Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Bóg słucha

Czy często dziękujecie Bogu za życie i swoje zdrowie?

Polecane posty

Gość Bóg słucha

Wiadomo, z prośbami łatwiej i szybciej do głowy przychodzą różne rzeczy, które by nam się "przydały". Jest tu temat o "spełnianiu próśby" przez Boga... A ja się zastanawiam, czy ludzie równie często pamiętają o tym, aby Bogu podziekować...nawet za zwykłe sprawy dnia codziennego, za zdrowie itp. Czy też, kiedy Bóg wysłucha ich prośby, dziękują Mu za to, czy raczej...cieszą się z tego co otrzymali...i o Bogu całkowicie zapominają aż do następnej potrzeby...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rzadko dxziękuje
nie doceniam tego co mam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wspłczuję ci ona39
... Pracuję jako wolontariuszka w szpitalu i często towarzyszę ludziom już umierającym. Zauważyłam jedno. Śmierć człowieka niewierzącego jest smutna a on sam najczęściej jest przerażony, tym co ma nastąpić. On całe życie żył tak jakby Boga nie było, nie szukał Go i nie chciał Go poznać, czuje się strasznie samotny. Ludzie wierzący, którzy odchodzą mają jakiś taki spokój w sobie, boją się - tak jak każdy boi się w pewien sposób śmierci, ale nie czują sie samotni w tym. Szukali Boga w ciągu swego życia, ale on właśnie najbardziej w takiej godzinie...jest Blisko nich. To on pomaga im umierać. Ludzie niewierzący często właśnie przed śmiercią chcą by im opowiadać o Bogu, chcą czytać Pismo Święte, często mnie o to proszą...Ostatnio umierający na oddziale, gdzie ja przychodzę poprosił księdza o chrzest i wtedy widziałam jedno. Po wszystkim był niesamowicie spokojny, autentycznie był to niesamowity spokój. Ludzie mówią niektórzy, z taką pewnością. Boga nie ma- nie udowodniono że istnieje. A ja się pytam, kto zatem udowodnił, ze go n