Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

4madzia4

Bielizna MIRIALE

Polecane posty

Gość ofilka
Ja też wpadłam w pułapkę tej firmy, zaraz na drugi dzień po rozmowie z konsultantką zadzwoniłam do nich,żeby zrezygnować i jeszcze wysłałam emaila. Ucieszyłam się,że załatwiłam jak należy aż do dzisiejszego dnia kiedy to otrzymałam od nich list z informacją o gotowej przesyłce dla mnie i kwoty do zapłaty. Ja nie wiem jak Ci ludzie tram pracują mieli mnie wykasować z bazy danych a nie zrobili tego, podali mi numer pod który mam dzwonić a nie odbierają telefonów- porażka! W sumie nie ma co się przejmować jak otrzymam przesyłkę to odeśle i tak do skutku.Przecież już miesiąc temu zrezygnowałam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lalamamasasa
Rezygnuje się po otrzymaniu pierwszej przesylki :) nie wcześniej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ofilka
Jak to? Jak otrzymam od nich tą pierwszą przesyłkę to muszę jeszcze raz dzwonić i rezygnować? Przecież w tym liście powitalnym mi pisze, że mogę zrezygnować do 1 grudnia z tej pierwszej przesyłki lub zmienić rozmiar czy kolor. To zadzwoniłam i zrezygnowałam. Myślisz,że otrzymam od nich przesyłkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasssza
Nie no to jak podali termin do którego możesz zrezygnować i faktycznie gadałas z baba z infolinii to nie powinni Ci tej paczki wysłać. No ale jakby tak się stało to nie płac za paczke tylko ją odeślij :) a skąd wiesz a może bielizna Ci się spodoba :):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ikki
Witam. Moja mama dała się nabrać na "EDITIONS ATLAS". Za pierwszą paczkę zapłaciła, lecz za kolejną już nie. Jak z tego zrezygnować? Możecie podać jakiś adres gdzie to odesłać czy meila by rezygnacje napisać? W pierwszej paczce takich danych nie było, a druga nie roztwarta leży. Pomóżcie, proszę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fhtyjutik
ludzie bo wy jetescie glupi ! bez obrazy ale jak konsulstant dzwoni to wyraznie mowi ze 4 razy w roku beda przychodzily oferty bielzny i jak ktos niechce to niech zadzwoni na infolinie pierwsdza paczka jest tania i ledna a reszta tez jest spoko bo bielizna jest wysokiej jakosci ale juz za wyzsza cene nie obwiniajcie innych ze nie slychacie uwaznie !!!!!!!!!! wyraznie jest powiedziane 4 razy w roku beda proponowane ciekawe zastawy bielizny ! wystarczy zadzownic pod infolnie (22) 488 61 00

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość absurd
do fhtyjutik - rozumiem, ze jestes pracownikiem tej "fantastycznej" firmy, skoro pozwalasz sobie na obrazanie ludzi; osobiście dostałam w dniu dzisiejszym (z data sprzed miesiaca!) nie tyle fakture, co jakies dzikie saldo - tzw. bilans zamówień i wypelniony druk na przelew na dosyc wysoka kwote za cos, czego nawet nie dostalam; w kwietniu tego roku zamowilam 1 paczke, za ktora zaplacilam, nie rezygnowalam, bo tez niczego od tej firmy nie dostawalam, do dzis nie pamietalam nawet o istnieniu tej firmy, a tu prosze swiateczna niespodzianka, jeszcze nie zdecydowalam co z tym zrobie, ale z tego co czytam i mi samej do glowy przyszlo jest pare rozwiazan :) pozdrawiam wszystkich tak samo naiwnych jak ja, juz nigdy wiecej pewnie nie damy sie wkrecic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość absurd
