Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Jolanta88

Klub Event

Polecane posty

Gość Jolanta88

Hej dziewczyny czy któras z Was pracowała kiedyś w klubie Event? Słyszałam, że sa tam świetne zarobki...chce złożyć podanie ale nie mam doświadczenia, czy w ogóle mam jakieś szanse....poradźcie mi, proszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nano197
hej myszko ja pracuje u nich 3 miesiac fajnie zarabiam, choc kasy nigdy za wiele, a kobitki z pracy tez sa niezle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość apetytka62
składaj a nie zastanawiaj się...jak zadzwonia to juz masz pol sukcesu a drugie pol zalezy tylko od Ciebie...ja osobiście nie znam tego klubu, ale znajoma tam pracowała i nie narzekała pod żadnym wzgledem...POWODZENIA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rybeczka656
Ja też dostałam się do nich bez doswiadczenia...ale bylam usmiechnieta i pelna zapalu do pracy...docenili i dali mi prace:) Slij CV i czekaj na telefon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość syska45
hmmmm....tak dokładnie to nie wiem...to chyba sieciówka...są to kluby go go, z tego co słyszałam to najlepsze w Polsce, jest ich chyba z 10...nie wiem dokladnie nigdy ne bylam...slyszalam tylko, ze dziewczyny tam dobrze zarabiaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lalunia33
hej 1.zasada skladaj! na pewno zadzwonią, przeszkolą i zaoferują współpracę....ja pracuję już u nich pól roku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość juliiiia
był ktos u nich na takim szkoleniu? jest ono płatne? kto je przeprowadza? nie mam doświadczenia, więc może się skusze na wspólprace z nimi....skoro tak dobrze płacą ^^

Udostępnij ten post


Link to postu