Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość helołłłłłł

nauczyciele, czy dostaliście podwyżki?

Polecane posty

Gość helołłłłłł

kurcze liczyłam na obiecane podwyżki a tu dostałam raptem 35 zł i teraz otrzymuję 1360 zł (na rękę) - a jak to jest u innych , podobno miały byc jakieś konkretniejsze podwyżki??? ps >>> tak jestem nauczycielem >>> zaraz mnie zjedzą tu na forum >>>>>>>smacznego>>>>>>> :)

Gość eee to calkiem ladny pieniadz
w sam raz na zupki z kim-lana

Gość helołłłłłł
no, po zapłaceniu rachunków i kupnie jedzenia i leków zostaje prawie całe dwie stówy na szaleństwo (ubrania, kosmetyki, itp) no i pracuję już 9 rok >>> dobrze ,że są wakacje :)

Nie jestem nauczycielem, ale proszę o odpowiedzi przedstawicieli tego zawodu na dwa pytania: - na kogo głosowaliście ? - jeśli na PO, to uwierzyliście w obietnice natychmiastej poprawy bytu? - jeśli dwa razy tak na powyższe pytanie, to co sądzicie o Tusku i ile czasu jesteście w stanie czekać na podwyżki?

Gość helołłłłłł
głosowałam na PO >>> wciąż wierzę ,ze będzie lepiej...

Gość
a co Tyna to że ja pracowałam całe święta, zarobię maksymalnie 1000zł, na szaleństwa nie zostaje mi nic, również ukończyłam studia ale niestety nikt w ministerstwie nie walczy o podwyżkę dla mnie :o

Ja też wierzę, ze będzie lepiej i jak będzie to to docenię. W przeciwieństwie do niektórych dla których wszystko było chyba świetnie do roku 2005, a po nim wszystko źle.

Gość
ja tylko chcę wiedzieć czemu nie zasługuję żeby ktoś zawalczył o moje prawa tak jak o prawa lekarzy i pielęgniarek, górników i rolników... :o chciałabym zarabiać 1340 i nie narzekałabym

Gość Raczek nieboraczek.