Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Negra

Hiszpańskie piosenki D

Polecane posty

Gość carne
n9e Oni mieli jakos camela czy coś w tym rodzaju

Gość carne
dzieki mam wszystkie co chcialam dziekuje Ci bardzo

Gość Jupijej
Nie ma za co :) Cieszę się,że udało Ci się je znaleźć :D

Gość julietta0034
Niedawno (a dokładnie dziś wieczorem:D) poznałam super piosenkę "Llorare las penas" Davida Bisbala. Wydaje mi się że jeszcze nie było o niej tu mowy a naprawdę warto o niej wspomnieć:D Jak jeszcze potrzebujesz Negra latynoskich rytmów to gorąco polecam;-) zresztą nie tylko Negrze:-)

Gość Sylwina xDD
Ja proponuje Belle Perez. ;)

Gość ALFA1
hej mam pytanko .Pojawiło sie tu na forum wiele piosenek, ładnych ,ALE ja szukam czegoś bardziej w stylu GIPSY KINGS- ,klasyczna gitarka + zawrotne tempo jak cos znacie to napiszcie!!!!!!!!! z góry dzieki:)

Gość julietta0034
Gipsy Kings i Alabina- Ya habibi yalla- w połowie hiszpańskie w połowie arabskie. Osobiście lubię takie połączenia:D

A to coś ze spokojniejszych rytmow latino :)miłego śłuchania :) :* Ubago- Temblando Joan Tena - Noria de Victor El canto del loco- Para siempre me muero de amor-natalia oreiro quien es ese hombre z pasion de gavillanes (wersja wolna) sentirme vivo - e. ortega los domingos sin tu amor - e. ortega te veo venir soledad - franco de vita i inne jego np. si tu no estas regresa a mi - thalia cerca de ti - thalia alas de libertad- n. oreiro por verte otra vez- n. oreiro el privilegio de amarte - mijares y lucero de corazon a corazon - darina z \"velo de novia\" girando por el tiempo - iran castillo i inne jej polecam Navajita Platea \"Noches de Bohemia\" - formidable :) es la mejor mi favorita por amarte asi - cristian castro angel - cristian castro yo por el - iran castillo donde ira - n. oreiro escondidos - chenoa i bisbal enamorada - malu i alejandro sanz sin mieda a nada - alex ubago cada vez estoy sin ti - david de maria digale - david bisabal devuelveme el aire - david bustamante Joaquin Sabina - Y sin embargo Joaquin Sabina - y nos dieron las 10 Joaquin Sabina - wiekszosc piosenek wymiekasz....... Porque te vas - Manà Y tu te Vas - Chayenne Me muero por conocerte - Alex Ubago Elefante - Desde te llegaste i Luis Miguel.. On jest mistrzem tego typu piosenek, np O tù p ninguna *Natalia Oreiro-Me muero de amor *Natalia Oreiro-Alas de libertad *Christina Aguilera-El beso del final *Natalia Oreiro-Vengo del mar Carlos Ponce - Consebido sin pecado - Decir Adiós Thalia - No me enseñaste Alex Ubago - A gritos de esperan Tamara canta con roberto carlos-el gato que esta triste y azul sin bandera-amor real manuel carrasco-que corra el aire ricardo arjona-ajudame freud alejo fernandez-luchare por tu amor chenoa y nuria fergo-fallen olga tanon y luis fonsi-quien diria david bustamante-la magia del corazon y mucho mucho mas Inma Serrano- Cantos de sirena Cafe Quijano - En mis besos Navajita Platea-Frio sin ti Diana Navarro-Sola, No te olvides de mi Wiekszosc piosenek Mana y muchas, muchas mas Alexandre Pires-Ustes se me llevo la vida i Amame (ale on nawet gdy śpiewa szybkie piosenki to chwyta za serce,polecam) Jaci Velazquez-Llegar a ti i Como se cura una herida Chenoa-Desnuda frente a ti Cafe Tacuba-Eres Cristian Castro-Alguna vez i Mi vida sin tu amor(zresztą jego to wszystko chwyta za serce) Tamara-El gato que esta triste y azul,Quien como tu,Si pudiera imaginarte Carlos Vives-Voy a olvidarme de mi to nino bravo. alejandro sanz - la fuerza del corazon laura pausini - inolvidable shakira - inevitable, la pared, te regalo gloria estefan y alejadro fernandez - en el jardin gypsy kings - trista pena juanes - nada valgo sin tu amor (nie do końca wolne, ale urocze :p) mecano - me questa tanto olvidarte rossana - el mar mas profundo natalia oreiro - como te olvido (jej jedyna dobra piosenk fuckop family - Esto no es vida, Revolucion, \"con Mari que?\" Eden - Tiempo, Sin ti La PAN - el rumor, somos tu mismo sargon monos de chocolate aventura - la magia de tus besos aventura - cuando volveras Santana - satellite( ale hiszpańska wersja;)) shakira- pienso en ti juanes - es por ti enamoradome - ale niestety autora nie znam :) Los Bacillos- Tabaco y Chanel (trzeba przesłuchac kilka razy) 2) Fabula - La cal 3) Amaral- El universo sobre mi Choć zdecydowanie wole cięzsze dzwięki: 1) Exremoduro- Puta 2) Ametria- Bailando 3) Pareza- Superjunkies R. Martin \"Tal vez\" (choc widzialam ze juz ktos to wymienil, ale to nic - to moja lista ;) ) Bacilos - Tabaco y Channel - wymiekam.. i te skrzypce w tle.. Yahir - La locura (od biedy moze byc ;) ) Juanes y Nelly Furdato \"Fotografia\" - ojojjjjj....... :) Marc Anthony y J.Lo. - no mes ames no i moze.. wolna to ona nie jest ale.. Marc Anthony \"muy dentro de mi \" (ewentualnie ang wersje, ale wole esp) ehh.. wspomnienia... ;) Si fuera ella - Alejandro Sanz Se fue - Laura Pausini Quiero ser tu - Vega Por debajo de la mesa - Luis Miguel (ballada z towarzyszeniem orkiestry symfonicznej) No se tu - Luis Miguel (sorry,że bez akcentów) Juan Gabriel- \"Querida\" \"Devuélveme la vida\" - Antonio Orozco \"En mi soledad\" - Antonio Orozco \"Enamorados\" Aguilera & Luis Fonsi \"Nelle laludi di