Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Karolcia_23

Ile płacić nińce?

Polecane posty

Chcę pójść do pracy i zatrudnić nianię do swojego 11-miesięcznego synka Fabianka.NIe mam pojęcia ile płaci się niani????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karolcia zalezy skad ejstes i na ile godzin no i od wieku dziecka. Nasza Mala ma 2 lata i prawie 5 miesiecy ; placimy niani 350zl miesiecznie (jak na nasze dochody to polowa mojej pensji), jest u nas ok 25 do 30 godz tygodniowo (jestem nauczycielka) do tego ma wolne platne 2 tygodnie na Boze Narodzenie, tydzien na Wielkanoc, 2 tygodnie ferii i wszystkie inne okolicznosciowki szkolne. Aha jestesmy z woj podlaskiego z tego co rozmawialam z potencjalnymi nianiami dzieci powyzej 2 lar sa \"tansze\" bo juz mniej wymagajace, najdrozsze sa polroczniaki. Daj znac jak ci poszly poszukiwania niani i cenowe dogadywanie sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja miałam kiedyś nianię -płaciłam 500 zł, ale ona była jakieś 12h tygodniowo (tylko w weekendy) i opiekowała się trójką dzieci :) dziewczyna była zadowolona (była studentką)- ja też, ale niestety założyła już własną rodzinę i też ma już dziecko, więc niestety już nie mam niańki -ale szukam ciągle....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja miałam kiedyś nianię -płaciłam 500 zł, ale ona była jakieś 12h tygodniowo (tylko w weekendy) i opiekowała się trójką dzieci :) dziewczyna była zadowolona (była studentką)- ja też, ale niestety założyła już własną rodzinę i też ma już dziecko, więc niestety już nie mam niańki -ale szukam ciągle....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość warszawianka
za 7 godzin dziennie 1500zl ale to stolica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach