Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

deko

jestem singlem który nie chce być sam... kto jeszcze ...

Polecane posty

no to:classic_cool: a mni zniknely wszystkie \"ulubione tematy\":( wiec jesli mozecie wklejcie tu linka do topu lingusi:)

znowu poznikaly mi tematy z ulubionych😠 nie wiem czy to przez ustawienia histoirii czy od czegos innego to moze zalezy:o no i widze, ze zblizamy sie do 200tnej stonicy:classic_cool:

Underneath Your Clothes You\'re a song Written by the hands of god Don\'t get me wrong cause This might sound to you a bit odd But you own the place Where all my thoughts go hiding And right under your clothes Is where I find them Underneath Your Clothes There\'s an endless story There\'s the man I chose There\'s my territory And all the things I deserve For being such a good girl honey Because of you I forgot the smart ways to lie Because of you I\'m running out of reasons to cry When the friends are gone When the party\'s over We will still belong to each other Underneath Your Clothes There\'s an endless story There\'s the man I chose There\'s my territory And all the things I deserve For being such a good girl honey I love you more than all that\'s on the planet Movin\' talkin\' walkin\' breathing You know it\'s true Oh baby it\'s so funny You almost don\'t believe it As every voice is hanging from the silence Lamps are hanging from the ceiling Like a lady tied to her manners I\'m tied up to this feeling Underneath Your Clothes There\'s an endless story There\'s the man I chose There\'s my territory And all the things I deserve For being such a good girl honey Tęsknie za czymś kogo nie ma... Ale chciałabym tak zaśpiewać...

paskudna.. mgła się nawet robi.. ciemno tak.. ze buc tylko pod kołderką wskoczyć.. to miłego edukowania się :)

no i mamy 200 :P ... a juz niedługo 6ooo :D Eddie własnie stamtąd wypełznął ;) ... dzięki .. ale to nie bedzie miłe :( ...

ja niestety muszę się w miasto udać, a najchetniej to bym została w domu..:) ale jak mus to mus. no będzie 6tyś tylko - tu coś cichutko ostatnio.

co mozesz zrobic dzis zrób za dwa dni .. :P wszyscy zabiegani :o .. zajęci :o ... zmeczeni :) ale w weekend powinno troche odzyc forum ;)