Venezia... \" Teresa Salgueiro \"Pero me acuerdo de tí\" Aguilera Los Lobos - Manifold de amour Mana - Como Quisiera Drupi - Sereno e Piccolo amore (nie pamietam czyje;/) Caugini di campagna - Tornero ) Alexandre Pires - Vem Me Amar 2) Alexandre Pires - Amor Perfecto 3) Cristian Castro - Veronica 4) Sin Bandera - Kilometros 5) Sin Bandera - Entra En Mi Vida 6) Franco De Vita & Sin Bandera - Si La Vez 7) Franco De Vita - Tu De Que Vas 8) Juan Fernando Velazco - Hoy Que No Estas 9) Juan Fernando Velazco - Si Alguna Vez 10) Juan Fernando Velazco - Tarjeticas 11) Cristian Castro - Nunca Voy A Olvidarte 12) Cristian Castro - Si Tu Me Amaras 13) Cristian Castro - Por Amarte Asi 14) Cristian Castro - Te Buscaria 15) Sin Bandera - A Ti 16) Sin Bandera - Tocame 17) MDO - Me Huele A Soledad 18) Merche - Eras Tu 19) Merche - Dos Extranos 20) Benny Ibarra - Delajo Ir 21) Jon Secada - Angel(po hiszpansku) 22) Jon Secada - Si Te Vas 23) Mariano y Melina - Las Cosas Que Tu Haces 24) Tizziano Ferro - Tardes Negras 25) Tizziano Ferro - No Me Lo Pudo Explicar 26) Ricky Martin - Y Todo Queda Nada 27) Los De Adentro - Nubes Negras 28) RBD - Salvame 29) La 5a Estacion - Daria 30) Kalimba - Tocando Fondo 31) Kalimba - No Me Quiero Enamorar 32) La Secta Allstar - La Locura Automatica 33) Reik - Noviembre Sin Ti 34) Sin Bandera - ABC 35) Cristina Aguilera & Luis Fonsi - Enamorados 36) Sandy e Lucas - Al Amor No Fallara 37) Clase 406 - Dos Enamorados 38) Alexandre Pires - Usted Se Me Llevo La Vida 39) Area 305 - Si No Estas 40) Sin Bandera - Antes jarabe de palo: Agua, Completo Incompleto, El lado oscuro... Joaquin Sabina - asi estoy yo Quique Gonzalez - de haberlo sabido Mana - Como quisiera Buika - nostalgia 1. Roxette - 01 Un dia sin ti (4:39) 2. Roxette - 02 Crash! Boom! Bang! (4:26) 3. Roxette - 03 Directamente a ti (3:32) 4. Roxette - 04 No se si es amor (4:42) 5. Roxette - 05 Cuanto lo siento (3:15) 6. Roxette - 06 Timida (4:45) 7. Roxette - 07 Habla el corazon (5:09) 8. Roxette - 08 Como la lluvia en el cristal (3:40) 9. Roxette - 09 Soy una mujer (3:47) 10. Roxette - 10 Quiero ser como tu (4:16) 11. Roxette - 11 Una reina va detras de un rey (4:51) 12. Roxette - 12 El dia del amor (3:57) wysłano z: *.internetdsl.tpnet.pl 1. Alejandro Fernandez - Si Tu Supieras (4:05) 2. Alejandro Lerner - Dentro de mí (3:47) 3. Alex Ubago - Otro Dia Mas (4:25) 4. el único habitante - alex ubago (4:14) 5. Alexandre Pires - Vem Me Amar (3:55) 6. Angela Maria Forero - Fiera inquieta pop (3:08) 7. Angela Maria Forero - No Supiste (4:14) 8. Christina Aguilera - El Beso Del Final (4:41) 9. Christina Aguilera Pero me a cuerdo de ti (4:23) 10. cristian castro - azul (4:23) 11. Cristian Castro - why (4:01) 12. cristian castro - volver a amar (4:43) 13. Cristian Castro - Alguna Vez (3:57) 14. Cruzmonty - SI no te me fueras (4:23) 15. El Sueńo De Morfeo - Ojos de cielo (4:14) 16. Sin Banderas - Kilometros (3:41) 17. Emanuel Ortega - Dime (4:06) 18. Emanuel Ortega - Adonde te vas (3:57) 19. EMANUEL ORTEGA - QUE SERA DE MI (3:31) 20. axel fernando - amo (3:31) 21. Luis Fonsi - Imaginame Sin Ti (4:09) 22. Luis Fonsi - Imagine Me Without You (4:08) 23. Luis Fonsi - Me Matas (3:09) 24. Obie Bermudez - Antes (3:39) 25. Sin Bandera - Quisiera Poder Olvidarme De Ti (4:06) 26. luis fonsi - abrazar la vida (3:34) 27. Obie Bermudez - Sigo Con Ella (3:32) 28. El Sueńo De Morfeo - Esta soy yo (4:22) 29. Obie Bermudez - Todo el Ano.mp3 (3:59) 30. Ricky Martin - El Amor de Mi Vida (3:57) 31. tizano ferro - alucinado (4:22) 32. Il Divo - Unbreak my heart (Regresa a mi) (4:42) 33. N\'Sync - Yo Te Voy A Amar (4:26) 34. los ilegales - tu recuerdo (3:40) 35. Ricky Martin - Fuego de Noche, Nieve de Día (5:36) 36. Ricky Martin - Te Extrano, Te Olvido, Te Amo (4:37) 37. Jennifer Lopez & Marc Anthony - No me ames (5:07) 38. Ricky Martin - Volveras (4:49) 39. sin banderas - entra en mi vida (4:09) 40. Sin Banderas - AMOR REAL (4:06) 41. THALIA - NO ME ENSENASTE (4:24) Alejandro Fernandez - Loco Alejandro Fernandez - Hablame Alejandro Fernandez - Canta Corazón Alejandro Fernandez - Luchare Por Tu Amor Alejandro Fernandez - Quiereme Alejandro Fernandez - Si Tu Supieras Alejandro Fernandez - Si Tu No Vuelves Alejandro Fernandez - Tantita Pena Alejandro Fernandez & Gloria Estefan - En El Jardin Alejandro Fernandez & Julio Iglesias - Dos corazones dos historias Alejandro Martinez - Samantha Angela Maria Forero - No Supiste Andrea Bocelli & Helena- L\'Abitudine Andrea Bocelli & Zucchero - Miserere Andrea Bocelli - Con Te Partiro (Techno Remix) Andrea Bocelli - Melodramma Andrea Bocelli - Per Amore Andrea Bocelli - Sempre Sempre Alejandro Sanz - Amiga Mia Alejandro Sanz & Eros Ramazotti - Yo sin ti Alejandro Sanz & Lena - Tu corazon Alejandro Sanz & Laura Pausini - Cuando nadie me ve.avi Alejandro Sanz - Cuando nadie me ve Alejandro Sanz - Mi soledad y yo Alexandre Pires - Usted se me llevo la vida Angel Lopez & Baby Ranks - Hasta Cuando Angel Lopez - Te Sigo Amando Carlos Vives - Carito Chantal - vuelvo amar Celine Dion & Gloria Estefan - Conga Carlos Ponce - La venganza Chayanne - Atado a tu amor Chayanne - Dejaria Todo Chayanne - Un siglo sin ti Chayanne - Tal ves es amor Chayanne - Y Tu Te Vas Chayanne - Yo Te Amo Chayanne & Vanessa Williams - Refugio De Amor Chayanne & Ricky Martin & La Mafia & Yuri & Magneto & Ilan Chester & Lourdes Robles & Willy Chirino - Hey Jude Chayanne - Salome Chenoa & David Bustamante -Te quiero, te quiero Chenoa & Ricardo Arjona - Pinguinos en la cama Chenoa & David Bisbal - Vuelo a Ti Chenoa - El Hombre Del Piano Chenoa - Ladron de corazones Chenoa - Nada es igual Chenoa - Sol, noche y luna Chenoa & Rosa - Suena Someday Chris Duran - Cuando Hay Pasion Christina Aguilera - Genio Atrapado (Spanish Version) Christina Aguilera - Falsas Esperanzas Christina Aguilera - Contigo En La Distancia Christina Aguilera - Cuando No Es Contigo Christina Aguilera - Pero me acuerdo de ti Christina Aguilera - Ven Conmigo (Solomente Tu) Christina Aguilera - Mi Reflejo (Reflection Spanish) Christina Aguilera - Una Mujer (what A Girl Wants - Spanish Version) Christina Aguilera & Andrea Bocelli - Amore - Somos Novios Cesar Roman - Siempre Cristian Castro - Angel Cristian Castro - Lloran Las Rosas Cristian Castro - Lo mejor de mi Cristian Castro - Mi vida sin tu amor Cristian Castro - No hace falta Cristian Castro - No podras olvidar Cristian Castro - No puedo arrancarte de mi Cristian Castro - Si tu me amaras Cristian Castro - Te buscaria Cristian Castro - Volver amar Cristian Castro - Yo queria Cristian Castro - Con Ella Cristian Castro - Cupido Cristian Castro - Dinamita Cristian Castro - Imagina Cristian Castro - Mańana Cristian Castro - Madrigal Cristian Castro - Mas Y Mas Cristian Castro - Mi castigo, tu desgracia Cristian Castro - Mulan (Spanish) - Tu corazón Cristian Castro - Miedo Cristian Castro - Saudade Cristian Castro - Mujer de madera Cristian Castro - Odiame Cristian Castro - Simone Cristian Castro - Soledad Cristian Castro - Veronica Cristian Castro - Why Cristian Castro y Olga Tanon - Jurame Cristian Castro & Westlife - Flying Without Wings DKDA Litzy - Soy tuya Diego Torres - Color Esperanza Donato & Estefano - Mi Dios y mi cruz David Bustamante - Por Ella David Bustamante- No soy un Superman David Bustamante - Besame David Bustamante & Alex - Dos Hombres un Destino David Bisbal - Amar es lo que quiero David bisbal - Apiadate de mi David Bisbal - Como olvidar David Bisbal - Como la primera vez David Bisbal - Cuidar nuestro amor David Bisbal - Quien me iba a decir David Bisbal - Silencio David Bisbal - Digale David Bisbal - Quien Me Iba A Decir David Bisbal - Quiero perderme en tu cuerpo David Bisbal - Silencio David Bisbal - Soldado de Papel David Bisbal & Alejandro Sanz - Y si fuera ella David Bisbal & Chenoa - El alma en pie David Bisbal & Chenoa - Escondidos David Bisbal & Chenoa - La bella y la bestia David Bisbal & Olga Tańon - Miénteme Fernando Carillo - fuerte Ednita Nazario - Si No Me Amas Elvis Crespo - eres tu Eduardo Verastegui - Si pudieras querer Enrique Iglesias - Mentiroso Enrique Iglesias - Marta Enrique Iglesias - Nunca te olvidare Enrique Iglesias - Quizas Enrique Iglesias - Esperanza Il Divo - Mama Il Divo - Una Noche Il Divo - La Vida Sin Amor Il Divo - Si Tu Me Amas Il Divo - Hasta Mi Final Il Divo - Unbreak My Heart (Regresa a mi) Ilona - Buscando un final Jyve V - Como te miro Julio Iglesias Jr - Los Demas Jennifer Lopez - Una Noche Mas Jaci Velasquez - Como se cura una herida Jaci velasquez - De creer en ti Jaci Velasquez - Un lugar celestial Jeremias - La Cita Jeremias - Uno y uno es igual a tres Jessica Simpson & David Bisbal - Angels Juanes - A Dios le pido Juanes - La Paga Juanes - Mala Gente Juanes - Rosario Tijeras Juanes - Volverte a ver Kelly Clarkson & Alexandre Pires - Amame Laura Pausini & Lara Fabian - La Solitudine / Soledad Laura Pausini - E Ritorno Da Te / Volvere junto a ti Laura Pausini - Strani Amori Laura Pausini - Viveme Laura Pausini - Io Canto Laura Pausini - Como si no nos hubieramos amado Luis Fonsi & Christina Valemi - La fuerza de mi corazón Luis Fonsi - Abrazar la vida Luis Fonsi - Amor Secreto Luis Fonsi - Mi sueno Luis Fonsi - No te cambio por ninguna Luis Fonsi - Quien Te Dijo Eso Lola - Si Me Besas Moda - Ti amo veramente Marco Antonio Solis - Sigue sin mi Mdo - Te Quize Olvidar Mdo - Otra Vez Mdo - Dame Un Poco Mas Nadia & Yahir - contigo o sin ti Nadia & Yahir - La duda Nadia y Yahir - La Pareja Ideal Noelia - Como Duele Nevio Passaro - Amore per sempre N\'sync & Son by Four - Yo te voy a amar Olga Tanon y Elvis Crespo - para darte mi vida Obie Bermudez - Antes Octavio Cruz - Prohibido OV7 - Locura de amor Pachanga - Loco Paola & Chiara - A modo mio Paola & Chiara - Amici come prima Paola & Chiara - Blu Paola & Chiara - Vamos a bailar Pepe Aguilar & Tiziano Ferro - Mi credo Rosa - Mas alla RBD - Tras De Mi RBD - Cuando El Amor Se Acaba Reali - Descarada Ricardo Arjona - Olvidarte Ricky Martin - Te Extrano, Te Olvido, Te Amo Selena - Como La Flor Son By Four - Cuando seas mia Son By Four - A puro dolor Sergio Dalma - Foc a l_a nima de Sergio Dalma - La quiero a morir Sergio Dalma - No despertare Sergio Dalma - Todo lo que quieres Sergio Dalma - Tu historia entre mis dedos Sergio Dalma - Esa chica es mia Shakira - Inevitable Sin Bandera - Otro Rollo Sin Bandera - Entra en mi vida Sin Bandera - Kilometros Sin Bandera - Que llor Sin Bandera - Amor Real Sin Bandera - Que me alcance la vida Sin Bandera - Si tu no estas aqui Sin Bandera - Suelta mi mano Sergio Dalma - Como un Aleluya The Corrs & Alejandro Sanz - Me Ire The Corrs & Alejandro Sanz - Una noche Tiziano Ferro - Non me lo so spiegare Tiziano Ferro - Tardes negras Victor Manuelle - Como Se Lo Explico Al Corazon Victor Manuelle & Sin Bandera - Maldita suerte Yahir - Alucinado Yaire - Dime Yaire - Te Amo Tanto Yaire - Tu mayor tentacion Yuri y Mijares - Es por Ti * Raul Fuentes - \"Me duele la melancolia\", \"Tan solo puedo amarte\", \"Piano\" * Shakira - \"Magia\", \"Tu\" * Alejandro Sanz - \"Te lo agradezco pero no\", \"Quiero morir en tu veneno\" * Paulina Rubio \"Corazon Tirano\" * Rosana - \"Si tu no estas aqui\" * Enrique Iglesias - \"Si tu te vas\", \"Por amarte\", \"No llores por mi\", \"Alguien soy yo\" * Jose Luis Perales - \"El amor\" * Luis Fonsi - \"Quisiera poder olvidarme de ti\" * Juan Gabriel - \"Abrazame muy fuerte\" * Aracely Arambula - \"Me duele tu nombre\" * Tizziano Ferro - \"No me lo puedo explicar\" La oreja de Van Gogh - Muñeca de trapo La oreja de Van Gogh - Historia de un sueño La oreja de Van Gogh - Tu y yo La oreja de Van Gogh - Cuantos quentos cuento Amaral - Salta Bebe - Que nadie me levante la voz Bebe - Ella Bebe - El marido de la carnicera Malu - No voy a cambiar Malu - No me interesa Malu - Llanto lloro Nuria Fergo - Rojo, rojo clavel Julietta Venegas - Limon y sal Julietta Venegas - Canciones de amor Julietta Venegas - No hace falta Julietta Venegas - Me voy Lenine y Julietta Venegas - Miedo (po hiszpańsku i portugalsku) Pastora Soler - Damelo ya Pastora Soler - Se me va la vida Paulina Rubio - No te cambio Daria - La quinta estacion Azul - Cristian Castro Loca - Malu Vivo muriendo - Luis Fonsi Ven bailalo - Khriz y Angel Sabes a chocolate Kumbia Kings (ale pierwsza wersja Menudo też ;)) Este hombre es mio - La Factoria Ni una sola palabra - Paulina Rubio Se fue - Laura Pausini Sin Fe - Edurne Morena Mia - Miguel Bose con Julieta Venegas Sueños - Diego Torres con Julieta Venegas Me haces falta - Luis Miguel del Amargue

