Odpowiedz na ten temat

skutki uboczne narkozy, pomocy

  • gość 2015.07.13 [19:05]
    5 dni temu mój chłopak miał operacje pod narkoza. Po operacji jest otepialy, ma wahania nastroju. Jest wesoły a po chwili zupelnie odwrotnie. Ja staram się panować ale pisząc z nim czy rozmawiając mam wrażenie ze jest w innym świecie. Jest bardzo cichy, nie mówiąc już o stresie. Gdy go odwiedzilam trafiłam na zły nastrój i jedyna jego odpowiedzią na milion pytań było "ehe, yhu" a po chwili tulil się i rozmawiał jak niby nic. Czy to właśnie mogą być skutki uboczne narkozy? Jak wy zachowywaliscie się po narkozie? Jak dlugo to trwa i jak temu zapobiec?
  • gość 2015.07.14 [08:43]
    zadajesz idiotyczne pytanie
    skoro miał operację to najpewniej jest też na silnych lekach przeciwbólowych np. morfinie, wtedy człowiek może być otępiały i zachowywać się inaczej niż dotychczas, może być albo nadmiernie pobudzony lub ospały i niekojarzący
    każdy inaczej reaguje na leki
    zaburzenia świadomośc****amięci i zachowania to nic dziwnego po lekach przeciwbólowych
  • gość 2015.07.14 [21:24]
    Z tym ze przed operacją brał więcej leków. Teraz bierze ich znacznie mniej a na morfinie nie jest
  • gość 2018.06.24 [14:05]
    Daj mu troche czasu. Operacja i narkoza to poważne rzeczy , obciązjaące dla organizmu. wyluzuj.

Odpowiedz na ten temat


Trwa ładowanie...