do fhtyjutik - rozumiem, ze jestes pracownikiem tej "fantastycznej" firmy, skoro pozwalasz sobie na obrazanie ludzi; osobiście dostałam w dniu dzisiejszym (z data sprzed miesiaca!) nie tyle fakture, co jakies dzikie saldo - tzw. bilans zamówień i wypelniony druk na przelew na dosyc wysoka kwote za cos, czego nawet nie dostalam; w kwietniu tego roku zamowilam 1 paczke, za ktora zaplacilam, nie rezygnowalam, bo tez niczego od tej firmy nie dostawalam, do dzis nie pamietalam nawet o istnieniu tej firmy, a tu prosze swiateczna niespodzianka, jeszcze nie zdecydowalam co z tym zrobie, ale z tego co czytam i mi samej do glowy przyszlo jest pare rozwiazan :) pozdrawiam wszystkich tak samo naiwnych jak ja, juz nigdy wiecej pewnie nie damy sie wkrecic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość absurd
do fhtyjutik - rozumiem, ze jestes pracownikiem tej "fantastycznej" firmy, skoro pozwalasz sobie na obrazanie ludzi; osobiście dostałam w dniu dzisiejszym (z data sprzed miesiaca!) nie tyle fakture, co jakies dzikie saldo - tzw. bilans zamówień i wypelniony druk na przelew na dosyc wysoka kwote za cos, czego nawet nie dostalam; w kwietniu tego roku zamowilam 1 paczke, za ktora zaplacilam, nie rezygnowalam, bo tez niczego od tej firmy nie dostawalam, do dzis nie pamietalam nawet o istnieniu tej firmy, a tu prosze swiateczna niespodzianka, jeszcze nie zdecydowalam co z tym zrobie, ale z tego co czytam i mi samej do glowy przyszlo jest pare rozwiazan :) pozdrawiam wszystkich tak samo naiwnych jak ja, juz nigdy wiecej pewnie nie damy sie wkrecic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fatalnie
ta firma to oszusci. raz zamowilam - zaplacilam. pozniej przysylali wezwania do zaplaty za towar ktorego nie dostalam i nie zamawialam. do kazdego wezwania do zaplaty doliczali jeszcze jakies kwoty. chcialam wyjasnic to tel nikt nie odbieral. bylo to 2 lata temu . w koncu nie reagowalam. dali mi spokoj. straszyli tez sadem . pisma wysylali zwyklym listem . lepiej sie z nimi nie wiazac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ws25
kiedyś tam w lipcu - zadzwoniła konsultantka - i zamówiłam z firmy provea - komplet majtek czy jakoś tak za 29.80 do tej pory nie dostałam bielizny a dziś otrzymałam list ze "mam do zapłacenia" 106,60 ponoć w między czasie poszła kolejna partia czegoś za 76,80 - najgorsze jest to że na oczy tej bielizny nie widziałam - nie zamierzam płacić raczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asia_1989
ale jazda ja z dwa tygodnie temu zamowilam komplet bielizny za 19.90 plus przesylka i czekam niby za 4 tyg mam dostac paczke i teraz nie wiem czy juz dzwonic i mowic ze nie chce czy jak przyjdzie pierwsza paczka mam nadziej ze nie beda robic problemow z rezygnacja w sumie na ich stronie napisane jest ze mozna zamowic potem zrezygnowac bez zadnych konsekwencji o ja nie wiem co teraz zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hanzeczka86
Witam Ja od firmy Provea otrzymałam pierwszą atrakcyjną ofertę zakupu bielizny (3pary majtek za 19,90 plus koszty przesyłki) w październiku. Paczka przyszła w ciągu trzech tygodni, jakośc bardzo dobra, nie było problemu z płatnościami. Do 12 grudnia miałam czas do podjęcia decyzji czy chcę otrzymac kolejny zestaw (również 3 pary majtek za 69,90 plus przesyłka) czy zrezygnowac. Zadzwoniłam na podany na stronie internetowej numer telefonu i mimo że nie miałam numeru klienta (gdzieś mi zaginęła karteczka z nim) to bez problemu zostałam przez konsultanta obsłużona-sprawdził dane w systemie i wszystko się zgadzało. Poza tym, że przyjął zgłoszenie rezygnacji to pytał też, czy rezygnacja jest z jednorazowej przesyłki czy na stałe. Ponadto podał mi też mój numer klienta, aby ułatwic dalszą współpracę. Jak dotąd jestem zadowolona z ich usług. Mam nadzieję, że tak już zostanie i nie przyjdzie mi zmieniac o nich zdania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wajolet25
