Odpowiedz na ten temat

znacie Centrum Nauki i Biznesu ŻAK?

• wyjec_polski 2009.09.15 [11:08]
    właśnie zamierzam się zapisać do dwuletniej szkoły policealnej na technika rachunkowości. Jestem po studiach ale taki kurs nie zaszkodzi tym bardziej że dopiero zaczynają i dla pierwszego rocznika jest za darmo. Uczył się ktoś tam?
  • kumka-gumka 2009.09.15 [11:19]
    chlopak mojej corki sie tam uczy,kierunek logistyka,zacznie drugi rok od pazdziernika,jest bardzo zadowolony i chwali sobie wykladowcow.
    Oczywiscie pisze o ZAKU w Sosnowcu.
  • wyjec_polski 2009.09.15 [16:27]
    Dziękuję
    może ktoś jeszcze?
  • agulala 2010.08.13 [14:33]
    Własnie ja też mam pytanko chcialabym zacząc w tym roku naukę w Żaku (technik prac biurowych) bo jestem po technikum z maturą ale chcę sie dalej uczyć (wybralam żaka bo podobno za darmo(zaoczne) i niby jeszcze nie podpisalam tej wlasciwej umowy i sie zastanawiam czy nie ma jakiegos haczyka no zaoczne bez wpisowego i czesnego:> no trudno najwyzej jak sie czegos dopatrze to zregygnujejezyk.gif

• noyoki 2011.01.31 [13:02]
    nauka jest za darmo, żadnych opłat. u nas we włocławku ostatnio mają nawet kosmetykę i fryzjerstwo za darmo usmiech.gif moja panna jak to zobaczyła to od razu się zapisała i jest zadowolona. jakby co polecam usmiech.gif
  • fghgfhfyttrtergfhjty4ertrtfyr 2011.01.31 [22:21]
    jest ok
  • Tutwzwyż 2011.05.14 [20:41]
    Witajcie ja właśnie dzisiaj się zapisałam na technika administracji. Okazało się że będą też praktyki i specjalizacja wie ktoś jak te praktyki wyglądają. I czy muszę sama ich szukać czy żak je załatwia?
  • kuntakinta 2011.08.08 [21:26]
    Witajcieusmiech.gif Chce zapisac sie do Żaka na technika rachunkowosci, prosze o opinie i jak ze zdawalnoscia egzaminow koncowych, tych zewnetrzych?? Prosze o odpowiedzusmiech.gif pozdrawiam

• kuntakinta 2011.08.08 [21:27]