hybryda ps2 na rysorach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, Rym Cym + napisał:

cell'a

Jest potężny niby mod jest 4k hdmi ale gratis z masa szajsu więc nie wgrywam

Albo te ikony to chyba video filmiki 

Surowy w programowaniu to czuć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to w ogóle nieprzemyślane było... jeżeli cross media bar polegał na ikonkach bez tła, a oficjalne ikonki gier to kwadraty de facto, no to dizajnersko jest to wielkie faux pa... w ogóle to nie współgra ze sobą... w xboxie zasada była prosta, każda ikonka to prostokąt i w tym prostokącie masz zmieścić swoje logo gry, na zasadzie wypełnienia treścią tej ikonki, proste, czyste, przejrzyste...

 

Edytowano przez Rym Cym +

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×