kiedyś tam w lipcu - zadzwoniła konsultantka - i zamówiłam z firmy provea - komplet majtek czy jakoś tak za 29.80 do tej pory nie dostałam bielizny a dziś otrzymałam list ze "mam do zapłacenia" 106,60 ponoć w między czasie poszła kolejna partia czegoś za 76,80 - najgorsze jest to że na oczy tej bielizny nie widziałam - nie zamierzam płacić za coś czego nigdy nie nosiłam i nie widziałam na oczy. Ta firma to wielka kpina i tyle mam do powiedzenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asia_1989
mam nadzieje ze nie bede miec problemu z ta firma jak rowiniez ze paczka do mnie dotrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jestem niepełnoletnia i nawet nie zwróciłam uwagi ze zamówienia takich osób nie będą brane pod uwagę(jest wyraźnie napisane,ale to zlekceważyłam). Czytając teraz wypowiedzi na ich temat nie podoba mi się ta firma i ich funkcjonowanie. Mam nadzieje że moje zamówienie nie będzie zrealizowane. Czy ktoś niepełnoletni złożył zamówienie na siebie i dostał paczkę lub miał jakieś problemy z tą firmą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich:) Ja również dałam się namówić (jakieś dwa miesiące temu) telefonicznie na komplet bielizny tej firmy. Jedyne 30zł za 3 pary, niby dobrej jakości materiał, możliwość przymierzenia i odesłania. Po przyjściu paczki okazało się że bielizna jest wykonana ze sztucznego materiału a po przymiarce już nie można ich odesłać, bo opakowania zostały naruszone - absurd!. Po przeczytaniu waszych wypowiedzi nieco się przeraziłam, że z tą firmą tyle problemów. Napisałam więc maila bardzo dobitnego na adres: serwis.klientow@provea.pl. Podałam swoje dane oraz numer klienta. Napisałam, że rezygnuję ze wszystkich kolejnych przesyłek ostatecznie, a ewentualne kolejne przesyłki będą przeze mnie ignorowane i nie opłacane. Powołałam się także na pkt. 10 z listy przywilejów jako klientki MIRIALLE (kartka przyszła wraz z pierwszą przesyłką), który mówi o tym, że można całkowicie zrezygnować z przesyłek. O dziwo po paru godzinach odpisali, że zostałam wykasowana z ich bazy. Czyżby udało mi się od nich uwolnić, czas pokaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kuzia
Witam!mam oczywiście problem.Chcą abym zapłaciła za dwie przesyłki ,które odesłałam listem poleconym.Nie mam niestety potwierdzeń bo to było w lipcu i październiku.Mam do zapłaty 150 zł. Twierdzą że nie mają zwrotu.Poradzcie co zrobić bo nie chcę płacić 150zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam. Ja też mam problem z tą firmą, chcę im ją odesłać ale nie mam adresu do korespondencji. Może ktoś z was ma? Nie chciałam tego a oni mi wysyłają, pisze do nich a oni na to że nie mogę zwracać tego jak rozerwane jest opakowanie główne, u mnie biała duża koperta. To jakis obłęd, na inych forach czytałam że ludzie się sądzą z nimi a według praw konsumenta przysługuje nam zwrot tego Rzecznik przypomina, iz w mysl art. 15 ustawy (...) spelnienie swiadczenia nie zamowionego przez klienta nastepuje na ryzyko przedsibiorcy i nie naklada na konsumenta zadnych zobowiazań Czy ktoś ma ten adres żeby im to odesłać...parodia z tą firmą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Noan
