Odpowiedz na ten temat

znacie Centrum Nauki i Biznesu ŻAK?

  • wyjec_polski 2009.09.15 [11:08]
    właśnie zamierzam się zapisać do dwuletniej szkoły policealnej na technika rachunkowości. Jestem po studiach ale taki kurs nie zaszkodzi tym bardziej że dopiero zaczynają i dla pierwszego rocznika jest za darmo. Uczył się ktoś tam?
  • kumka-gumka 2009.09.15 [11:19]
    chlopak mojej corki sie tam uczy,kierunek logistyka,zacznie drugi rok od pazdziernika,jest bardzo zadowolony i chwali sobie wykladowcow.
    Oczywiscie pisze o ZAKU w Sosnowcu.
  • wyjec_polski 2009.09.15 [16:27]
    Dziękuję
    może ktoś jeszcze?
  • agulala 2010.08.13 [14:33]
    Własnie ja też mam pytanko chcialabym zacząc w tym roku naukę w Żaku (technik prac biurowych) bo jestem po technikum z maturą ale chcę sie dalej uczyć (wybralam żaka bo podobno za darmo(zaoczne) i niby jeszcze nie podpisalam tej wlasciwej umowy i sie zastanawiam czy nie ma jakiegos haczyka no zaoczne bez wpisowego i czesnego:> no trudno najwyzej jak sie czegos dopatrze to zregygnujejezyk.gif

  • noyoki 2011.01.31 [13:02]
    nauka jest za darmo, żadnych opłat. u nas we włocławku ostatnio mają nawet kosmetykę i fryzjerstwo za darmo usmiech.gif moja panna jak to zobaczyła to od razu się zapisała i jest zadowolona. jakby co polecam usmiech.gif
  • fghgfhfyttrtergfhjty4ertrtfyr 2011.01.31 [22:21]
    jest ok
  • Tutwzwyż 2011.05.14 [20:41]
    Witajcie ja właśnie dzisiaj się zapisałam na technika administracji. Okazało się że będą też praktyki i specjalizacja wie ktoś jak te praktyki wyglądają. I czy muszę sama ich szukać czy żak je załatwia?
  • kuntakinta 2011.08.08 [21:26]
    Witajcieusmiech.gif Chce zapisac sie do Żaka na technika rachunkowosci, prosze o opinie i jak ze zdawalnoscia egzaminow koncowych, tych zewnetrzych?? Prosze o odpowiedzusmiech.gif pozdrawiam

