Odpowiedz na ten temat

Wady, gdy nie robimy przerwy podczas brania tabletek?

  • Weronisia 2004.06.20 [13:59]
    Zastanawiam się nad tym, by w z wiązku z wakacyjnym wyjazdem, nie robić 7 dniowej przerwy a od razu zacząć następne opakowanie pigułek antykoncepcyjnych. Nigdzie jednak nie mogę znaleść informacji na temat minusów w nie robieniu przerwy.

    Napiszcie, czy u Was pojawiło się w tym przypadku jakieś krwawienie w trakcie brania pigułek, albo jakieś inne nieporządane efekty uboczne.
  • ja czyli ja 2004.06.20 [14:53]
    Nie możesz nie zrobić sobie przerwy, możesz ją przesunąć ale okres musi być. Nie można przez 2 miesiące brać bez przerwy tabletek. Okres jest potrzebny, gdyby nie był to nie trzebaby było robić 7dniowej przerwy, prawda?
  • magunka 2004.06.20 [14:59]
    krwawienie podczas brania tabletek z orkesem nie ma nic wspolnego...wystepuje tylko dlatego bo my jestesmy do tego przyzwyczajone...rownie dobrze mogloby go nie byc wcale...bo to nie jest naturalna miesiaczka taka jak zachodzi u kobite nie bioracych tabletek...zreszta na opakowaniach tabletek pisze ze mozna nie robic przerwy wystraczty zaczac brac kolejne opakowanie...ale mysle ze nie dluzej jak 2 miesiace
  • ja czyli ja 2004.06.20 [15:32]
    Chodziło mi o to, że mimo iż okres nie ma jajeczkowania to jest on potrzebny. Wiem też, że można przesuwać sobie okres w zależności od potrzeby, jednak nie wiedziałam, że aż 3 miesiące można nie mieć okresu. Tak czy owak okers jest potrzebny i jego brak może mieś skutki uboczne.
  • anesse 2004.06.20 [18:13]
    okres nie jest kobiecie do niczego potrzeby.a 7 dniowa przerwa sluzy po prostu do tego,ze odpoczac od tabletek.przeciez w ciagu tych 7 dni nadal jestesmy zabezpieczone.tez wydaje mi sie ze po 2-3 misiacach ciglego brania tabletek trzeba zrobic przerwe,aczkolwiek moj ginekolog powiedzial mi ze w usa wprowadzono juz na rynek takie tabletki,ze bierze je sie non stop robiac tylko raz w ciagu roku 3 tygodniowa przerwe
  • Weronisia 2004.06.21 [11:26]
    Bardzo proszę o jakieś wypowiedzi kobiet, które nie robiły tej przerwy i brały od razu kolejne opakowanie. Czy miałyście wtedy dluższy okres, albo jakieś krwawienia w trakcie opakowania. To dla mnie bardzo ważne.
  • feministka po godzinach 2004.06.21 [12:38]
    Ja własnie nie robilam przerwy 7 dniowej i o zgrozo więcej tego nie zrobiepechowiec.gif Nie dość, ze i tak miałam plamienia tak jakby okres a potem to wogole nie dostalam okresu dopiero po miesiącu i przeraożna myslałam, ze jestem w ciazy, to był horror, 3 testy nawet zrobilam.
    Solidarność jajników
  • Weronisia 2004.06.21 [14:26]
    Jeśli można zapytać, to jakie to były tabletki? Już udało mi się na necie znaleść trochę artykułów o tym gdzie dowiedziałąm się, że jeśli pigułki są niskohormonalne (czyli wszystkie te nowe i małoszkodliwe typu Logest, Marvelon - czy jak się to nazywa) to wtedy mogą wystąpić plamienia, bardziej obfity okres itp. Szczególnie jeśli występowały plamienia na początku brania pigułek, to teraz po nierobieniu przerwy jest to bardzo prawdopodobne.

