Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

frida10

tupperware

Polecane posty

Gość gość
Niestety, prezenty niezachecaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mowilyscie o dzbankach nf-od jutra w ofercie tygodniowej:same w cenie 49.9 a w zestawie z 4 kubkami 99.9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Prezenty za aktywność miesięczną są dużo słabsze niż w czerwcu. Za Re też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Que mamo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Faktycznie te oferty tygodniowe to wiszą juz kilka tygodni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Cisza,????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Aktywność,:śniadaniowa arbuz i trójkątna butelka 750ml

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
500 nie chce wskoczyć???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No,chyba podkręcą zamówienia,bo czekałyśmy na dzbanki.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Co taka cisza??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Produkty tej firmy absolutnie nie są godne polecenia gdyż Firma reklamuje 30 letnia gwarancje co w rzeczywistości jest fikcja ponieważ nie uznają gwarancji a odpowiadają iż jest to uszkodzenie mechaniczne czyli z winy użytkownika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Gwarancja nie obejmuje złego użytkowania,a wiele osób poprostu nie dba o te produkty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wysyłałam reklamację dwóch produktów i uznali bez problemu. Czekam na przesyłkę od nich. Jeśli odrzucili reklamację, widocznie był ku temu powód. Złe użytkowanie lub uszkodzenie z własnej winy - nie mogą odpowiadać za błędy klientów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mi dystrybucja uznała reklamację 1,5 roku temu. Teraz mam takie samo uszkodzenie i nie uznali reklamacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U mnie w dystrybucji jak wchodziły zmiany to powiedzieli, że oni uznawali właściwie prawie wszystko żeby być frontem do klienta, bo to nie były dla nich aż tak duże koszty. A po nowemu na pewno tak nie będzie. Ja się czułam oszukana. Wstyd mi przed klientkami. Też mi już odrzucono reklamacje, które wcześniej uznawano.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zmienili zasady reklamacji.:(. Mam dobrą klientkę,to daję swój produkt,żeby jej nie stracić. Nie powinno tak być.:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jakoś Mega Zamówień to raczej nie mają - dzbanki jeszcze są, vent optima wisi już 2 tyg a bhutelki i ściereczki do polerki to nawet z miesiąc. Tg słabe o oaktyenosci specjalnej to nie wspomne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Z rzeczy do kuchni polecam ten sprzęt www.kenwoodworld.com/pl-pl/titanium

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Kenwood,to inna bajka.Nasze produkty służą do przechowywania pokarmów ,do zagrzewania w mikofalówce,do pieczenia bez tłuszczu,bez wody,do gotowania bez prądu i gazu.Podręczne do szybkiego siekania,mielenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Co taka cisza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Macie biuletyn? Dojdzie coś w tym tygodniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Chyba wszyscy na wakacjach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Chyba:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dzień dobry.Byłam konsultantką kilka lat,bardzo zadowoloną konsultantką,ale w tej chwili stanowczo mówię -nie. Opłaty za prezenty dla gospodyń bardzo duże,ceny gadżetów,[które zachęcały klientów na przyjście na spotkanie]wzięte z kosmosu.Pomysł abyśmy zamawiały paczki z każdego spotkania osobno,i czekały w nieskończoność za kurierem, bo nigdy nie wiadomo kiedy przyjdzie,no i opłata za każdą paczkę osobno.Żadnych wyjazdów dla dobrze pracujących konsultantek.Prezent dla gospodyni za zrobienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
party ,bardzo małej wartości,Zawsze na party szczyciłam się tym że,Tupperware jest firmą rzetelną i uczciwą ,bo daje 30 lat gwarancji na swoje produkty,i nie ma kłopotu z gwarancją,a teraz co powiedzieć,że firma schodzi z piedestału, że przeradza się w firmę internetową,gdzie nikt nie bierze odpowiedzialności za nic.żal mi dystrybutorów i menadżerów,bo wiele lat pracy włożyli w tą firmę.Gdy skończy się praca konsultantek to spadną sprzedaże bo przez internet nikt nie spróbuje ani nie posmakuje.Żegnajcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
W tej chwili jeśli na spotkaniu kulinarnym ,sprzedam produkty za 550 zł to i tak jestem stratna kilkadziesiąt złotych przy sprzedaży 750 trochę zostanie,ale nie wiele,dopiero zarobię przy spotkaniu za 950 zł a ile takich spotkań mamy.Zarabiają głównie konsultantki które mają klientki dobrze znające produkty ze spotkań,oraz allegrowiczki.Minimalistycznie te prowadzące party . TAK MA WYGLĄDAĆ NOWOCZESNY TUPPERWARE??? Jeszcze trochę a stare klientki przestaną kupować ,a nowych będzie coraz mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Reklamacje ,mam dylemat czy sprzedawać rozdrabniacze,kosztują krocie,a jak pęknie sznurek to reklamacja nie zostanie uznana??Może ktoś wie ?? Czy ktoś reklamował już pęknięty sznurek???Co z podartymi silikonami ???Mam podartą matę silikonową czy mogę liczyć na uwzględnienie reklamacji,nie wiem czy ją wysłać czy oddać klientce.Z góry dziękuję za podpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Na temat reklamacji trudno coś powiedzieć. Ja wysyłałam i wszystko zostało uwzględnione. Warto próbować. Jeżeli silikon nie jest pocięty nożem lub przegrzany to powinni uwzględnić. Najlepiej pytać team directora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mogłabym silikon wysłać ,ale kto poniesie moje koszty jeśli nie przyjmą na reklamację a mój czas??Sama nie wiem co robić .Na macie nie widać żadnego przegrzania ani przecięcia a podarta dość konkretnie.Napiszcie kto reklamował i co z tego wyszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Rozdrabniacze trzeba sprzedawać bez obawy. Ale należy mówić o prawidłowym użytkowaniu.O otwieraniu pokrywki i myciu ręcznym.Nie myć sznurka w zmywarce.Nie szarpać,tylko siekać.Prowadzć sznurek prosto,aby nie rżnąl pokrywki. Jak będziemy uczulać,to będą dbać. Same odbieram tak zaniedbane produkty,że wstyd.Myję najpierw i dopiero daję do reklamacji.Pokrywki w środku z pleśnią.Ultra pro czarne od brudu.Wstyd.Uczulam teraz ,żeby używać w/g przepisu.Nic nie narzekają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×