Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość sklep z odzieżą

Mój własny interes-BUTIK Z ODZIEŻĄ...

Polecane posty

do wiadomości wszystkich nigdy nie wyzywałam Pani Euro przez telefon , bo tylko jeden raz odebrała mój telefon jestem uczciwa i niech sobie tu wypisuje co chce nawet rozmiar mojego buta ja uważam temat za zamknięty reszta w rękach policji pozdrawiam wszystkich serdecznie i przepraszam za zamieszanie a porady dotyczące prowadzenia sklepiku nadal będę czytać , bo po to jest to forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do betina10
Przejżałam strony hurtowni euro.... i jestem zaskoczona niektórymi cenami.Otórz np rajstopy, majtki dziecięce, figi damskie, czapki, szale, rękawiczki itp. widziałam ostatnio na allegro u pewnego Pana(w kategorii handel i magazynowanie-oferty hurtowe) i to o połowę taniej.Skoro Pani euro jest taka mądra to dlaczego towar kupuje w innej hurtowni i na dodatek ma marżę 100%? i jestem nawet pewna w jakiej hurtowni ponieważ są ich zdjęcia towaru. czy kopiownie zdjęć nie jest zabronione?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kwit
podaj linka do tych zdjec skopiowanych z innej hurtowni.... o ile hurtownia udzieli pozwolenia na kopiowanie zdjec to nie ma problemu,tylko dziwne ze hurtownia bierze towar od innej hurtowni i jeszcze z ich zdjec podpisanych korzysta,to trzeb abyc prymitywnym!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do kwit
Akurat tak się składa, że w przyszłym tygodniu będę u tego pana w hurtowni i tą sprawę załatwię osobiście!!! Zapytam mu się czy to jest za ich zgodą. Rajstopy, które p.euro.. sprzedaje u siebie po 8zł można kupić u tego Pana po 4zł jeśli wybierasz kolory i rozmiary a pakiety po 3,5. ja mam w detalu niektóre takie ceny jak ona w hurcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do kwit
nie chcę podawać linku bo mnie ktoś oskarży o reklamę... jestem przekonana, że p/.euro..zaopatruje się u nich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do kwit
"Maximum zadowolenia przy najniższych cenach" , " sprawna realizacja zamówień"......................ten opis chyba nie bardzo się zgadza z tym co ostatnio tutaj czytamy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spodnie jeansowe - 45 zł/szt
Dla zainteresowanych, mamy w ofercie spodnie jeansowe damskie, proste, klasyczne z lekkimi przetarciami cenionej greckiej marki LUSSILE (www.lussile.com). Spodnie w cenie 45 zł/szt - niestety tylko w rozmiarze 42 (czyli 36 europejskie). Dla wszystkich zainteresowanych mogę przesłać zdjęcia na maila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
nie życzę sobie pomówień i oczerniania mnie wszystkie posty na mój temat zostały ze screenowane i zgłoszone na policje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
do kwit, twoje poste zglosiłam, a Twoich klientów po ustaleniu twoich danych również chętynie poinformuje za ile kupujesz i gdzie , myślisz ze jesteś w necie anoniowa to się mylisz, policja to ustali szybko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
ja nikomu w kieszeni nie siedze skąd bierze towar to juz jest totalna bezczelność , i chamowatość, ale to nie na mnie się odbije, bo Pani Betionie za to wystawie taka opinie ze nikt nigdy nie przyjdzie do jej pseudo sklepiku kupować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale tu niemiło
ale tu się niemiło zrobiło, chyba szkoda czasu żeby tu zaglądać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość butik1
Nuuuuuuuda...a tak fajnie było, Jagna co tam u Ciebie, jak handel?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czraodziejka_mała
Czy administrator kafeterii nie może z tym coś zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich! Jestem na etapie zakładania własnego biznesu z damską odzieżą - głównie bluzki, ciekawe modne wzory, tuniki, spodnie (nie jeansy), spódniczki, sukienki (nieeleganckie), marynarki boyfiernd'owe, żakiety. Wszystko coś na styl Zary, RI, H&M. Jeśli ktoś posiada w swojej ofercie podobne rzeczy, proszę o ofertę zdjęcia + ceny na la_chatton@wp.pl Interesuje mnie zakup hurtowy, może być bezpośrednio od producenta. Emaile bez zdjęć i cen będą usuwane. Z góry dziękuję:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość xxyyy
Zaraz umrę ze śmiechu :D Siedzi tu baba której nikt tu nie chce i jeszcze grozi ludziom policją za to, że jej wytknęli prawdę prosto w oczy :D I co powiedziałaś na policji? : 'Panie Policjancie, a ona napisała na kafeterii że ja kupuję rajstopy za 4zł od mojej konkurencji i w mojej hurtowni sprzedaję je za 8zł' ? :D Ale ty jesteś śmieszna, ja nie mogę :D :D :D Ludzie piszą prawdę a ty jak dziecko tupiesz nogami i sądami grozisz :D Wez się opanuj kobieto i idz stąd, ludzie mówią ci wprost że masz stąd iść a do ciebie to nie dociera.... !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ta pani ma
ta pani ma obsesje na swoim punkcie i swojej hurtowni, przecież w wypowiedziach " do kwit" nie używał żadnych nazw hurtowni, więc co pójdzie na policję i powie że przypuszcza że o nią chodziło?ile nazw hurtowni w Polsce i na świecie zaczyna się od euro..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nikaaaaa5
