Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Zakłopotana dziewica

PRZED PIERWSZYM RAZEM....

Polecane posty

Gość Zakłopotana dziewica

Jestem dziewicą, ale planujemy wkrótce TO zrobić z moim partnerem :)))) ale nie wiem, bo nie mam doświadczenia, co się stanie ze spermą już po? czy wycieknie ze mnie? krępuję się o to spytać chłopaka, a wolałbym wiedzieć co i jak. jak się przygotować do tego pierwszego razu?

Gość Jaki post boshe..
Dziewczyno jaka ty wartościowa jesteś to nie będę sie wypowiadał ale odpowiem ... po pierwsze primo i chyba najważniejsze skoro chcesz to zrobić na żywca to idź najpierw po tabsy albo plastry albo zrób to z tydzień przed miesiączką , słyszałem od kilku koleżanek że jak robiły to pierwszy raz to wybierały 2 dzień miesiączki i ze niby lepiej jest a co do tej twoje spermy to jak gość sie spuści głęboko to nic ci nie wypłynie ba pogalopuje w drugą stronę :d chyba ze zrobi tak specjalnie to przecież sperma nie gryzie a pewnie i tak pójdziesz po tym pod prysznic:] zrób to z głową przede wszystkim :] pozdro

Gość mysmy nie planowali
samo wyszlo :P chyba bym nie umiala tak tego zaplanowac ;)

Gość mysmy nie planowali
w drugi dzien miesiaczki nie radze... chyba, ze Twoja miesiaczka trwa 1 dzien :P

Gość ile razy jeszcze założysz
za kilkanascie dni znajdziemy tu topik o spóźniającyms ię okresie:D

Gość Porada