Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość hihihihhihi

Wesele, wesele, wesele :):):)

Polecane posty

Gość hihihihhihi

Hej wszystkim :) Witam kobiety, które planują wesele w niedalekiej przyszłości :) podzielcie się swoim doświadczeniem w przygotowywaniu wesela, ślubu. Ile gości zaprosiłyście/ macie zamiar zaprosić. jakie przewidujecie koszta itp :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam Cię. Ja wychodzę za mąż za 1,5 roku. Ogólnie dopiero zaczynamy wszystko planować. Mamy w planach wesele 2 dniowe. Wesele na 70 osób. Zamiast zespołu , dj. Planujemy zmieścić się w 20 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rut tu tu
ok. 200-250 gości, ok. 70tys zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość vibra elka
my planujemy wesele na 40 osob i wydatki zmiescily nam sie w 8tys :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja mam slub w maju. wydatki wraz z liczbą gości rosną z każdym dniem, im bliżej wesela tym więcej gości i kasy wychodzi zobaczycie, też tak będziecie miały....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witajcie:-) No prawda jest taka, że z każdym dniem wydatki rosną! Ja też planowałam zmieścić się w 20 tys zł, wesele jednodniowe na ok. 70 osób. Teraz wiem, że będzie to ok. 30 tys zł. Masakra. Dla mnie to duża kwota, tym bardziej że pracuję dopiero od niecałego roku, każdą wypłatę muszę odkładać. Prawie nic sobie nie kupuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U nas wesele na 80 osób, wyjdzie koło 40 tys. Jak bym mogła od nowa planować to bym zrobiła na 50 osób. Wesele jednodniowe, ale będziemy mieli skromne poprawiny przy ognisku lub grillu za domem. Mamy już załatwionego DJ'a, fotografa i po długim wahaniu jednak kamerzystę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sloneczko44
gdzie wy mieszkacie że tak drogo? U mnie znajomi jak brali ślub, na około 100 osób to mieścili się w 20 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To zależy co i jak młodzi sobie zaplanują, My robimy 2 dniowe wesele, tylko tyle, że drugie chyba, bez dj,, ale i to się już powoli zmienia w rozmowie, bo co to za wesele bez dobrej muzyki, a puszczać nuty z płyt to wiocha. Dopiero bd myśleć nad konkretami. Mamy datę, u księdza już byliśmy,chociaż zostało dużo czasu. Wstępna rezerwacja dj. Ale jeszcze wszystko może się pozmieniać. Ja myślę, że bez wymyślania 20 tys się zmieścimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bedzie 40 jak nic
A mnie te sumy wcale nie szokują. Tzn szokują, że wesele tyle musi kosztować, ale wiem też, że takie są realia. I jesteśmy na to przygotowani. Wesele na 80 osób. Aha o kosztach wesela pewnie każdy mówi łącznie ze wszystkim nawet ubraniami. Bo ja z każdym wydatkiem skierowanym pod kątem wesela sumę podliczyłam na 40 tysięcy. Tak pobieżnie: Talerzyki: 15 000 zł Alkohol: 3 500 zł zespół: 4 000 zł fotograf: 2 500 zł suknia: 2 000 zł garnitur: 1 500 zł noclegi: 3 000 zł cukiernia: 1000 zł opłaty kościelne: 1000 zł dekoratorka: 1500 zł Do tego samochód, zaproszenia, do ubrań wszelakie dodatki buty, biżuteria, krawat, koszula, fryzjer, makijaż, wiązanki. I będzie 40 tysięcy. No cóż:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No cóż, przykre Warszawskie ceny. Przy czym ja podsumowałam wszystko, łącznie z próbnym fryzjerem i makijażystką, bielizną i innymi takimi drugorzędnymi rzeczami. Mam nadzieję, że to czarny scenariusz i uda nam się zejść w dół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No ja liczę 30 tys :-) Jestem z Wielkopolski (można powiedzieć poznańska pyra;-) ) Zespół 3 500zł Koszt od osoby to 175zł, czyli 12 250zł (70 osób) Fotograf 1 300zł Alkohol 2 500zł Suknia 3 800zł Obrączki 1 950zł. Razem jest 22 800zł. A gdzie tu reszta jak opłaty kościelne, garnitur, tort i kwiaty na salę:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nam narazie wychodzi koło 35tys za jakieś 100 osób a jak czytam że komuś udało się wesele zrobić za 20tys na 100 osób to też jestem w szoku. nie wiem z czego te osoby musiały rezygnowac czy co robić zeby się w takiej malutkiej kwocie zmieścić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sloneczko44
