Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość luizija

Jestem za ładna

Polecane posty

Gość luizija

jestem tyl zupełnie nie wiem co mam zrobić:( Wiem, że zaraz napiszecie, że jestem próżna, ale to naprawde jest ogromny problem. Już czasami myślałam aby zrobić z siebie jakąś maszkare ale nie wiem czy mi sie to uda. Problem polega na tym, że nie mam nikogo kto traktowałby mnie jak kumpla. Wszyscy mają mnie za maskotkę. dziewczyny przyjażnią się ze mną bo w ten sposób przyciągają chłopaków ale jak już przyciągną to udają, że nie chodzi im o mnie. Boją się traktować mnie jak normalna dziewczyne a ja naprawdę jestem zwyczajna. Fakt....wiele osób mi mówiło, że jestem piękna( zawdzięczam to poniekąd pochodzeniu rodziców, tato z jugosłowianin a mam rosjanka) ale nie jestem tylko piękna. Studiuję na PWST i znam biegle 4 języki, znam się na polityce, potrafię nawiązać rozmowę na każdy niemal temat, a jednak....???:( Co mam zrobić aby inni uwierzyli, że nie jestem tylko śliczną dziewczyną ale także wartościowym człowiekiem?

Gość Babilonn
Dawaj fote, bo nie wierze.

Gość niestety z doswiadczenia
wiem, ze trzeba to udowadniac na kzadym kroku i wszystkim, bo wiekszosc ludzi mysli stereotypowo ladna=pusta :(

Gość luizija
Mam wrażenie, że to tylko pogarsza moją sytuacje....ładna i mądra???/to dla nie jednych zbyt wiele:(

Gość o zeszku
taka piekna i madra a nie wiesz laleczko ze nie pisze sie STUDIUJE NA PWST :P TYLKO STUDIUJE W PWST. PORAZKA HEHEHEHEHEHEHE

Gość lkolrt
jestes pierwsza dziewczyna ktora narzeka na to ze jest piekna i madra, chyba nie jestes madra skoro tak piszesz, zastanow sie nad soba

Gość haniutkaa
luizija --> bez fotki nic nie doradzimy...

Gość haniutkaa
No to jak nie dasz to won z forum nie zasmiecaj go pustymi tekstami bez potwierdzenia

Gość Miś uszatek