Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

moonlight

Żel do paznokci??

Polecane posty

Widziałam ostatnio w sklepie Rossman taki zestaw - żel i aktywator - do paznokci. Niestety na opakowaniu nie napisano nic więcej poza \"instrukcja wewnątrz opakowania\"... Zastanawiam sie co to jest, czy ten żel ma wzmacniać paznokcie (trochę jak akryl), czy je odżywiać. Może któraś z Was wie co to za specyfik? Albo używała i wie jak działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pysiolka
czy ten żel ma wzmacniać paznokcie (trochę jak akryl) -hmm a od kiedy akryl wzmacnia pazury;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pysiolka - a złamałaś kiedyś paznokieć jak był pod akrylem? Po prostu słyszałam o technikach wzmacniania właśnie poprzez nałożenie jakiegoś żelu czy żywicy. Nie znam się na tym, dlatego pytam czy ktoś się orientuje czy ten produkt ma takie właściwości czy chodzi o coś zupełnie innego. Mam bardzo łamliwe paznokcie, nie pomaga mi żadna odżywka ani witaminy. Chciałabym mieć ładne długie (choć trochę) pazurki, ale jedyna metoda dla mnie to akryl a nie stać mnie nato.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pysiolka
chyba się nie rozumiemy akryl albo żel nie ma właściwości wzmacniających nakłada się na tipsie albo szablonie by przedłużyć paznokcie i nie wzmacnia tylko niszczy pazury wiem co mówię;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach