Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mokra blond czuprynka

Pytanie do facetów bo nie znam się na technice ale kobiety też niech czytaja

Polecane posty

Gość mokra blond czuprynka

Mam nową suszarkę do włosów ale nie jestem z niej zadowolona. Powietrze niedostatecznie gorące moim zdaniem a czasami potrzebuję szybko wywuszuć włosy. Byłam ostatnio w sklepie z narzędziami dla facetów bo chciałam kupić śrubki i przypadkiem moją uwagę przykuło coś w rodzaju szuszarki. Pytam sprzedawcę czy mocno grzeje a on mówi, że mocno. Wstydziłam się powiedzieć, że chodzi mi o suszenie włosów. Fajna taka z walizeczką i markowej firmy. Warto kupić coś takiego? Na pudełku pisało: Opalarka Bosh GHG 660 2300W. Będzie z niej lepiej gorące powietrze niż z takiej zwykłej grzałki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
opalarka wytwarza taką temperaturę ze spali ci włosy.to jest do topnienia plastiku i podgrzewania różnych rzeczy nie do włosów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość trewq10293
Będziesz miała pochodnię na głowie:D prowo temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
prowo jakiejś czarnej idiotki po zawodówce :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
:-P mocna jesres!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość metalurg z zamiłowania