Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

sroshka

Schlecker - praca

Polecane posty

Gość gość
..z zewnątrz,ale nieważne..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zamknięto sklep,który nie był w trójce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jakie sklepy Dayli zamknięto w tym roku? ktoś wie? Czaplinek? Wołów? Coś jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A wiecie coś o kolejnych sklepach które mają zamknąć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja znam odpowiedź. I na pewno za argumentuję to przy wyciąganiu konsekwencji z takiego niehandlowego podejścia. Jeśli ktoś nie czuję się sprzedawcą to niech nie przeszkadza innym w pracy… po prostu. Drodzy Panstwo, Od dnia dzisiejszego wchodzi w życie ZAKAZ przyjmowania jakichkolwiek zwrotów towaru. Nie ma możliwości , że klient zmienił zdanie i może zwrócić towar. Przyjmujemy wyłącznie reklamacje na produkty które sa wadliwe. Jeżeli zostanie dokonany jakiś zwrot, zostanie potracony z wynagrodzenia pracownika, który go przyjął. Z wyrazami szacunku Łukasz Fugat co sądzicie o tych mailach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Klient ma prawo się rozmyślić. I tym że nie będziemy robić zwrotów, to będziemy łamać prawa konsumenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zapraszamy Pana do użerania się z klientami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeśli ktoś nie czuję się sprzedawcą to niech nie przeszkadza innym w pracy… po prostu. prawdziwa idiotka niech się jej kilka kierowniczek wkurzy i zwolni to zobaczymy jaka będzie mądra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Bydgoszcz zamknęli w listopadzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dziewczynki drukujemy meila od PANA ŁUkasz przyda sie ;)To my jak głupie biegamy po miescie z ulotkami żeby klienci do nas wrócili a on co z skąd sie urwał jeden lepszy od drugiego ........co za ludzie tam pracuja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja nigdy nie będę biegac z ulotkami!!!!jak region mi kazał to ja się zapytałam czy mam zmienioną umowe bo tam tylko pisze kasjer sprzedawca.chcą roznosic ulotki to niech to robią sami bo ja tego robić nie będe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Poczytałam w necie ze jest to zgodne z prawem niestety ale na bank nie sprawi że będziemy lepiej postrzegani przez klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ale co masz mniej klientow niz pol roku temu? u nascrzdko klienci zwracaja zakupiony towar, ja sama produktow drogeryjnych typu proszek, pasta czy zel pod prysznic nie probuje zwracac do sklepu...duzo masz klientow co przynosza z powrotem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie chodzi nawet o to czy tych osób jest dużo ale o to, że niekiedy towar podlega zwrotowi nie z naszej winy. bardzo często jest tak, że zmienia się cena a nie dostajemy o tym informacji. nikt chyba nie ma czasu na noszenie do kasy całego towaru i sprawdzania cen. Dwa - czasem ktoś coś kupi a okaże się ze chce inny kolor.kasa w firmie zostaje wiec nie rozumiem, czemu taka zmiana,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czemu zmiana nie wiem ale wydaje mi się ze znowu jakiś sklep przegiąl w sensie może te co miały np.koszyki po trzydzieści kilka pln lub więcej lub np.tyle super sprzedanych produktów z akcji wyciskania. Klientom może potem robiły zwroty? A ucierpią na tym klienci i my które staniemy w pierwszej linii przed klientem . potem klient się wkurzy j z byle czym zadzwoni na skargę na nas :(. Co do zwrotów to może kilka na sklep w ciągu miesiąca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Macie racje zmiany cen robią b.często a nas o tym nie informują kiedy było info ze zmieniają się ceny na kosmetyki Bell ? A kiedy poszły w górę te badziewie słodycze z przeceny gumy torebeczka neta owe? Za to też my odpowiadamy? Piszemy @ z pytaniami do p.B...k i cisza 0 odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Szkoda tylko, że Warszawa aby zostać zatowarowana zamknięto inny sklep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A ja mam tyle towaru na sklepie i zapleczu że pięć sklepów bym zatowarowała i nie wiem kto rozdziela ten towar na sklepy bo niektórzy chyba się już w tym wszystkim pogubili.Jak czytam te wpisy że jeden,drugi,trzeci sklep nie ma zatowarowania to się zastanawiam o co kaman .I póżniej wpada taki regionalny albo dyrektor i jest opier..l że bałagan na zapleczu a zaplecze ani sklep nie są z gumy.A reszta sklepów świeci pustkami bo taki pustak siedzi i klika jak mu się podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mam mytanie. PIT z worku przychdzi pocztą do domu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dziewczyny zatrudnione przez Dayli a nie Work Service...macie może swoje pity? ? Bo dzisiaj 2 marca i moja skrzynka pocztowa jest pusta???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie mamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja zatrudniona z dayli dzis dostalam pit a moja kierowniczka nie dostala jeszcze ,moi znajomi juz mają zwroty na kontach a ja dopiero dostalam do rozliczenia hehe masakra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U nas żadna nie dostała pita wszystkie zatrudnione w dayli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U nas tez wszystkie trzy w szanownej firmie pita nie dostalysmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja dostałam dzisiaj poleconym. Nadane było 27.02.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
My również dostałyśmy dzisiaj pity

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja dawna dzięki Bogu pracownica też nie dostałam jeszcze pitu!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
niezła antyreklama na facebooku zrobiona pzrez jedna z klientek, kobieta kupiła kapcie w Dayli i okazały się za duze a pracownice sklepu nie zezwoiły na zwrot towaru lub wymianę KIELCE DAYLI jesteście najlepsze Monika J Dzisiaj o 15:25 Dzień dobry jestem bardzo zniesmaczona zakupem w waszym sklepie DAYLI UL.ZAGÓRSKA w Kielcach,kupiłam wczoraj trepki balerinki za 24.99 zł okazało się ,że są za duże,chciałam wymienić na mniejsze ,były lecz inny model i tańsze 16,90 zł i co usłyszałam NIE MA WYMIANY I ZWROTÓW ,a wczoraj nikt mnie o tym nie poinformował ,że tak jest TO BYM TAM Zakupów nie zrobiła ,rozumiem jak by to był kosmetyk a nie zwykłe trepki nie używane z metkami .na przyszłość powieście informacje przy kasach ,a JA na pewno tam zakupów nie zrobię. Brawo Panie dyrektorze spzredaży:)) super zakaz zwrotów jest bardzo dobrą antyreklamą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja też dzięki Bogu jestem dawną pracownicą ale pit dostałam dzisiaj poleconym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Z jakiej racji osoby zatrudnione w warszawskich sklepach mają więcej na godzinne niż w innych miastach w Polsce?? Co Warszawa to inny świat? Oni są lepsi? Ja robię za 7 a oni za 10 zł? dlaczego?? Tylko nich mi nikt nie piszę że tam jest droższe życie niż w Krakowie Poznaniu czy innym mieście... ceny we wszystkich np. biedronkach są takie same więc nie płaca więcej za chleb...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×