witam wszystkich zaiteresowanych dopiero co rozmawiałem z rzecznikiem praw konsumeta sprawa wygląda tak że mi równierz przysyłają bielizne i każą za nią płacićoczywiśćie niechcianą porada ze strony urzędu jest taka żeby zadzwonić i zrezygnować jeśli niechcemy że by nas meczyli nowymi płatnymi produktami bo wedłóg ustawy z 2000 roku firma która niezamówiony towar wysyła niema prawa żądać za niego zapłaty, opłata jest dobrowolna podkreślam DOBROWOLNA , Adresat przesyłki niema też obowiązku odsyłać czegoś czego nie zamawiał bo to zmusza go do poniesiana kosztów. firmy typu provea niemają podstaw prawnych do staraszenia nas konsumentów komornikami jak udowodnią ze towar który został wysłany został przezemnie odebrany jeśli nadany jest zwykłym listem, a zdrugiej strony skąd ja mam wiedzieć ze towar za który każą mi zapłacić rzeczywiście został do mnie wysłany dzwoncie do nich pod numer 022 205 5250 do skutku zepsujcie im humor oni psują wam strasząc i manipujując prawem dzwońcie tak długo aż zamką firme albo zmienią siedzibe rezygnujcie całkowicie z ich usług, mówcie że towar jest do odebrania pod adresem na który go wysłali nie niedajcie sie zastraszyć komornikami niema podstaw prawnych do nasyłania komornika bo niema podpisanej zgody UMOWY dotyczy to niezamówionych towarów jeśli niewieżycie zadzwoncie do Rzecznika praw konsumenta wytłumaczą wam dokładnie provea działa na granicy prawa i nic im niemożna zrobić ale to działa w dwie strony, można z nimi walczyć więc życze sukcesów ja dziś całkowcie zrezygnowałem, a rzecznik potwierdził ze mogą mnie cmoknąć w pompkę;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jagu6sia
czesc ja wlasnie wyslaalm im e-maila korzystajac z waszych rad mam nadzieje ze nie bede miec wiecej przesylek od nich pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Villgefortz
Proponuję wysłać maila na adres: serwis.klientow@provea.pl, z kopią do: kancelaria@giodo.gov.pl , o treści następującej: Szanowni Państwo, W związku z otrzymaniem kolejnego wezwania do zapłaty za towary firmy Provea, których nigdy nie otrzymałam (skan wezwania w załączeniu) niniejszym: 1. informuję po raz kolejny, że NIGDY NIE OTRZYMAŁAM OD FIRMY PROVEA ŻADNEJ PRZESYŁKI Z JAKIMKOLWIEK TOWAREM 2. składam reklamację i żądam od firmy Provea kwoty xxx zł za konieczność zajmowania się tą wielokrotnie wyjaśnianą już sprawą (kwota ta jest równa naliczonej przez Provea tytułem rzekomych kosztów upomnienia itp.) 3. składam rezygnację z udziału w jakichkolwiek akcjach czy promocjach firmy Provea i wnoszę o zamknięcie mojego konta klienta 4. żądam wykreślenia moich danych osobowych z bazy danych Provea; każde dalsze kierowanie korespondencji na mój adres zamieszkania lub e-mail (za wyjątkiem potwierdzenia zamknięcia konta) będzie traktowane jako przestępstwo określone w art. 49 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z dnia 29 października 1997 r. z późn. zm.) tj. nieuprawnione przetwarzanie danych osobowych zagrożone pozbawieniem wolności do lat 2 5. udzielam pełnomocnictwa do dalszego zajmowania się tą sprawą (...), nr dowodu osobistego (...), adres e-mail (...), tel. (...) 6. nie życzę sobie otrzymywania jakichkolwiek maili, korespondencji lub telefonów od firmy Provea (patrz punkt 4) za wyjątkiem potwierdzenia zamknięcia konta Kończąc kontakty z Państwa firmą chciałabym tylko zauważyć, że nie spotkałam się jeszcze z przypadkiem takiego wyjątkowego połączenia bałaganu i bezczelności w postaci nękania wezwaniami do zapłaty mimo wyjaśniania sprawy od ponad pół roku (!) i telefonicznych wiadomości od Państwa, że wszystko już jest zamknięte i wyczyszczone. Załączam pozdrowienia,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Najlepiej kupować w sprawdzonych sklepach, takich które same przetestowałyście lub takie, które ktoś zaufany naprawdę poleca. Jak dla mnie to jednym z takich dobrych sklepów jest koronka.pl - maja bardzo fajną, markową bieliznę, ciekawe kroje, często pojawiają się nowości. Warto zajrzeć do nich na stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pausia
