Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość very

ANALIZA SNÓW

Polecane posty

Gość very

pasjonują mnie sny, mam niezwykle bujne moje nocne "drugie życie". Zapisuje sny, zwłaszcza te znaczące, staram sie zrozumieć co moja podswiadomość mi chce powiedzieć, uprawiam ten proceder amatorsko lecz z pasją;-) Czy są tu jacyś poszukiwacze znaczenia snów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość very
nie znam się aż tak bardzo, ale troche chyba tak...;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mnie dreczy ten sam sen
ze uciekam przed czyms a to wojna a to morderca;/ aha i jeszce ze moj chlopak mnie zdrazda:9co to moze oznaczac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to ci opowiem:D ŚNIŁO MI SIĘ,że poznałam bardzo fajnego faceta ciemna karnacja no miodzio ,w śnie miałam świadomosć ,że mam męża i dziecko-męża mogłam zostawić ale dziecko chciałam zabrać ale gdzieś mi znikneło...on chciał abym z nim pojechała do jakiegoś kraju, nie był polakiem..wkońcu nie pojechałam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hej very ! Robie podobnie jak ty, tez zapisuję sny i przez to że robie to systematycznie, lepiej je zapamiętuje. :) A słyszałes może o świadomym śnieniu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a kiedyś śniły mi się jakieś wagony,że nie moge odnalezc męża ...i czasami ,że chce zrobić skok w bok-on

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość koszmary mnie przesladują