Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ktp2007

Praca dla sekretarki w Warszawie

Polecane posty

Gość ktp2007

Witam, na co dzień jestem jedną z uczestniczek tego Forum, dziś jednak występuje w poważniejszej roli :-) ponieważ poszukuję osoby do pracy w roli sekretarki/osoby prowadzącej niewielkie biuro w Warszawie. Jestem tłumaczką od lat pracującą w domu. Teraz jednak przeprowadzam się do własnego biura i poszukuję osoby do prowadzenia sekretariatu oraz pomocy w prowadzeniu biura. Zakres obowiązków obejmuje: odbieranie zleceń od klientów, przesyłanie do tłumaczy oraz następnie do klientów, bieżąca obsługa administracyjna biura i sekretariatu, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa klientów i gości firmy, nadzór nad funkcjonowaniem biura, inne prace administracyjno-biurowe. Wymagania: -min. średnie wykształcenie -bardzo dobra znajomość języka angielskiego, -bardzo dobra znajomość obsługi komputera, -bardzo dobra organizacja pracy, -dyspozycyjność -wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność oraz zaangażowanie -wysoka kultura osobista Oferuję: - Zatrudnienie na okres próbny, potem zatrudnienie stałe - Wynagrodzenie – warunki do uzgodnienia - miła atmosfera w biurze Kontakt: Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres mailowy: ktp2007@tlen.pl Dziękuję!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ankaaaaaaaaaaaaa
czy jest możliwość zatrudnienia się jako tłumacza w Pani firmie? kończę anglistykę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ktp2007
Moi klienci to kancelarie prawne lub duże firmy, a więc teksty są o wysokim stopniu specjalizacji. Współpracujący ze mną tłumacze mają zwykle wykształcenie wyższe specjalistyczne w zakresie tłumaczenia np. dyplom Instytutu Lingwistyki Stosowanej + ukończone podyplomowe studia dla tłumaczy prawnych, jak np. IPSKT w W-wie. Jeżeli nie ma pani doświadczenia to możemy porozmawiać o stażu. Planuję zatrudnić osobę do prowadzenia bazy terminologii, ale to w dalszej perspektywie czasowej - np. koniec roku. Proszę o pismo na maila ktp2007@tlen.pl - możemy umówić się na rozmowę. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a ja mam takie pytanko
ten angielski "bardzo dobry" bedzie wykorzystywany do tlumaczen ? hmmmm czyli posada dwa w jednym :tlumacz + sekretarka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ktp2007
Nie wiedzieć czemu wyczuwam w Twoim poście ironię Tłumaczenia NIE MA w podanym przeze mnie zakresie obowiązków i nie przewiduję takich zadań dla sekretarki :-) Angielski jest natomiast konieczny do kontaktów telefonicznych i mailowych z anglojęzycznymi klientami, których mam sporo, oraz do oceny tematyki tekstów do tłumaczenia z języka angielskiego, by wiedzieć, do którego z tłumaczy posłać tekst. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a ja mam takie pytanko
rzeczywiscie ironia byla ;) to rzeczywiscie do tego co podalas konieczny jest " bardzo dobry angielski " ;) widze przerost formy nad trescia.... pozdrawiam 🖐️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sos malinowy
up up dla gosi waw bo link nie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×