Hej. Ja dość długo walczyłam z tą firmą i wywalczyłam dopiero po tym e-mailu : "Jako, iż nie doczekałam się odpowiedzi od Państwa do tej pory, ponawiam maila. Chciałabym tu zaznaczyć iż listem poleconym zwracam Państwu bieliznę, którą w sposób bezczelny i perfidny próbujecie mi wcisnąć. Firmę windykacyjną, Rzecznika Praw Konsumenta i inne instytucje powiadomię jeśli otrzymam jeszcze choć jedno ponaglenie, list, paczkę lub chociażby reklamę ! Ile osób zorientowało się o Waszych oszustwach - powie WAM ten link - http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=852358&start=30 Myślę, że z zamkniętymi oczami znajdę ich jeszcze klika. Mogę rozmawiać z Wami używając paragrafów których użył Rzecznik Praw Konsumenta !! Proszę natychmiast powiadomić mnie jakim prawem jestem "ścigana" przez Firmę Windykacyjną za rzekomy ZAKUP Państwa bielizny skoro po NAGRYWANEJ PRZEZ WASZĄ KONSULTANTKĘ rozmowie takowej bielizny nie otrzymałam!! Bardzo proszę o ujawnienie mi dowodu odbioru przesyłki !! Podanie mi adresu, na który mogę wysłać kolejną przesyłkę, o której nie byłam w żaden sposób informowana i której nie chcę !! Mam nadzieje, że moje dane jak najszybciej znikną z Waszej bazy danych co również jest moim cholernym prawem!! JEŻELI FIRMA WINDYKACYJNA NIE USUNIE MOJEGO NAZWISKA RÓWNIEŻ ZE SWOJEJ LISTY POCIĄGNĘ WAS DO ODPOWIEDZIALNOŚCI KARNEJ NA CO NA PEWNO NIE BĘDZIE MI SZKODA PIENIĘDZY!! CZEKAM NA MAILA ZWROTNEGO I MAM NADZIEJE, ŻE KTOŚ KOMPETENTY ODPOWIE MI NA TE WSZYSTKIE PYTANIA I ROZWIEJE MOJE WĄTPLIWOŚCI DOTYCZĄCE WASZYCH OSZUSTW!! Z POWAŻANIEM I BEZ POZDROWIEŃ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RudaHera
Wydaje mi się, że to nic innego jak nachalne wciskanie ludziom produktów, które są mizernej jakości. Aż strach się bać zamówić coś takiego do domu. Ja i mój chłopak ten rodzaj garderoby kupujemy w znanych i zaufanych sklepach. Bielizna musi być komfortowa. Ale to już tylko moja skromna opinia i ocena sytuacji. Pozdrawiam was gorąco! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość yasmeenka
Konsultantka z firmy M. telefonicznie zaproponowała komplet majtek mojej cioci. Powiedziała, że majtki są gratis, więc ciocia się zgodziła, żeby jej przysłali. Na karteczce dołączonej do bielizny było napisane coś w tym stylu: "droga klientko, dzięki podaniu swoich wymiarów możesz teraz nosić seksowną bieliznę idealnie dobrana do Twojego ciała" Majtki przyszły w rozmiarze L... Ach! Czy już wspomniałam, że moja ciocia ma 88 lat, w pasie 130 cm i od 7 lat nie wychodzi z mieszkania? :) W każdym razie paczka została wrzucona do skrzynki i dopiero po dwóch dniach wujek przyniósł jej zawartość. Ciocia otworzyła zobaczyła, stwierdziła, ze za małe (DaaA!) i schowała do szafy. Czemu nie zapłaciła nie wiemy....Pewnie stwierdziła, że miały być za darmo jak obiecywała konsultantka, albo nie wiem co... Od tej pory do cioci przyszły już dwie kolejne przesyłki, który były zostawione w skrzynce, odebrane, nieotworzone i tak leżały aż do dzisiaj. Dziś moja mama dowiedziała się o tym, i postanowiła wszystko odesłać i w imieniu cioci zrezygnować z usług firmy. Zobaczymy jak to wszystko pójdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sierotka marysia i spółka
