Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ewlina

Prośba do lekarzy

Polecane posty

Gość ewlina

czy są tu gdzies lekarze,którzy cienko przędą?Jeśli tak to ujawnijcie się i zadajcie kłam teorii,że nie ma biednego lekarza.Przyznam,że ja też nie widziałam takiego bez dobrego samochodu i mieszkania lub domu.To w koncu jak to jest naprawdę?

Gość falomanka
czy zdajesz sobie sprawe z odpowiedzialnosci lekarza?? jaka cene morzesz mu zaplacic zeby uratowal zycie kogos kto jest ci bliski?? jeden blad i nie ma zawodu! zadnego!... a decyzja wielokrotnie na zycie i smierc!!!.. praca codziennnie 12 h krotka kolacja nocny dyzur i jesszcze cala doba ach zapomnialam o operacjach w miedzy czasie... bläh...

Nie rozumiem zarzutów o te samochody.... Jestem lekarzem od 25ciu lat i non stop placę raty na samochód, który jest mi do wykonywania zawodu potrzebny...Co kilka lat muszę kupowac( na raty!!) nowy samochód, bo stary zaczyna wymagać remontów a mnie na nie nie stać...Nowy, to nie znacy z salonu! Zawszę kupuje 2-wu albo 3 letni. Nie mogę kupic np. Malucha, bo na same naprawy wydam dużo.. Ostatnio jeżdże Matizem... Jestem sama, ale gdy jest wiecej osob, to kupuja wiekszy.. A studia medyczne ne przetrzymaja finansowo osoby z biednej rodziny.. Po skonczeniu studiów dobrze sytuowani rodzice, kupują mieszkanie i samochód aby ualtwić start...Stąd te dobre samochody u mlodych lekarzy. Za pensję nie kupią. A tu zaraz sa posądzani o łapówkarstwo>

Gość panie lakarzu...
a jak piszemy w ogóle ??? :P:P:P:P:P:P:P:P