Pytanie z innej beczki niż dotychczas;// Czy macie w sklepie kartkę infomującą klientów "Prosimy o przemyślane zakupy zwrotów nie przyjmujemy"? Pytam bo miałam j sytuacje, że klient przychodzi po kilku dniach i chce zwrócić towar bo coś mu się odwidziało i jednak uważa, że nie wygląda w tym najlepiej:/ Niechętnie pozwoliłam na wymianę towaru ale powiem szczerze, że nie miałam na to ochoty. Po to jest przymierzalnia, że można sobie spokojnie przymierzyć, ja nikogo do zakupu nie zmuszam ani nie poganiam:) Jak sobie radzicie w takiej sytuacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość xxyyy
La-Chatton - ja sprzedaję min te marki ale mam detal :) Jednak w necie tylko jedną hurtownię z tymi markami znalazłam, outletową- nie dostaniesz ubrań prosto od producenta np od Zary, chyba że tylko właśnie coś na ten styl..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość xxyyy
Nika- niby mam taki wpis, ale wg prawa MUSISZ przyjąć zwrot jeśli nie minęło więcej niż 10 dni od zakupu i towar ma metki/jest nieużywany. Takie prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
do xxyyy przecież napisałam, że coś na styl Zary, RI, H&M, nie wspomniałam o tych markach, jako o sprzedaży ich towaru:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nikaaaaa5
Z tego co wiem to muszę przyjąć reklamację, ale zwrot? Taki zapis znalazłam na forum prawnym: "Zwrotów nie przyjmujemy" - chodzi tutaj o zwroty towaru po zakupie bez podania przyczyny. Niektóre sklepy umożliwiają swoim klientom zwrot towaru w określonym terminie, ale nie mają takiego obowiązku. Umieszczając taką wywieszkę sklep informuje o obowiązującym stanie prawnym. Bo powód "jednak źle w tym się czuję" to chyba nie powód;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cos takiego jak zwrot
w ciagu 10 dni od daty zakupu dotyczy tylko zakupow na odleglosc czyli internetowych, nie dotyczy sklepow stacjonarnych,sklep stacjonarny nie ma zadnego obowiazku do zwrotu, to wszystko zalezy od dobrej woli sprzedawcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość butik1
W poprzednim ustroju prawnym (na mocy uchwały nr 71 Rady Ministrów z dnia 13 czerwca 1983 r. w sprawie ogólnych warunków umów sprzedaży detalicznej towarów oraz ogólnych warunków gwarancyjnych dotyczących towarów trwałego użytku, sprzedawanych przez jednostki handlu uspołecznionego 1 ust. 1 i 2) możliwe było dokonywanie zwrotu niektórych towarów w ciągu 5 dni. Takie rozwiązanie zakorzenione zostało w świadomości niektórych konsumentów aż do dnia dzisiejszego, mimo iż przepis ten przestał obowiązywać trzynaście lat temu. Przepisy obowiązujące Kiedy decydujemy się na zakup jakiejś rzeczy warto jest przemyśleć to na spokojnie. Bowiem co do zasady prawo polskie (ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego) nie przewiduje możliwości dokonywania zwrotów zakupionych rzeczy albo ich wymiany na inne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"wg prawa MUSISZ przyjąć zwrot jeśli nie minęło więcej niż 10 dni od zakupu i towar ma metki/jest nieużywany. Takie prawo." Ta zasada obowiązuje tylko przy sprzedaży na odległość, m.in. przez internet. W sklepie stacjonarnym NIE MA OBOWIĄZKU przyjmowania towaru, który nie posiadał wad ukrytych. Każdy może sobie dokładnie obejrzeć przed zakupem, czy mu pasuje, przez internet nie ma takiej możliwości. Inna sprawa, że wiele sieciówek przyjmuje zwroty nawet do 30 dni, ale to jest już tylko ich dobra wola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nikaaaaa5
Powiem tak, jak klient coś kupuje na prezent jak najbardziej zgadzam się na to, że w przypadku gdyby się nie spodobało lub nie pasowało można wymienić na inny towar (w podobnej cenie lub za dopłatą), ale zwrot bo w domu stwierdziłam, że jednak mi nie pasuje:/ Czasem mam wrażenie, że klienci starają się wymusić na sprzedawcach pewne zachowania:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nikaaaaa5
Czyli już wiem, że mogę wywiesić taka kartkę i tylko od mojej dobrej woli będzie zależało co zrobię z takimi klientami;) Tak na marginesie jednak jeszcze można tutaj miło porozmawiać i zasięgnąć porad:)) To mi się podoba:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"Niechętnie pozwoliłam na wymianę towaru ale powiem szczerze, że nie miałam na to ochoty. Jak sobie radzicie w takiej sytuacji? " W takiej sytuacji idę na rękę klientowi, bo zależy mi, żeby do mnie wrócił. Jednak nie oddaję pieniędzy, tylko proponuję wymianę na coś innego. Jeżeli akurat klientce nic się nie podoba, to umawiamy się, ze np. wybierze sobie coś w tej cenie w ciągu np.2 tygodni. Często, gdy klientka nie jest do końca zdecydowana na jakiś zakup, umawiam się tak, że weźmie do domu i przymierzy, a jak jej nie będzie pasowało to może zwrócić do końca następnego dnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość OutletArena
Mamy w ofercie sukienki wieczorowe w cenie 75 zł/szt, jeśli ktoś jest zainteresowany mogę podesłać zdjęcia. Jest to tylko jeden model w trzech kolorach (beż, ecri, różowy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"Czyli już wiem, że mogę wywiesić taka kartkę i tylko od mojej dobrej woli będzie zależało co zrobię z takimi klientami" Oczywiście, że zależy to tylko od Ciebie i klient powinien to wiedzieć, że idziesz mu "na rękę" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×