Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mysza26

32 tydzień ciąży a antybiotyk Furagin pomocy...

Polecane posty

cześć dziewczyny niewiem co mam zrobic. Jestem w 32 tygodniu ciąży lekarz przepisał mi furagin 4x2 przez 7 dni i do tego Nystatyne 2x1 przez 10 dni. 3 tygodnie temu brałam już Duomox przez 7 dni gdzyż w moom moczu wystąpiły bakterie , zrobiłam na początku tego tygodnia badania moczu i juz wyszlo dużo lepiej tylko jeszcze zostały leukocyty Norma to 0-5 a u mnie jest 3-6 a poza tym wszystko oki. Noi mam małe upławy więc przepisał Nystantyne. Zastanawiam sie czy brać ten Furagin czy to nie bedzie za szkodliwe dla mojego maleństwa przecież całkiem niedawno brałam Duomox.czy to nie za dużo tych antybiotyków. Strasznie sie boje o moje maleństwo ..... poradzcie co mam zrobic....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zwykły człowiek 775
Sorry, ale lekarz zapisując ci te piguły wiedział o ciąży? Jeśli tak, to czy bardziej ufasz obcym na forum, czy lekarzowi? Nystatyna z pewnością nie zaszkodzi, sama ją brałam. O Furaginie nic nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Furagin to antybiotyk? Coś Ci się pomyliło. To często stosowany w ciąży środek urologiczny na problemy z zakażeniem dróg moczowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
furagin to nie antybiotyk, to dosc popularny lek przy stanach zapalnych przewodów moczowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sorry ale Furagin to nie jest antybiotyk, duzo ciężarnych go zazywa wiec pewnie przynosi większe korzyści niz szkodę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
+errata Stosowanie leku podczas ciąży i karmienia piersi±: Preparatu nie należy stosować w pierwszym trymestrze ci±ży oraz podczas karmienia piersi±.