Witam! mam ogromną prośbę.... znam fragment jakiejś piosenki tylko nie mam pojęcia jaki jest jej tytuł ani nawet wykonawca, dlatego licze, że ktoś ją skojarzy może.... \" Una palabra no dice nada y al mismo tiempo lo escone todo igual que el viento que esconde el aqua como las flores que esconde el lodo. Una mirada no dice nada y al mismo tempo lo dice todo como la lluvia sobre tu cara o el viejo mapa de algun tesoro. Una verdad no dice nada y al mismo tiempo lo esconde todo como una hoguera que naca polvo. Si un dia me faltas no sere nada y al mismo tiempo lo sere todo porque en tus ojos estan mis alas y esta lo orilla. Gdyby jeszcze ktoś potrafił to przetłumaczyć to będe bardzo wdzięczna! Z góry dziękuje :-)

to moze ja sprobuje przetlumaczyc twoj fragment...to bedzie mniej wiecej tak:..... \'\'jedno slowo nic nie mowi,jednoczesnie chowa wszystko tak samo jak wiatr co chowa wode tak samo jak kwiaty chowaja bloto.Jedno spojrzenie nic nie mowi jednoczesnie mowi wszystko jak deszcz o twojej twarzy czy stara mapa o skarbie.Jedna prawda nic nie mowi jesnoczesnie chowa wszystko jak ognisko co rodzi kurz.Jesli kiedys mi ciebie zabraknie nie bede niczym jednoczesnie bede wszystkim bo w twoich oczach sa moje skrzydla i moj brzeg(skraj)\'\' mam nadzieje ze i w polskiej wersji ci sie podoba tak samo jak w hiszpanskiej..pozdroweczki i buziaczki 🌻

