Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jest tu ktos moze po doktoracie?

Polecane posty

Gość gość

gdzie pracujecie i ile zarabiacie?

Gość gość
Nie ma pracy dla ludzi z moim doktoratem .

Gość gość
W moim miescie wyksztalcenie to tylko przeszkoda

Gość gość
Pisałam Ci już. Jestem doktorem nauk humanistycznych, pracuję jako sekretarka medyczna w szpitalu, za najniższa krajową. Tak to niestety wygląda w dzisiejszych czasach. No i przyjęli mnie tylko dlatego, że nie napisałam o doktoracie w CV. Wcześniej przez 3 lata nie mogłam znaleźć pracy, bo miałam "za wysokie kompetencje"

Gość gość
z czego masz?

Gość gość
powinnas poszukac w szkole, zrobic kurs pedagogiczny jak nie masz uprawnien i predzej czy pozniej cos sie znjadzie

Gość gość
Nie ma już kursów pedagogicznych i do szkoły też mam za wysokie kwalifikacje. Dyrektorzy nie mają doktoratów, boją się przyjąć kogoś z lepszymi studiami.

Gość gość
jestem sprzątaczką i zarabiam 1700 zł netto, bo dzisiaj mamy w brud osób po doktoracie

Gość gość
gość dziś -z czego?

Gość gość
Dyrektorzy nie mają doktoratów, boją się przyjąć kogoś z lepszymi studiami. xx potwierdzam, do pracy przyjmuje się zawsze gorszych od siebie czyli takich którzy nie będa stanowić zagrożenia podczas konkursu o stołek :)

Gość gość
gość dziś Można być i profesorem, ale jak nie zna się odpowiednich osób, to dalej dyrektorem się nie zostanie, konkursy są dla pozorów.

Gość gość
Pracuję na uczelni. Wynagrodzenie 3000 zł (dwa dni pracy dydaktycznej na tydzień) + własna działalność ok 6000 zł na miesiąc

Gość gość
Moja kuzynka doktorat z socjologii pracuje w uk na zmywaku.

Gość gość
gość dziś z czego masz,ile masz godzin na uczelni?

Gość gość
pensum to 6 godzin dydaktycznych tygodniowo. nie chce pisać dokładnie z czego mam doktorat, powiedzmy bardzo ogólnie, że ze sztuk plastycznych.

Gość gość