ja też nie wiem, byłam na takich weselach 20-30 tys i niczego im nie brakowało. Wszystko przepięknie. Widać chyba zależy od rejonu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość w0dka
tez nie wiem jakim cudem mozna zmiescic sie w 20 tysiacach? na jaka ilosc osob?? U mnie same talerzyki to 28 tysiecy, a gdzie reszta? Nawet jak kupie suknie uzywana, garnitur z przeceny, pojedziemy wlasnym autem i zrobimy mega oszczednie to te talerzyki juz 28 tysiecy daja - a taniej nie bylo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość śmieszka202
dlatego ja robię wesele w remizie. Remiza odnowiona, byłam tam na weselu i naprawdę ładna sala, nie jakaś wiocha. Fakt, roboty bardzo dużo ale wyjdzie taniej i zapewne smaczniej :). W życiu bym nie dała ponad 20 tys za talerzyki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość annielica
Szczerze zazdroszczę osobom którym wychodzi tak niewielka kwota :) U mnie zbierają się ogromne kwoty (na 100 os. ok.45-50maxymalnie ani grosza więcej nie dam!). Ostatnio zaczęłam oszczędzać na wydatkach i już kilka tysięcy jest w kieszeni, więc ciągle liczę, że koszta pójdą w dół. Chcę, aby wszystko było jak z bajki ale wydawanie kasy w błoto też mi się nie uśmiecha. Każdy robi takie wesele takie jakie chce, nieważne za ile, ważne byle było fantastycznie i tak jak para młoda sobie wymarzyła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a ja tam wole dać trochę więcej za talerzyk niż harować jak wół biegając co chwila pilować czy kucharki robią tak jak trzeba, to co chwila na zakupy bo im czegoś braknie, to stroić salę, to kupić wszystko do wystroju, latać za kucharkami, kelnerkami, a na końcu na własnym weselu wyglądac jak przemęczona zmora a tak płacę trochę więcej ale NIC mnie nie interesuje. w cenie mam WSZYSTKO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No moja siostra robiła wesele w remizie, z kucharkami. To była jakaś masakra. W 2006 roku wyniosło ją to tyle ile mnie teraz w restauracji:-) Lista zakupów była bardzo długa, część rzeczy się nie przydała więc nie wiem po co to było na liście (np. jakaś sałatka z selera w słoiku, przyprawy które potem trzeba było wyrzucić bo było ich tyle że nie zużyliśmy ich i przeterminowały się). Do tego trzeba policzyć paliwo na dowóz wszystkich produktów. Zamiast cieszyć się weselem to modliliśmy się żeby to się skończyło tacy byliśmy zmęczeni. Na drugi dzień przed poprawinami trzeba było posprzątać salę... Nigdy już nie dałabym się namówić na taki "interes". Wolę zapłacić cenę od talerzyka, mieć święty spokój i bawić się całą noc:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A i jedzenia zostało tyle, że trzeba było wypożyczyć dodatkową lodówkę żeby to przechować:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Weselny Styl
Witam przyszłe Panie Młode, z tego co zaobserwowałam (a nie tak dawno obserwowałam bo miałam swój ślub w tamtym roku) to na naszym rynku brakuje ciekawych i przede wszystkim z dużym wyborem ofert atrakcji weselnych. Idąc więc tym tropem postanowiłam wraz z mężem stworzyć firmę, która będzie miała w swojej ofercie różnorodne atrakcje, po korzystnych cenach. Dzięki temu, że przebrnęłam już przez przygotowania do swojego ślubu (gdzie oczywiście jak u każdej z was wszystko musiało być idealne) doskonale znam potrzeby przyszłych Par Młodych. Dlatego też chciałabym Wam przedstawić ofertę naszej firmy, w której można znaleźć: - bańki mydlane, - wytwornice dymu (tzw. taniec w chmurach), - fontanny czekoladowe wraz z palmami owocowymi, - fontanny koktajlowe, - Candy Bar (nowość na naszym rynku), - animatorów dla dzieci, - pokaz barmański, - pokaz fireshow, - pokaz fajerwerków, - pokaz tańca