Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

inkainka

dieta białkowa START 1luty kto sie dołącza??

Polecane posty

Witam wsztstkie odchudzaczki!:) jestem 22letnia kobietka, studentka:) mam do zrzucenia jakies 5 kiloskow, nie czuje sie gruba, ale ociezala:/ pewnie to wina zimowego lenistwa i mojego niepohanowanego apetytu na slodycze:/ czas zaczac rozsadna dietke, bez katowania sie i liczenia kalorii, bo tego nie cierpie, od jutra zaczynamy na bialku. Fajnie by bylo jakby co tydz mniej waga pokazywala:) A co do jedzonka to w menu beda: jajka, miesko, jablka, czylo owocki, warzywka-ale tu trzeba uwazac na wegolodany, serek wiejski, jak najmniej weglowodanow, 0 slodyczy + cwiczonka i niejedzenie po 18, no i przydaloby sie ustalic w miare stale pory posilkow, bo z tym to u mnie straszny bajzelek:/ bylo:45 obecnie:51 cel:45-46 wzrost:155 lat:22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ale jestes malutka hmmm...zreszta ja tez ,bo mam 1,58cm a waze 44, chce znow wazyc 40 albo 38. mysle ze przy tym wzroscie co masz to powinnas chociaz z 5kg zrzucic jak nie wiecej. no to powodzenia w odchudzaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a ja sie zaloze ze dobrze
wyladasz to wcale nie duzo to co terazx wazysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach