Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość łasuch

co z słodyczami, odchudzaniem, a niedoborem sukru?...rada

Polecane posty

Gość łasuch

pytanie do ekspertów, wiem że mogłabym to zrobic na jakimś forum, ale na pewno sie to komuś przyda i nie bedzie musiał szukać! A więc: czy jak zrezygnuje całkowice z jedzenia słodyczy to nie wpłynie to niekorzystanie na mój organizm? Wogule sie na tym nie znam i nie wiem jak to jest z tymi cukrami. Podobno można owocami zastąpic, ale czy to te same cukry? prosze o wypowiedz ekspertów bo w tym temacie to jestem zielona!! bo ja chetnie zrezygnowałabym ze słodyczy , ale jak nie zjem czegoś słodkiego jak mnie bardzo ciągnie to mnie głowa boli i słabo się czuje i wogule doła mam.......... to chyba jak sie cukry odnawia w organizmie to sie ma ochote na słodkie? nie mam pojęcia jak to jest, a może ja sobie tylko wmawiam aby zjeść sobie kolejną czekoladke..albo cokolwiek słodkiego..pomóżcie....może słodycze, cukry nie są aż tak potrzebne , tylko np. jedno jabuszko dziennie starczy na zapotzebowanie na cukier w organizmie ... bo mój muzg nie wie ile potrzebuje cukrów, tylko pożeram ...i tyje :( bardzo prosze o wszelkie porady!! i wogule możecie ciekawe rzeczy na tamat odzywiania tu podpowiedzieć

Gość łasuch
tam ma być cukru.... sorki ale jak mam nerwy to zawsze robie wszystko szybko... bo opchałam sie słodyczami.... a miałam je ograniczać :(

Gość łasuch
tam ma być cukru.... sorki ale jak mam nerwy to zawsze robie wszystko szybko... bo opchałam sie słodyczami.... a miałam je ograniczać :(

Gość bdeh