Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość moniczek

NIE CHCE ROZWODU - BO TO BĘDZIE WYROK!!!

Polecane posty

Gość moniczek

Jestem po ślubie 17 lat , mamy 16 letnią córkę. Z zawodu jestem katechetką i rozwód może dla mnie oznaczać utratę pracy i jedynego źródła utrzymania. Mąż przed dwoma laty wymusił na mnie podpisanie intercyzy majątkowej. Zgodziłam się wtedy, bo straszył mnie rozwodem i chciałam uniknąć skandalu w kręgach kościelnych. Po podpisaniu intercyzy kupił działkę budowlaną, na której w tym roku kończy budowę domu. Od pewnego czasu ma kochankę i zapowiedział mi, że złoży pozew o rozwód. Proponuje mi rozejście się bez orzekania o winie i straszy, że ma na mnie liczne dowody, że rozwód będzie o mojej winie ( miałam kiedyś romans - ale to już przeszłość). Pragnę nadmienić, że mój mąż nie był dla mnie dobry, miałam obdukcje ( niestety zginęła), 2 razy wezwałam policję ( wróćił pijany i demolował dom). POza tym od wielu lat robi, co mu się podoba. Jedynem świadkiem tych wydarzeń jest moja mama, która obecnie przebywa w szpitalu i jest w stanie agonalnym od 3 tygodni. Proszę o pomoc i ratunek. Nie chce rozwodu, więc co mam zrobić.? Mam też bardzo poważne problemy ze zdrowiem ( 3 operacje). Bardzo proszę o poważne potraktowanie mojej sprawy.

Gość moniczek
Prosze, niech ktoś się wypowie.

Gość kalioppea
to ja nie rozumiem, ty powaznie pytasz?

Gość moniczek
Bardzo poważnie pytam , ja nie chce rozwodu , ale on będzie próbował mnie oskarżać.

Gość moniczek
On mnie zastrasza, że jak mu nie dam rozwodu to wejdzie ze mną na ścieżkę wojenną i że mnie zniszczy, że przegram. Jestem obecnie w dramatycznej sytuacji, umiera mi matka.

Gość taka sobie30