towarzyskiego, - pokazy rycerskie, - fotobudkę, - oprawę muzyczną ślubu (wokalistka oraz skrzypaczka), - namioty weselne (na wesele, bądź poprawiny), - limuzyny do ślubu (Audi Q7, BMW Seria 5, Jaguar S-Type, Volvo XC90) Nasza oferta to 28 kolorowych, przejrzystych i bardzo czytelnych stron zapełnionych informacjami o przedstawionych atrakcjach weselnych. Strona jest w trakcje budowy. Gdyby były Panie zainteresowane zapoznaniem się z naszą ofertą atrakcji, prosimy o podanie maila, bądź kontakt na nasz mail: weselnystyl@wp.pl lub tel. 604 461 512, 504 199 092 Oprócz wymienionych powyżej atrakcji oferujemy dekorację kościoła na ceremonie zaślubin, różne komplety dekoracji samochodu do ślubu (w tym także dekoracje imienne). Wykonujemy ręcznie robione zaproszenia ślubne, podziękowania dla gości, winietki na stół, zawieszki na alkohol itp. Ponad to współpracujemy z fotografami, kamerzystami, zespołami muzycznymi, wodzirejami, salami bankietowymi, cukierniami oraz innymi instytucjami związanymi z organizacją ślubu i przyjęcia weselnego. Ponad to ukończyliśmy kursy na konsultantów ślubnych dzięki czemu posiadamy niezbędną wiedzę w zakresie kompleksowej organizacji przyjęć weselnych. Chętnie pomożemy w organizacji ślubu i wesela, służymy naszym doświadczeniem i pomysłami. Działamy na terenie województwa świętokrzyskiego, małopolskiego i podkarpackiego, ale na życzenie klienta dojeżdżamy poza ten obręb. Wysyłamy także kurierem. Pozdrawiam wszystkie przyszłe Pary Młode i życzę dużo szczęścia i miłości w tej nowej drodze życia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
tu można zamówić obrączki polecam !!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wszystko zależy od terminu wesela oraz cen ogólnie. Ja wiem, że warto mieć dobra salę, na której bawią się goście. Ja swoje wesele miałąm w Venge w Łodzi i byłam bardzo zadowolona. Wszystko było super!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Najważniejsze to zadbać o odpowiednie miejsce na organizację wesela. To od wybranego miejsca zależy, czy impreza oby na pewno wypali, czy goście będą się dobrze bawić. Reszta to już z górki! My postawiliśmy na Ośrodek Lazur http://www.lazurosrodki.pl/ w Rowach, gdzie szampańska zabawa trwała do białego rana!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Studentka i pierścionek
Drodzy forumowicze... Nadszedł jednak czas w którym jak każdy student muszę zmierzyć się z napisaniem pracy, oczywistym jest również że jak każdy student (nie licząc tych z legend) zostawiłam to na ostatnią chwilę... Piszę pracę na temat wpływu przedmiotów na ludzi, za cel obrałam sobie PIERŚCIONEK ZARĘCZYNOWY. I tu moja prośba... JEŻELI BYŁAŚ LUB JESTEŚ ZARĘCZONA - BARDZO PROSZĘ POŚWIĘĆ MI SWOJE 10 MINUT I WYPEŁNIJ MOJĄ ANKIETĘ. Bardzo mi to pomoże a może i Ty dowiesz się czegoś ciekawego o sobie? Jeżeli ktoś ma mamę, siostre, przyjaciółke, znajomą która mogłaby wypełnić moją ankiete a Wy podesłałybyście im link byłabym bardzo wdzięczna. Wszelkie udostępnienia mile widziane!!! Dzisiaj Ty pomożesz mi, jutro ktoś pomoże Tobie usmiech.gif To są tylko informacje do celów naukowch, nigdzie nie zostana udostępnione - jedynie w tej jednej pracy licencjackiej. Podaję link do ankiety: https://www.survio.com/survey/d/T5J1G6V8J3Z0T 5S7W To nie jest żadna reklama a tylko studentka potrzebująca informacji. Mail podany jest w ankiecie jezeli ktoś miałby pytania. Pomóż studentce!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
My mieliśmy dosyć duże wesele, zaprosiliśmy 140 osób i zorganizowaliśmy je w hotelu best western efekt express w krakowie. Zresztą pomieści się tam dużo więcej gości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
My na nasze wesele zaprosiliśmy 130 osob i zorganizowalismy je w restauracji instalacje art bistro w zamku ujazdowskim. Bardzo nam się impreza udala, rowniez nasi goście byli mega zadowoleni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×