Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gordiska

ZATRZYMANIE OKRESU PRZEZ LEKARZA

Polecane posty

Gość gordiska

Powiedzcie mi czy zatrzymanie okresu przez lekarza ginekologa u zdrowej dziewczyny jest normalna rzecza tzn.podczas okresu miala duze bole prawego jajnika tabletki przeciwbolowe nie pomagaja wiec lekarz zastosowal tabletki antykoncepcyjne + co trzy miesiace zastrzyk na zatrzymanie okresu po czym laska nie ma juz okresu 6 miesiecy.Lekarz twierdzi ze tak sie robi aby okres nie sorawial jej bolu a jak b.planowala dziecko to przywroci jej okres. Interesuje sie ginekologia bardzo choc nie jestem po studiach medycznych ale dla mnie to jakies czyste wariactwo!!!! Napiszcie co myslicie o tym... Dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to nie wariactwo - to bardzo rozsadne posuniecie !!! Spojrz na przyklady w naturze : tylko my kobiety mamy okres co miesiac inne zwierzeta ( chocby 124 gatunki z rzedu naczelnych ) - ssaki maja okres sredniu 2 - 3 razy w roku tzw ruje i jest to zupelnie normalna rzecz. Jezeli inteesujesz sie ginekologia to powinnas wiedziec, ze wedlug badan naukowcow przeporowadzonych w roku 1999 wykika ze kobiety ktore dlugi czas nie maja okresu - przerwa spowodowane ciaza i dlugim okresem karmienia - rzadziej niz te majace okres co miesiac zapadaja na schorzenia nowotworowe drog rodnych !!!! Tak naprawde to okres nie jest nam potrzebny co miesiac - potrzebny jest wtedy kiedy chcemy< zajsc w ciaze, a w przypadku kiedy miesiaczka zwiazana jest z silnym bolem lub bardzo obfitym krwawieniem jest to wrecz wskazane !!!! Sama mam bardzo bolesne miesiaczki moj ginekolog ( jest tez onkologiem ) polecil mi wlasnie zastrzyk.... ostatni okres mialam w sierpniu 2002 !!! i zyje i to calkiem nie zle !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach