Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

idi

audi a2 czy toyota yaris ?

Polecane posty

ostateczne rozstrzygnięcie mojego dylematu.. :) zapraszam do dyskusji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a może peugeot czy citroen jakiś? pomóżcie ja nie mam kogo spytać... :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Audi vs Toyota
Audi - prestiżowe, wyróżniające się, drogie w eksploatacji. Aluminiowa rama po zderzeniu będzie cholernie droga w naprawie, o sewisie nie wspomnę. Silniki żywcem przeniesione z VW Polo, płyta podłogowa też od VW. Najbadziej polecany diesel 1.4, ale strasznie drogi w zakupie. reszta silników raczej przeciętna. Toyota - popularna, bezawaryjna. Jeżeli nie zależy Ci na prestiżu i wyróżnianiu się w tłumie to dobre auto. Co prawda na trasy odpada, zwłaszcza z silniczkiem 1.0, który jest najbardziej popularny. Jak dla mnie ciasna w środku. Audi jest większe i bardziej wygodne. Oczywiście droższe, ale płaci się za markę. Toyota jest mniejsza i ogólnie tańsza. Nie będzie się psuła, ale ma słaby silnik 1.0, który trzeba wysoko kręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Audi vs Toyota Yaris
Audi - prestiżowe, wyróżniające się, drogie w eksploatacji. Aluminiowa rama po zderzeniu będzie cholernie droga w naprawie, o sewisie nie wspomnę. Silniki żywcem przeniesione z VW Polo, płyta podłogowa też od VW. Najbadziej polecany diesel 1.4, ale strasznie drogi w zakupie. reszta silników raczej przeciętna. Toyota - popularna, bezawaryjna. Jeżeli nie zależy Ci na prestiżu i wyróżnianiu się w tłumie to dobre auto. Co prawda na trasy odpada, zwłaszcza z silniczkiem 1.0, który jest najbardziej popularny. Jak dla mnie ciasna w środku. Audi jest większe i bardziej wygodne. Oczywiście droższe, ale płaci się za markę. Toyota jest mniejsza i ogólnie tańsza. Nie będzie się psuła, ale ma słaby silnik 1.0, który trzeba wysoko kręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a audi sie bedzie psulo??????????? w jakims raporcie (dekry?) czytalam ze ma 1. miejsce w rankingu bezawaryjnosci.. a yaris 5. ... to ściema jakaś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pegueot vs Citroen
Pegueot i Citroen to ten sam koncern. Roznią się stylistyką i szczególami podkreślającymi odrębność marki. Silniki 1.2 raczej sobie daruj. Zerowa dynamika. 1.4 już lepiej. Dla majacych sportowe ambicje jest 1.6 110 km. Diesle HDI są bardzo oszczedne i polecane, ale drogie. Szczególnie diesel w 206/207 jest drogi, nie wiem w sumie czemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pegueot vs Citroen
Pegueot i Citroen to ten sam koncern. Roznią się stylistyką i szczególami podkreślającymi odrębność marki. Silniki 1.2 raczej sobie daruj. Zerowa dynamika. 1.4 już lepiej. Dla majacych sportowe ambicje jest 1.6 110 km. Diesle HDI są bardzo oszczedne i polecane, ale drogie. Szczególnie diesel w 206/207 jest drogi, nie wiem w sumie czemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pegueot vs Citroen
Pegueot i Citroen to ten sam koncern. Roznią się stylistyką i szczególami podkreślającymi odrębność marki. Silniki 1.2 raczej sobie daruj. Zerowa dynamika. 1.4 już lepiej. Dla majacych sportowe ambicje jest 1.6 110 km. Diesle HDI są bardzo oszczedne i polecane, ale drogie. Szczególnie diesel w 206/207 jest drogi, nie wiem w sumie czemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mam problemy techniczne...
Audi owszem tez jest bezawaryjne, ale trafic na zadbany egzemplarz jest ciężko. W Polsce sprzedano kilka sztuk, a to, co przyjezdza z Niemiec jest czesto wytluczone albo nie daj Boze powypadkowe. To zalezy konkretnie od egzemplarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w takim razie mysle ze 1.4 diesel bedzie optymalny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mam problemy techniczne...
A na raporty Dekry i ADAC to też trzeba patrzeć przez palce, bo to są niemieckie raporty promujące Niemieckie auta jezdzace po niemieckich drogach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mam problemy techniczne...
A z którego roku ta Audiczka?? Audi miało w 2003 fajną serię A2 Colour Storm w różnych jaskrawych barwach z dobrym wyposazeniem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a sa jakie bardziej obiektywne raporty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
zdecydowanie volvo :) takie s40 np. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aha, jestem wysoka (bardzo) ktore z tych aut ma najwiecej miejsca w srodku, wie ktos? chyba jednak a2?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
taak, tylko zeby palil tak max 6 litrow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mam problemy techniczne...
Nie ma właściwie innych raportów. Te ADAC i DEKRY są teoretycznie najbardziej wiarygodne, ale trzeba pamiętać, że Niemcy przecież nie będą promować japońskich aut :| PS: Volvo S40 produkowane wspolnie z Misubishi Carisma w Holandii to najgorszy niewypał tej marki w historii. Stare egzemplarze sypią się jak domki w Czeczenii. Ten model miał chyba z 7 liftingów w przeciągu 5 lat...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mam problemy techniczne...
A2 będzie największe. Na dodatek jak kupisz diesla to będzie miał w standardzie regulację fotela kierowcy na wysokość, u reszty konkurencji to była opcja. 1.4 TDi to była bogato wyposażona wersja. A tak wogóle to samo 1.4 TDi teraz jest montowane w Polo, Skodzie Fabii, Seacie Ibiza za ułamek ceny Audi... Nie ma jak prestiż marki.. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
nie wiem czy sie psuje , bo nie mam , nie stac mnie na to cacko narazie nie mam zadnego samochodu bo jeszcze nie mam prawka :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mam problemy techniczne...
Spalanie zależy od stylu jazdy. A co do diesli, to są sporo droższe od benzynówek, więc niższe spalanie rekompensuje koszt zakupu auta. A silnik benzynowy o małej pojemności tez niewiele spali... Nie wiem czy w obecnych czasach jest sens kupować takie drogie diesle... No chyba, że ze względu na wysoki moment obrotowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czyli mam rozumiec ze a ta wymieniona reszta aut bedzie porownywalna \'w praniu\' a cena audi wynika tylko z faktu 4 koleczek na masce? ale jaki on jest ladniutki w srodku, taki prosty.. a np. yaris jakis taki udziwniony. mowicie ze serwis toyoty i tej reszty (polo itp) bedzie tanszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mam problemy techniczne...
Stare S40 to była porażka, a nowe to Ford Focus z inną "budą" i lepszym "wypasem". Płaci się tak jak w przypadku Audi za firmę:) ja jestem miłośnikiem BMW. Za miast Audi A2 radziłbym spojrzeć jeszcze na BMW 320d Compact. Bardziej solidne, baaaaardzo dynamiczne, jak się jeździ delikatnie niedużo spali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ups, a o co chodzi z tym momentem obrotowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to bmw fajne ale za duze i jakies takie \'mafijne\' ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mam problemy techniczne...
Audi = prestiż. To tak jak z ciuchami. Dobre buty można kupić za 100 i za 1000 zł. tak, płaci się za 4 kółka na masce, ale należy pamietać, że prestiż auta podnosi status właściciela. Jeżeli kupisz Yariskę będziesz kolejną właścicielką Toyoty, natomiast jak kupisz Audi to już będzie znaczyło, że masz klasę. Przynajmniej ja tak rozumuję. Marka też ma znaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mam problemy techniczne...
Moment obrotowy decyduje o elastyczności auta. Najlepszy jest jak największy i osiągany przy niedużych obrotach. W tej kategorii najlepsze są diesle. Praktycznie wykożystuje się moment przy wyprzedzaniu na przykład. Kiedy szybko trzeba zwiększyć prędkość z 90 d0 np. 120 bez redukcji biegu i "żyłowania" silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość let it snow
tylko i wylacznie Civic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
moj M upatrzyl sobie dla mnie mercedesa klasy A , powiem szczerze , ze jak dla mnie wystarczy , jedno co mi nie pasuje to to , ze mercedesy naprawde szybko sie psoja , albo my mamy takiego pecha :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
o dzizus ocenianie innych po aucie jest mi szczerze mowiac obce.. chcialabym po prostu niewielkie auto miejskie zdolne do okazjonalnych wypadow za miasto, ktore malo pali i jeszcze mniej sie psuje. dlatego audi wydawalo mi sie sensowne: ) ale jesli mowicie ze to to samo tylko ze znaczkiem audi to po co mam przeplacac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×