    Ale to i tak chyba jest bardzo indywidualna sprawa... Proszę o kolejne wypowiedzi i dziękuję że zainteresowaliście się moim problemem.
  • feministka po godzinach 2004.06.21 [16:25]
    No, a ja wlasnie Logest brałam. Teraz mam przerwę ale od sierpnia znowu zaczynam brać. Po nim najlepiej sie czuję, bo po cileście bardzo boaay mnie piersi, nie mogłam ich prawie dotknąc smutas.gif
    Solidarność jajników
  • YyyYY 2004.06.21 [19:09]
    ja rowniez ostatnio nie robilam 7 dniowej przerwy.. jednym chyba skutniem bylo to, ze mnie piersi bolaly, ale to jakos sie da przezyc.. usmiech.gif pozdrawiam
  • aaabbb 2004.06.23 [14:33]
    W ubieglym roku również postanowiłam nie robić raz tej przerwy, bo zależało mi na "suchym" urlopie. Balam się, ze to się odbije jakoś na moim samopoczuciu lub coś, ale wszystko było dobrze i czułam się tak samo jak przedtem. Z tym, że miałam 6 tygodni ciąglej zabawy usmiech.gif
  • Maziak 2006.04.19 [22:16]
    nie ma problemu, mozesz spokojnie zrobić sobie 2 miesięczne wakacje od okresu, z trzecim miesiącem juz bym sie wahała, chociaz wiem, że jest to możliwe
  • Maziak 2006.04.19 [22:19]
    do darii
    Moze wystąpić niewielkie krwawienie, plamienie ale miesiączki byc nie powinno
  • Julies 2006.04.20 [09:44]
    ja wlasnie biore 2 opakowanie yasmin pod rzad, bez przerwy i wszystko jest w porzadku. Zadnych boli, plamien.Kiedys tez juz nie robilam przerwy przy yasmin i tez wszystko bylo w porzadku.Czasem moga wystapic plamienia czy bole w podbrzuszu ale to jest zupelnie naturalne i nie ma sie czym przejmowac.
  • asiula2401 2007.07.27 [09:31]
    mam pytanie wzielam tabletki z nastepnego opakowania bez 7dniowej przerwy i po tym kolejnym opakowaniu dostalam okres tylko ze on jest bardzo slaby czy moglo cos sie przestawic i dlatego mam taki skapy ten okres czy moge byc w ciazy ?


  • mikurette 2007.07.27 [09:51]
    Nie - w ciąży to nie. Cały czas bierzesz tabletki, wiec wszystko jest dobrze.

    Ja robiłam kiedyś z Yasmin 2 miesiące ciągłe. Samopoczucie moje wtedy nie było najlepsze. Ból głowy, plamienia. Pewnie jak trzeba będzie to zrobię tak jeszcze raz. Tylko nie rozumiem... W czym Wam przeszkadza okres?

    W kochaniu sie nie powinien, w chodzeniu po górach no... może.
    Jestem w stanie zrozumieć podróż, która trwa 2 dni bez przerwy, albo kolej transsyberyska 7 dni. Ale zawsze gdzieś można sie umyć.
  • asiula2401 2007.08.01 [10:53]
    hej dziewczyny to znowu ja usmiech.gif mam pytanie zapomnialam tabletki z ostatniego tygodnia opakowania i nie wiedzialam ze w takim przypadku nie robi sie przerwy 7dmio dniowej i ja zrobilam zaczelam normalnie brac tabletki z drugiego opakowania. Czy teraz jestem zabezpieczona czy jeszcze dodatkowo musze sie zabezpieczac? prosze o szybka odpowiedz bo nie wiem czy kupowac gumki usmiech.gifjezyk.gif

  • asiula2401 2007.08.01 [11:15]
    kochalam sie w trakcie przerwy ale bylam dodatkowo zabezpieczona
    czyli teraz jezeli zabralam juz tabletki z nowego opakowania to jestem zabezpieczona choc zrobilam ta przerwe ktorej robic nie powinnam?

  • hejwszystkim 2007.08.01 [16:34]
    tak bo zasada jest taka że powinnaś się zabezpieczać dodatkowo 7dni od pominięcia tabletki, a 7dni już minęło

  • asiula2401 2007.08.01 [21:10]
    dziekuje bardzo za odpowiedz usmiech.gif pozdrawiam :*

  • kasiulena88 2008.07.09 [23:50]
    Witam! Ja używam plastrów Evra i zastanawiam sie czy moge nie zrobic przerwy poniewaz okres wypada mi akurat na sam pobyt w Turcji. Czy mogę tego uniknąć??
  • nomina 2008.07.10 [11:14]
    Ja czyli ja --> krwawienie z odstawienia (bo to nie jest żaden okres) nie jest organizmowi potrzebne, jest głównie imitacją dla komfortu psychicznego kobiety.