Gość Khriz
David Bustamante - Al filo de la irrealidad Johnny Prez feat. Pedro Prez - Vamos A dejarlo Johnny Prez feat Thilo - Rush Latinas feat Konrad - No te quiero mas de mi vida... Wisin y Yandel Ft. F. De Vita - Oye Donde Esta Dalmata feat Nejo - Hoy Me atrevo Dalmata - Deja quitarte la ropa

Gość RaQmen
Ludzie pomóżcie mi....szukam pewnej piosenki, ale nie wiem w jakim jest języku (może hiszpański bo tak brzmi). Nie pamietam ani jednego słowa, wiec nie pomoge wam w poszukiwaniach. moge tylko powiedziec - piosenka jest spokojna, melancholijna, z wokalem kobiety, ktory powtarza się w kolko przez cala piosenke i ten vocal to jest glowny motyw tej piosenki. Uslyszalem ja na wakacje 2007 dokladnie w Niemczech...napewno ja slyszeliscie...:( POMOZCIE:)

Gość jjr
Z taką podpowiedzią nie licz na pomoc :o

Gość Espantildeola
Laura Pausini-Cuando se ama z resztą wszystkie jej piosenki z płyty Las Cosas Que Vives (Spanish Version). Polecam :)

Gość extranjero
Chambao Playas de Barbate Chambao Ahi Estas Tu El Arrebato Buscate un Hombre que te Quera El Arrebato Duele Antonio Carmona Para Que tu no llores Los Rebujitos Recordandote Los Rebujitos Quiero Gipsy Kings Gitano Soy

Gość myszka1722
znalazlam !! nareszcie!1 i to zupelnie przypadkowo riky martin y chambao - tu recuerdo o ta piosenke mi cohdzilo ! cudnaaaa

Gość DeTuAmor
Byłam ta wakacjach '07 w Hiszpanii u taty, bo tam pracował i zakochałam się w tym kraju !! Poprostu cudoooo ! :) Gdy słucham hispzańskiej piosenki coraz bardziej zdaję sobię sprawę, że mogłam się tam wyprowadzić i było by super a miałam taką możliwość, ale wolałam zostać tu i dokończyć szkołę w polsce.. Teraz żauję, bo juz tam nie pojadę w tym roku, bo tato z tamtąd wyjechał i lipa.. :/ Hiszpańskie piosenki : Natalia Oreiro : "De Tu Amor" "Me muero de amor" "Que Si, Que SI" MarQuess : "El Temperamento" "Vayamos Companieros" i to co kocham najbardziej : " La histeria" !!

Gość julietta0034
DeTuAmor- skoro lubisz Marquesa to posłuchaj "En Espana":D Ja również zakochałam się w Hiszpanii i hiszpańskiej muzyce i bardzo chciałabym zamieszkać kiedyś w tym wspaniałym kraju:D A wracając do tematu hiszpańskich piosenek wypiszę swoje ulubione: David Bisbal: -Buleria -Como olvidar -Llorare las penas -Torre de Babel -Y si fuera ella - Amanecer sin ti - Cuidar nuestro amor -Calentando voy -Amores del sur -Oye el boom -Mienteme Marquess: -No importa -El temperamento -La discoteca -La histeria -Vayamos companeros -Lo siento y adios [nie wspominałam już o En Espana] Shakira: -Ojos asi -No -La tortura -Si tu no vuelves Carlos Ponce- Ahora o nunca Andi y Lucas- Son de amores Thalia- Entre el mar y una estrella Paulina Rubio- Ni una sola palabra Chambao: -As de corazones -Ahi estas tu Bebe- Siempre me quedara Formula Abierta- Te quiero mas Juanes

Gość julietta0034
Niechcacy przedwczesnie wyslalam posta... Nie dokonczylam jeszcze pisac Juanes: -Es por ti -La camisa negra -Me enamora -Suenos Nelly Furtado: -Te busque -No hay igual Jennifer Lopez: -Que hiciste -Te voy a querer -Me haces falta -Apresurate -Amarte es todo -Porque te marchas -Tu Diego Torres i Julieta Venegas- Suenos Aventura: - Cuando volveras -La boda La Mosca Tse Tse- Yo te quiero dar Martires del Compas- Chu Lailo La Leilo Rosario Flores- El beso Jarabe de Palo-En conexion