Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość malenka 342

mogę otworzyć swój salon

Polecane posty

Gość malenka 342

jestem w trakcie kursu kosmetycznego wraz z paznokietkami, mój znajomy prosi mnie abyśmy po jego zakończeniu wzięli na pół wynajem lokalu, i me pytanie czy mogę po takim kursie otworzyć swój salonik, w ofercie miałabym henne, masaż twarzy i maseczki oraz paznokcie żelowe na tipsie. Z wykształcenia jestem technikiem administracji, a i jeszcze jedno byłoby to samozatrudnienie, bo kolega otwiera swój gabinet masażu ciała no i chce ponieśc mniejsze koszty za owy wynajem. dziekuje za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Laila L
Uwazam, że na samej hennie, tipsach i maseczkach to Ty dużo nie zarbisz, więc trudno powiedzieć. Ja bym nie ryzykowała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość malenka 342
wiesz zapomniałam dopisać że w ofercie będzie także makijaż, jestem także po szkoleniu wizaż- stylista, a swoją drogę maluje już koleżanki od czasów liceum a to już trochę czasu minęło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
więc co powinno się umieć żeby zarobić??? sądzę, że henna, regulacja, paznokcie to najczęściej wykonywane usługi... ale nie jestem specjalistką. u mnie wszystko dopiero w sferze planów... jaki kurs kosmetyczny kończyłaś? jesteś zadowolona???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach