Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość biblio.

Czy są tu jacyś bibliotekarze???bibliotekarki???

Polecane posty

Gość biblio.

Gość są tacy i co dalej

Gość biblio.
chciałam wiedzieć czy nie jestem tutaj sama

Gość mirra
hejka ja jestem poniekad...bo pracuje w bibliotece od 3 tygodni, ale nie studiuje bibliotekarstwa tylko przyszlam tu mna staz:) mnie sie podoba ta praca, choc studiowac tego bym nie chciala. pozdrawiam:)))

Gość biblio.
a to dlaczego byś nie chciała? hmm? w ogóle panuje jakiś straszny stereotyp, że bibliotekarki to zaniedbane stare panny, że praca bibliotekarza to tylko wydawanie ksiażek, a studia to nauka jak te książki układać na półkach, a rzeczywistość jest zupełnie inna

No ja jestem. :) I studiuję bibliotekarstwo. Wcale nie jest takie straszne.

Gość a na którym jesteś roku

Gość jakie macie przedmioty

To nie są studia magisterskie...na razie. To blyskawiczny roczny licencjat. Przedmioty: Naukoznawstwo Historia Polski Pedagogika Bibiliotekarstwo dla dzieci Informatyka Logika Psychologia Marketing Ekonomia J. niemiecki Filozofia Historia naukoznawstwa Bibliotekarstwo publiczne Tak w skrócie.

Gość ja studiowalam historie
i jedna ze specjalizacji bylo wlasnie bibliotekarstwo - nikt nie chcial na to isc :O

Gość ooo logikę macie i filozofię
i marketing... dziwne połączenie na pierwszy rzut oka;) to znaczy co? jesteś na podyplomowych czy o co chodzi, bo nie bardzo rozumiem?

No pisałam, że licencjat. Zintensyfikowane studia licencjackie. Trwają dwa semestry. Nazywa się to: Informacja naukowa i bibliotekoznawstwo. Można po nich zacząć studia magisterskie, jak się komuś chce :D

Gość a można wiedzieć na jakiej
uczelni?

Gość i co po trzech latach