ja właśnie dostałam upomnienie do zapłaty na ponad 150 zł za 4 przesyki (2 damskiej i 2 męskiej bielizny), których na oczy nie widziałam....zadzwoniłam tam a pan konsultant był na tyle bezczelny, że "postraszył" mnie firmą windykacyjną:) próbował mi wmówić, że jestem niepoczytalna bo oni mają dowoy z poczty, że przesyłki te mi wysłali!!!!!!! Więc poprosiłam o wysłanie ma maila potwierdzeń odbiorów przez mnie rzekomych przesyłek na co usłyszałam, że nie są one nadawane poleconym!!!!!!! więc zpytałam pana w jaki spoób chce mi udowodnić, że te przesyłki dostałam i powiedziałam, że do kpina!!!!! Tak się zdenerwowałam, że mój mąż zadzwonił tam jeszcze raz....porzucał odpowiednimi paragrafami (sam pracuje w handlu) i powiedział, że jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie (dał im tydzień czasu na opowiedż) i dostanę jeszcze jedno ponaglenie do zapłaty to uda się na policję w sprawie próby wyłudzenia pieniędzy!!! czekam do poniedziałku na odpowiedź tej cudnej firmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość takagosia
Ja dzisiaj odebrałam telefon od konsultantki tej firmy. Rozmowa była tak prowadzona, ze dopiero jak odłożyłam słuchawkę i poszperałam w necie stwierdziłam, ze oni mi chyba przyślą te majtki. Ja na nic się nie zgodziłam, rozmowa była typu gdyby pani chciała zamówic to stringi, czu figi, jak tak to w jakim rozmiarze itd. cholera żałuję, ze w ogóle odebrałam ten telefon. Ja do nich zadzwonie powiem, że nic nie chcę a oni i tak to przyślą. Może poprostu wystarczy tego nie odebrać na poczcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bogata
ja zamówiłam od nich jakies gacie w marcu, zapłaciłam 24.90 za trzy pary. potem mi wysłali drugą paczkę, której nie zamawiałam, potem trzecią ....;) a na końcu wyciąg na 149.60 do zapłaty na początku października. z tymże ja tego ich gówna nie otworzyłam nawet. tydzien wczesniej gadałam z jakąś bezczelną konsultantką,że nie mam ochoty dostawać tych paczek ...spytała w jakim są staie, a potem poleciła odesłać. odesłałam. potem przyszedł jeszcze jeden wyciag z żądaniem kasy...ale już od grudnia nie przychodza. chyba dotarło,że zwróciłam i w ogóle telefonicznie zrezygnowałam z ich zamówień na infolinii podając numer klienta. jak mi znowu coś przyslą...zabiję!!!!! te przesyłki nawet polecone nie są, ani polecenia zapłaty....więc co to ma za podstawę, takie żądanie? a co gorsza ten ich towar to shit jakich mało. nie jest to mój standart gaci...kurcze przysięgam z KDT zaprzeszłego za 5 złotych lepsze bywały. pozdrawiam i życze powdzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bogata
ja zamówiłam od nich jakies gacie w marcu, zapłaciłam 24.90 za trzy pary. potem mi wysłali drugą paczkę, której nie zamawiałam, potem trzecią ....;) a na końcu wyciąg na 149.60 do zapłaty na początku października. z tymże ja tego ich gówna nie otworzyłam nawet. tydzien wczesniej gadałam z jakąś bezczelną konsultantką,że nie mam ochoty dostawać tych paczek ...spytała w jakim są staie, a potem poleciła odesłać. odesłałam. potem przyszedł jeszcze jeden wyciag z żądaniem kasy...ale już od grudnia nie przychodza. chyba dotarło,że zwróciłam i w ogóle telefonicznie zrezygnowałam z ich zamówień na infolinii podając numer klienta. jak mi znowu coś przyslą...zabiję!!!!! te przesyłki nawet polecone nie są, ani polecenia zapłaty....więc co to ma za podstawę, takie żądanie? a co gorsza ten ich towar to shit jakich mało. nie jest to mój standart gaci...kurcze przysięgam z KDT zaprzeszłego za 5 złotych lepsze bywały. pozdrawiam i życze powdzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×