  • kuntakinta 2011.08.08 [21:27]
    Witajcieusmiech.gif Chce zapisac sie do Żaka na technika rachunkowosci, prosze o opinie i jak ze zdawalnoscia egzaminow koncowych, tych zewnetrzych?? Prosze o odpowiedzusmiech.gif pozdrawiam
  • noyoki 2011.08.13 [13:15]
    no i wycofuje to - była zadowolona na 1 semestrze. potem na zajęciach praktycznych mówi ze lipa, nie ma materiałów, a niektóre musi sama donosić. teraz boi się o to co będzie przy egzaminie końcowym. gdybyśmy mieli wybierać to wybrali byśmy konkurencje. ZAK to porażka
  • ONAA55 2012.06.27 [14:27]
    NIE POLECAM!!! JEDNO WIELKIE GLOWNO A NIE SZKOLA. ONI MAJA PLACONE ZE UCZNIA KTORY SIE ZAPISZE. ICH NIE INTERESUJA OSOBY KTORE CHCA SIE UCZYC. PORAZKA. DYREKTOR ZARAZBIA GRUBA KASIORE. JAK CHCE KTOS SIE WYCHYLIC TO ZWALNIA ALBO UCZNIA NIE PRZEPUSZCZA. NAUCZYCIELE NIE PRZYCHODZA NA ZAJECIA. MALO OSOB ZDAJE ZAWODOWY. TOTALNA PORAZKA POWTARZAM KOLEJNY RAZ. NIKT NIC NIGDY NIE WIE. OSZUSTWO
  • dawid malinowski 2012.07.03 [23:22]
    a wiecie co się stało w kwidzynie? licealiści powtarzają maturę bo jakiś dyrektor nie dopełnił obowiązku. Porażka a nie szkoła. a w chwili obecnej dyrektor wywalony, właściciel się nie przyznaje, a dzieciaki zostawione na lodzie. POZWAĆ ICH.
  • Paula_M 2014.01.08 [14:14]
    Ja przepisałam się do Żaka we WŁocławku akurat z innej szkoły i już widzę sporą różnice na plus. Musiałam coś znaleźć bo w innej szkole zlikwidowali nie wiadomo czemu a w Żaku uznali to co już zaliczyłam i ucze się dalej. Różnica tez jest w takich rzeczach jak płatności bo niby wszędzie jest za darmo ale wcześmniej musiałam płacic 5 zł za każdą bzdurę jak zaswiadczenie czy jak kiedys zgubiłam legitymacje. W żaku dają od ręki i za free. Na plus oceniam kontakt bo jak czegos nie wiem to dzownie do sekretariatu i mam odpowiedz natychmiast a nie ze "oddzwonią". Poza tym wazne rzeczy wrzucaja na stronę i Facebooka na bieżąco. Ogólnie polecam choc nie wiem jak w innych miastach to działa. Pewnie też spoko oczko.gif
  • gość 2014.01.08 [14:59]
    Moja córka chodziła na fryzjerstwo , zaocznie.Szkoła fajna , mili ludzie , koszty nauki niewysokie , coś około 130 zł miesięcznie.
    Jest jedno 'ale'', za mało praktyki, chociaż wszystkie etapy zaliczyła , to jednak nie nauczyła się na tyle aby pracować w zakładzie i przyjmować klientów .Teraz pracuje gdzie indziej i myślę , że szkoda było czasu i straconych pieniędzy , coś około 2700 zł o ile dobrze pamiętam.
  • gość 2014.01.08 [15:14]
    ja się uczę w żaku usmiech.gif liceum ogólnokształcące usmiech.gif
  • gość 2014.01.08 [15:18]
    ja też.jest ok
  • gość 2014.02.06 [17:26]
    masakra !!!! nie polecam sa to złodzieje pieniedzy i nic wiecej. Chodziłam na kierunek biomasaz.. zero praktyk bo spital im odmowil zero nauki bo wykladowcy nie przychodzi a za kazdy miesiac trzeba było placic...zero wiedzy i zero papierkow a wydane 1119 zł.
    PORAŻKA
  • gość 2014.06.24 [10:34]
    Żak to jedno wielkie nieporozumienie, nikt nic nie wie poprostu wielki bałagan, no i zlikwidowali mój kierunek po pierwszym semestrze... Lipa
  • mała8713 2014.07.15 [12:34]
    Ja osobiście skończyłam "Żaka" na terapeucie ds.uzależnień w lublinie i muszę przyznać, że jestem zdziwiona. Ponieważ nauczyciele bardzo się przykładali .. Nie było to suche czytanie z książki czy mówienie regułek a na prawdę potrafili zaciekawić zajęciami. Również mieliśmy przyprowadzanych gości z zewnątrz żeby problem poznać od innej strony. Ja serdecznie polecam.
  • gość 2014.07.17 [14:59]
    Kiedyś żak w Włocławku to był ok,ale od roku szkoła idzie na dno przez złe decyzje z centrali żaka,często zwalniają pracowników,co wpływa źle na dobrą pracę.Nie polecam jest tych szkół i można coś wybrać.Zak we włocławku długo nie będzie istniał.
  • gość 2014.08.07 [00:45]
    Nadal jest źle! Na koniec I tak mało kto zdaje egzamin zawodowy! Szkoła nie ma żadnych pracowni do nauki zawodu. Szkoda słów!
  • mossskowa 2014.08.07 [00:46]
    Oj tak, kiepsko jest w tej szkole, jak masz wybór to idz do innej, niz masz potem załowac.
  • sonnilka9 2014.08.18 [18:09]
    No to ładnie... a mówiła mi o tym samym moja koleżanka to wierzyć mi sie za bardzo nie chciało.. a tu prosze, taka niespodzianka.
  • gość 2014.08.19 [18:59]
    Za dużo ludzie mówią o tym ze u Was nie jest za darmo. Wiec po co niby miałabym własnie wybierac taka szkołe.
  • gość 2014.09.02 [21:37]
    A to przeczytajcie sobie jeszcze coś http://www.bielsko.biala.pl/aktualnosci/25386 /zamiast-szkoly-same-klopoty
    Jestem bardzo zaskoczona musze powiedziec.
  • pomocwpisaniuprac 2014.10.01 [21:58]
    Pomoc w pisaniu prac zaliczeniowych, kontrolnych, licencjackich, magisterskich i referatów.
    Oferujemy pomoc przy pisaniu wszelkich prac.
    Krótkie terminy realizacji, gwarantujemy bezproblemową współpracę. Atrakcyjne ceny.
    Osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy.
  • pisanieprac 2014.10.01 [22:02]
    Pomoc w pisaniu prac zaliczeniowych, kontrolnych, licencjackich, magisterskich i referatów.
    Oferujemy pomoc przy pisaniu wszelkich prac.
    Krótkie terminy realizacji, gwarantujemy bezproblemową współpracę. Atrakcyjne ceny.
    Osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy. pisanieprac@interia.pl
  • Monciak90 2015.01.14 [15:15]
    Jestem mocno zaskoczona tak złą opinią na temat tej szkoły! Ja znam ją od bardzo dobrej strony (no może nie idealnej, ale dobrej). Miałam w swoim życiu do czynienia z oddziałem w Bydgoszczy, a teraz mam styczność z inowrocławskim i zero zastrzeżeń... Nie wiem, nie wnikam, jak to oni mają w tej centrali itd i kto tym steruje, ale byłam zadowolona z nauki. Dostałam materiały, miałam świetną nauczycielkę i wiele życzliwości w sekretariacie. W Inowrocławiu zresztą pani sekretarz też jest przesympatyczna i pomocna.
    Od lutego zaczynam drugi kierunek (własnie w Inie), to dam znać, jak moje wrażenia na temat samej szkoły tutaj.
  • karolina345 2015.01.19 [22:03]
    Ja również uczę się w Żaku w Krakowie na Rachunkowości. Skończyłam studia Ekonomię i muszę stwierdzić, że więcej praktycznej wiedzy daje jednak Żak. Nie wiem jak inne oddziały, ale w Krakowie jest w porządku. Polecam!
  • Monciak90 2015.01.26 [11:45]
    Obiecałam, że dam znać, jak zacznę naukę, ale jeszcze nie zaczęłam, pierwszy zjazd mam 21.02.
    Chciałam się tylko pochwalić, że przyprowadziłam koleżankę i dostałam 50 zł rabatu do jednego czesnego smiech.gif i strasznie mnie to ucieszyło, bo 50 zl na chodniku nie lezy smiech.gif
    (jestem akurat zapisana na płatny kierunek, instruktor fitness)

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...