    Na marginesie: niektórzy ginekolodzy mówią, że poziom hormonów w czasie brania tabletek jest taki jak w ciąży. Czy zatem krwawienie wynikające z nagłego spadku hormonów w czasie niedostarczania ich przez 7 dni nie jest zbliżone do poronienia?

    Książki "Personiusz", "Nominiusz", "Plagiat" - poczytaj: http://www.verbariusz.pl/oferta
  • nastusia22 2008.08.12 [17:29]
    Mam problem. No ja też chciałam być właśnie taka wygodna w te wakacje i no i dwa miesiące brałam tabletki bez przerwy zaczełam też 3 też bez przerwy.Kiedy jednak moja mama się dowiedziała powiedziała że tak nie można i że mam przerwać branie tabletek . Więc z tego 3 opakowania wzięłam tylko 10. Dostałam normalnie okres a po tygodniu zaczęłam znów brać tabletki. Przed okresem cały czas się z mężem zabezpieczaliśmy ale po już nie ponieważ brałam już ponownie tabletki. No i teraz się martwię czy przypadkiem nie powinnam się cały tydzień zabezpieczać. Jeśli ktoś coś na ten temat wie proszę o odpowiedź.
  • Aleksandra Polka 2008.08.12 [18:29]
    Nie no jak przeczytałam wypowiedzi \"ja czyli ja\" to się załamałam. Boże kochany. Krwawienie podczas okresu to nie jest miesiączka, jest to krwawienie z odstawienia tabletek, czyli z mniejszej dawki hormonów w organiźmie.... Przerwa jest nam potrzeba z punktu widzenia naszej psychiki, że dostajemy \"okres\" - bo dla nas to takie potwierdzenie, że nie jesteśmyw ciąży.... Nasza już taka fizjologia.... Ja biorę tabletki 5 lat... Rozmawiałam z koleżanką lekarką i mówiła mi że niektóre kobiety po takim czasie czasem nie mają wogóle krwawienia lub znikome z powodu utzrymywania się dawki hormonów. Rozmawiałyśmy nawet na temat, że wiele dziewczyn bierze pigułki a kompletnie nie wie na czym polega przyjmowanie hormonów, i jak postępowac na wypadek nie zażycia jakiejśc tabletki.... Paranoja..... A już jak dziewczyny pytają czy są w ciąży to już wogóle coś mi sie robi jako absolwentce studiów medycznych

  • nastusia22 2008.08.12 [18:52]
    dziękuję za odpowiedźusmiech.gif biorę Jasmin
  • nastusia22 2008.08.12 [19:04]
    a właściwie jaka to różnica jakie się bierze tabletki?
  • Aleksandra Polka 2008.08.12 [19:13]
    Zalezy czy jedno fazowe czy więcej, szczególnie w momencie jak ktoś zapomina tabletek czasem łukać... A mnóstwo dziewcyn nie pyta ulotek tylko zadaje pytania na forum na które odpowiedzi można znajśc w ulotce....
  • nastusia22 2008.08.12 [19:15]
    ja ulotki znam prawie na pamięć tyle razy z nich korzystałam oczko.gif jeszcze raz dziękuję za szybką odpowiedź, pozdrawiam
  • Aleksandra Polka 2008.08.12 [19:18]
    No i własnie powinno sie czytać usmiech.gif Pozdrawiam
  • dominisia00000 2008.12.07 [22:21]

  • dominisia00000 2008.12.07 [22:24]
    Witamusmiech.gif Biorę tabletki Yasminelle od 2 miesięcy i robiłam 7 dniową przerwę. po 2 blistrze nie zrobiłam przerwy i 2 dnia w pierwszym tygodniu zapomniałam tabletki normalnie biorę o 21 a wzięłam o 11 następnego dnia czy jest ryzyko zmniejszonego zabezpieczenia skoro nie robiłam przerwy?? ps tego na ulotce nie znalazłam

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...