Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość fast help

Co wpisać w CV w dziale UMIEJĘTNOŚCI

Polecane posty

Gość fast help

Nabazgrałem coś o obsłudze komputera ale troche skąpo to wygląda, co wpisać żeby to troche "upulchniło" cv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DAVID BECKHAM MNIAM
prawko certyfikaty obsluga kasy fiskalnej albo jakis programow komputerowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fast help
Dobra ale nie ubiegam się o prace w biurze tylko jako opiekun do osób starszych Jakieś rady? ps A pozatym niemam prawa jazdy, niepotrafie obsługiwać kas fiskalnych a tym bardziej certyfikatów brak- to moja 1-wsza praca :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość napisz
"umiejetnosc gaszenia wapna i wyrywania lasek na pasach" :classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie musisz koniecznie zamieszczać tego \"działu\", możesz tak skonstruować CV, żeby ominąc niewygodne tematy. Np. jesli nie znasz żadnych języków, to nie zamieścisz nagłówka \"JĘZYKI\", bo po co? Ja bym raczej na Twoim miejscu pokombinowała coś z cechami charakteru, typu cierpliwosć, itp. Chcesz się zajmować jedna osobą? W jakim ona jest stanie? A może tych osób jest więcej? Jakich obowiązków się spodziewasz? Będziesz musiała tylko zagospodarować wolny czas tym osobom (jakieś zajęcia), czy karmić i zmieniać pieluchy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jesli chcesz sie opiekować starsza osoba, to lepiej napisać o umiejętności gotowania (bardzo sie przydaje)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mozesz napisac
ze umiesz podnosic i przenosic (to sie bardzo przydaje w tej pracy - ale faktycznie musisz wiedziec jak to robic zeby nie uszkodzis osoby, ktora podnosisz i siebie przy okazji), eszystko zalezy z jakimi osobami bedziesz pracowal/a i co umiesz - mozna napisac o znajomosci i rozumieniu problemow psychicznych, radzeniu sobie z trudnymi zachowaniami (np. osob chorych na alzhaimera) itp. dopasuj umiejestnosci do kondycji osob/osoby z kturymi mialabys/mialbys pracowac. a obsluge komputera tylko jak pracodawca wymaga, inaczej to nie bardzo ma sens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a może byś tak
najpier przeczytała ten topik? przecież pisał, że nie posiada certyfikatów itd. wielka radczyni!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja robię tak
robię rubryczkę "informacje dodatkowe" i tam wrzucam wszystko, co w tej konkretnej pracy może mieć znaczenie, czyli nie tylko obsługa komputerów, programów itp., ale także jakieś cechy, np. zorganizowanie, systematyczność, dokładność, odporność na stres, łatwość w nawiązywaniu kontaktów itp., w zależności od tego, na jakie stanowisko - może w ten sposób spróbuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×